En toen was het stil....

04-11-2009 21:46 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja nog zo een topic over een man die opeens niet meer van zich laat horen... Maar wil toch even verhaal kwijt en wat feedback ...

Was een dikke maand aan het daten met een man die helemaal into me leek te zijn. We spraken elkaar elke dag: telefoon, chat, sms en zagen elkaar in het weekend. Ik liet duidelijk merken dat ik hem ook erg leuk vond...

Afgelopen weekend nog een hele leuke date gehad, blijven slapen, fijne sex gehad. Nog een paar berichtjes gehad daarna ... en toen niets. Ik stuur hem een berichtje, geen reactie..

Maar hij is wel online, dus ligt niet in coma in het ziekenhuis.

Ben zelf niet online aangezien ik iets heb, als ie me wil spreken, weet ie mijn telefoonnummer...

"He's not that into you"

Maar pijn doet het wel.. what goes up, must come down. Ik heb weer even heeeel hard de grond geraakt.

Wat te doen, heb om een verklaring vragen? Ja we hadden geen uitgesproken 'relatíe'. Daarvoor is beetje vroeg ...

Of gewoon genoegen nemen met: geen reactie is ook een antwoord.
quote:whatever78 schreef op 04 november 2009 @ 22:27:

[...]

heee we zijn het eens !!! Haha, ja :-) Wel zeer benieuwd wat TO nu gaat doen...
ik ook!
quote:lieveheks schreef op 04 november 2009 @ 22:29:

Nou, er staat verder helemaal geen nieuwe date gepland, en heb helemaal geen zin in een sms-relatie en maar afwachten wanneer ik hem weer ga zien!!

Ben 'bang' of vrees om aan het lijntje gehouden te worden (check, eens meegemaakt). Of dat het een manier is om het langszaam dood te laten bloeden (check, ook al eens meegemaakt)

Of moet ik hem voordeel van de twijfel geven??

Ik zou nu luchtig iets antwoorden en dan kijken wat hij doet. Ik begrijp dat als je die dingen al eens hebt meegemaakt je wantrouwiger wordt, maar anderzijds zijn ze niet allemaal hetzelfde, hé .

Is het zo dat er altijd meteen een nieuwe date gepland moet staan? Go with te flow!

En als je na verloop van tijd merkt dat het niet de goede kant opgaat, dan kan je het voor jezelf nog afkappen.
Jullie hebben dit weekend elkaar gezien, wat zo te horen een goed weekend was en je bent ongerust omdat hij nu pas wat van zich laat horen? Het is toch woensdag vandaag? Dat is maar drie dagen.

Volgens mij denkt deze man dat alles prima tussen jullie zit (en dan hoef je toch niks te laten horen) en hij schrijft net nog een uitleg voor zijn afwezigheid, had het druk met werk. Lijkt me een prima verklaring.

Ik zou morgen bellen, een he hallo bij mij is het zo op werk en een voorstel voor een nieuwe date. Zeker nu niet per sms gaan reageren, 'ik hoor nu pas wat van je en wat wil je nou...'
En, Lieveheks, al actie ondernomen (terug gesms-t)??

Of ben je er nog niet uit wat/hoe je gaat reageren?
Jaaa, nou heb net (een uur later) een sms terug gestuurd.

Hij schreef ook nog dat zijn mobiele vandaag de hele dag leeg was vandaar dat hij zo laat op mijn sms van gisteren reageerde maar nu eindelijk stroom.

Heb hem teruggestuurd:

"Ciao, nou gelukkig doet stroom in ... het uitstekend, dus een berichtje terug om je fijne avond en trusten voor straks te wensen. Training was leuk, verder geen bijzonderheden, rustig weekje, zwaaaai Xx

Da's toch wel okay, gatver, ga ik nadenken over sms-jes ook nog. Tot voor kort ging dat eigenlijk vrij spontaan.
quote:Christiane04 schreef op 04 november 2009 @ 22:17:

Wat me regelmatig opvalt (niet uit eigen ervaring; want slechts 1 sekspartner gehad en dat binnen een relatie) is dat het stilvallen heel vaak gebeurt nadat er seks heeft plaatsgevonden. Alsof men dan niet langer leuk/spannend/interessant meer is. De betreffende man heeft gekregen wat hij wilde, op naar de volgende. Misschien zit ik er naast, maar zo komt het wel vaak over.

