Thuis
dinsdag 3 november 2009 om 15:54
Tony, Ceetje en Nemo lijkt me een prachtig span
Ik denk dat Tony en Nemo echt al hele boeiende conversaties kunnen hebben trouwens.
Ben heel goed opgeschoten en ga vanavond lekker aan de falafel of aan de pizza, heb het allebei in huis, dilemma dilemma
Kind halen, dahaag!
Ik denk dat Tony en Nemo echt al hele boeiende conversaties kunnen hebben trouwens.
Ben heel goed opgeschoten en ga vanavond lekker aan de falafel of aan de pizza, heb het allebei in huis, dilemma dilemma
Kind halen, dahaag!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 3 november 2009 om 17:56
quote:Star schreef op 03 november 2009 @ 13:19:
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... den-van-Iers-accent.dhtml
whahaha
Zal tegen mijn vrijwel accentloze Ier zeggen dat hij de boel lekker moet aandikken
Nu eerst eten maken
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... den-van-Iers-accent.dhtml
whahaha
Zal tegen mijn vrijwel accentloze Ier zeggen dat hij de boel lekker moet aandikken
Nu eerst eten maken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 3 november 2009 om 18:55
Ik moest even heel hard nadenken wat je bedoelde, Vish, maar ik begrijp dat je lekker gegeten hebt!
Zuster Kess meldt zich. Ik heb weer een kapot kind. Vito kwam met zijn duim tussen een stalen la. Auw! Bleef heel lang bloeden en wondranden stonden wat uit elkaar. Huisarts gebeld en we konden even langskomen. Hij heeft de boel met hechtpleisters netjes tegen elkaar geplakt en daarna mooi verbandje erom. Kind gaf wederom nauwelijks een piep. Echt een bikkeltje! Heeft hij niet van zijn vader, want die trok wat witjes weg.
Zuster Kess meldt zich. Ik heb weer een kapot kind. Vito kwam met zijn duim tussen een stalen la. Auw! Bleef heel lang bloeden en wondranden stonden wat uit elkaar. Huisarts gebeld en we konden even langskomen. Hij heeft de boel met hechtpleisters netjes tegen elkaar geplakt en daarna mooi verbandje erom. Kind gaf wederom nauwelijks een piep. Echt een bikkeltje! Heeft hij niet van zijn vader, want die trok wat witjes weg.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 3 november 2009 om 19:03
Gelukkig heeft hij er niet vaal last van nu, maar misschien dat dat straks nog komt? Hij ligt nu lekker met een dekentje op de bank BrumBrum te kijken (god, wat háát ik die auto) en gaat dan zo naar bed.
Ik mag Mona ChocoDreams buzzen! Ik ga chocomouse uittesten, ververvelend he?
Ik mag Mona ChocoDreams buzzen! Ik ga chocomouse uittesten, ververvelend he?
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 3 november 2009 om 20:37