3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
woensdag 4 november 2009 om 21:03
LIEVERDS!!!!!
Ontzettend bedankt voor de steun en lieve postings hier!
Wow, en ook Willem die hier nog heeft "gehikt"
Ik heb even een andere vriendin gebeld over het voorval, ik moest het even van me afkletsen, zeg maar.
En voor de angel5 dat er een slotje op zit,
Mijn adrenaline beleefd een drukke tijd nu:-)
Ik heb even een andere vriendin gebeld over het voorval, ik moest het even van me afkletsen, zeg maar.
Mijn adrenaline beleefd een drukke tijd nu:-)
woensdag 4 november 2009 om 21:05
quote:permanentia schreef op 04 november 2009 @ 21:03:
LIEVERDS!!!!!
Mijn adrenaline beleefd een drukke tijd nu:-)Hallo Lieverd.. ben je het een beetje kwijt nu???
LIEVERDS!!!!!
Mijn adrenaline beleefd een drukke tijd nu:-)Hallo Lieverd.. ben je het een beetje kwijt nu???
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

woensdag 4 november 2009 om 21:06
quote:permanentia schreef op 04 november 2009 @ 21:05:
En die "vriendin' die zet ik bij de vuilnis, daar is helaas geen smiley voor. Ik ga haar ook niet bellen ofzo, maar laat haar maar in het ongewisse. Geen energie in stekenIk denk dat ze het al dondergoed doorheeft, ze kan het topic bijlezen. Heel goed dat je er geen energie meer insteekt!
En die "vriendin' die zet ik bij de vuilnis, daar is helaas geen smiley voor. Ik ga haar ook niet bellen ofzo, maar laat haar maar in het ongewisse. Geen energie in stekenIk denk dat ze het al dondergoed doorheeft, ze kan het topic bijlezen. Heel goed dat je er geen energie meer insteekt!
woensdag 4 november 2009 om 21:08