TO je schrijft dat jullie pas 1 x seks hebben gehad en dat na een maand en ook niet op zijn initiatief, zodat je hem niet ziet als player. Maar wie zegt dat hij niet in die ene maand hetzelfde ook 'flikt' bij anderen en dus ruimschoots aan zijn trekken komt.

Ik vrees dat het bij hem is: poppetje gezien, kastje dicht. Maar hoop voor jou anders.

Ik heb meerdere sexpartners gehad, en mijns inziens maakt het geen éne drol uit of je nu snel of langer wacht met sexen. Het is meer uit eigen bescherming om wat langer te wachten aangezien er na sex toch vrij snel wat heftiger gevoelens loskomen. Beetje bindingsdrang ofzo bij de vrouw.

Als man afknapt op vroege sex, dan was ie toch al niet zo in je geinteresseerd.
Lieveheks, lijkt me niks mis mee, met de inhoud van je smsje. Er is in elk geval op geen enkele wijze uit te herleiden dat je in de rats hebt gezeten. Het is een vrij oppervlakkig smsje wat hij in mijn ogen onmogelijk verkeerd op kan vatten.

Dikke kans dat hij zich van geen kwaad bewust is. Hij was immers druk voor zijn werk en zijn mobiele telefoon deed het vandaag niet. Dus..... aldus de logica van een man.

Dat jullie daarvoor dagelijks (meerdere malen) contact hadden en dan nu ineens 3 dagen (nou ja, uiteindelijk hebben jullie de 3 niet gehaald he?) geen contact, is voor hem waarschijnlijk absoluut geen issue.

Tsja, en als je het zo op papier ziet staan: 2 dagen even geen contact...dan is dat ook niet zo veel.

(wat niet wil zeggen dat ik je niet begrijp hoor. Tot het moment dat hij je smste vanavond, dacht je dat je de 3e dag hier ook al wel bij op kon tellen en gezien de frequentie van jullie eerdere contacten en dan nu ineens 'dagenlang' niets... ik snap wel hoe je voelde...). Maar ik denk echt dat hij zich van geen kwaad bewust is...

Als ik jou was zou ik er dan ook niet teveel ophef over maken, denk ik. Uit eigen ervaring weet ik inmiddels dat sommige mannen het al snel benauwd krijgen wanneer je ze vraagt waar ze nu waren en waarom ze niet reageerden. Iets wat in onze ogen heel onschuldig en terecht is, kan voor hen maar zo ineens mega afstotend werken...

Succes verder meid. Ik hoop dat je een leuke, verdere tijd met hem zult hebben!
quote:Mamalijntje schreef op 04 november 2009 @ 22:28:

OT: @chardonnay; jij nog nieuws van je weet wel????Van mijn date? Yep, zaterdag en zondag 2 nieuwe dates met hem gepland
Toch klinkt het niet verkeerd, als hij de waarheid spreekt en daar moet je natuurlijk gewoon vanuit gaan.

Hoop dat je heel gauw een nieuwe date hebt, laat je het nog even weten?
quote:jufdoortje schreef op 04 november 2009 @ 22:21:

[...]

Op z'n vroegst morgen een keer een sms terugsturen...wat denkt hij nou????

Had hij op een drievoudige schriftelijke overeenkomst waarin beschreven wordt dat hij elke dag moet smsen zijn handtekening gezet dan? Hoezo wat denkt hij nou?

Die man heeft gewoon een leven en smst na een paar dagen. Ze daten! Ze zijn niet getrouwd of voor hun voortbestaan van elkaar afhankelijk.
quote:whatever78 schreef op 04 november 2009 @ 22:22:

[...]

bel hem!! check ff hoe hij tegen je doet! misschien was het allemaal wel een storm in een glas water.. maar zou wel een eventueel luchtige opmerking maken als:"Heee vreemdeling, lang niet gehoord?"Checken? Wat valt er te checken aan een date. Als hij niet geinteresseerd was in contact zou hij niet smsen toch? Ik snap jullie niet geloof ik.
quote:lieveheks schreef op 04 november 2009 @ 22:20:

Ohhhh WACHT...

Na drie dagen net nu ik een topic open, komt er een sms binnen:

"Hee lieverd, hoe is het met jou, leuke training gehad in Zwolle?. Ik zwaar druk gehad, nu even een uurtje op de bank voordat ik naar bed ga, kussie uit ..."

Wat is dit nu weer ... wat moet ik hier nu mee.

Tussendoor heeft ie een andere date gehad die tegenviel, en nu weer naar jou terug?

Echt geef flauw idee hoe ik hier op moet reageren.
Als ik het goed lees, had je dus maar één dag niks gehoord?

Hij schreef ook nog dat zijn mobiele vandaag de hele dag leeg was vandaar dat hij zo laat op mijn sms van gisteren reageerde maar nu eindelijk stroom.
Niks aan de hand dus.
@Goldmember: Nou ik had hem dus eergisteren een sms gestuurd... nadat ik dus sinds zondag niets meer gehoord had.

Maar maakt niet uit, het is nu weer okay, ben weer kalm, zat gisteravond even in negativiteit, reageren vanuit bagage.
Ach so... dan zou ik het ook niet leuk vinden, maar idd niks aan de hand! Veel plezier dan nog met je nieuwe vlam!
quote:lieveheks schreef op 05 november 2009 @ 15:20:

@Goldmember: Nou ik had hem dus eergisteren een sms gestuurd... nadat ik dus sinds zondag niets meer gehoord had.

Maar maakt niet uit, het is nu weer okay, ben weer kalm, zat gisteravond even in negativiteit, reageren vanuit bagage.

ach joh. Wie weet heeft hij alle hysterische vivameiden achter zich aangehad die meteen begonnen te claimen en jaloers gedrag begonnen te vertonen na de eerste keer seks. Nu wilde hij misschien even weten of jij ook onder die categorie viel. Niets mis mee.

Of hij heeft het een date gehad tussendoor. Of hij heeft het zoals hij zelf zegt druk gehad. Niet zo boeiend allemaal. Houdt het luchtig, dan heb je de grootste kans dat het iets leuks wordt.
Ik zou hem toch het voordeel van de twijfel geven....

Wat ik niet helemaal begrijp, waarom vinden wij vrouwen altijd dat de man maar de eerste moet zijn die iets moet laten horen. Wie weet denkt die man precies hetzelfde...

Als ik degene ben die als eerste sms-t, heb ik wel zoiets van: nu jij weer !! Wel af en toe iets laten horen, maar niet opdringen dus...pfff het blijft moeilijk..

groetjes
Hoe lang had hij niks van zich laten horen trouwens? Gaat het om een paar dagen, of om een paar weken???

Wanneer het om een paar dagen gaat, is het volgens mij meer een 'mannen-ding'. Zodra ze het druk hebben, vergeten ze op de een of andere manier om even terug te smsen. Mijn vriend smst soms ook wel eens 4 dagen niet en dan schiet ik ook gelijk in de stress. Maar dat is nergens voor nodig blijkt iedere keer maar weer..... Hup, naast je neerleggen! Gewoon lekker verder gaan daten! Eventueel aangeven dat je het fijn zou vinden als je smsjes beantwoord zouden worden.
quote:Madhe schreef op 05 november 2009 @ 14:27:

[...]

Had hij op een drievoudige schriftelijke overeenkomst waarin beschreven wordt dat hij elke dag moet smsen zijn handtekening gezet dan? Hoezo wat denkt hij nou?

Die man heeft gewoon een leven en smst na een paar dagen. Ze daten! Ze zijn niet getrouwd of voor hun voortbestaan van elkaar afhankelijk.

Hierop was mijn reactie gebasseerd:

Ik stuur hem een berichtje, geen reactie..

(uit OP)

vandaar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven