3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
woensdag 4 november 2009 om 23:36
Nee appel, je hebt niets gemist. Hooguit dat ik wat veel online was en dat niet meer wil. Daarnaast wat persoonlijke dingen die echt totaal 0,0 te maken hebben met wat zich hier wel of niet heeft afgespeeld.
De keuzewaarde ligt elders en heeft niks met jullie te maken want ik vind het op zich een leuk topic met toffe meiden/vrouwe/wijfen/Willem*
*doorhalen wat niet van toepassing is
De keuzewaarde ligt elders en heeft niks met jullie te maken want ik vind het op zich een leuk topic met toffe meiden/vrouwe/wijfen/Willem*
*doorhalen wat niet van toepassing is
woensdag 4 november 2009 om 23:38
quote:permanentia schreef op 04 november 2009 @ 23:33:
Hee Thee, hoe zit dat dan met dat Indisch draadjesvlees recept?
Jij bent een mooie......
Thee, niet ook weg gaan..toe....het is koud zonder theeX-D
dat vlees ligt in de kliko
recept was goed, riblappen fout, ik houd me voortaan weer trouw aan mijn nog nooit mislukte succadelappen ipv dat ik me laat verleiden door een riblappenaanbieding
Hee Thee, hoe zit dat dan met dat Indisch draadjesvlees recept?
Jij bent een mooie......
Thee, niet ook weg gaan..toe....het is koud zonder theeX-D
dat vlees ligt in de kliko
recept was goed, riblappen fout, ik houd me voortaan weer trouw aan mijn nog nooit mislukte succadelappen ipv dat ik me laat verleiden door een riblappenaanbieding
woensdag 4 november 2009 om 23:54
quote:permanentia schreef op 04 november 2009 @ 23:38:
Thee, kom je af en toe nog wel eens om het hoekje kijken?
Perma, dat weet ik nog niet. Soms leiden bepaalde ontwikkelingen tot een bepaald beeld en/of tot een bepaalde conclusie.
Hoewel ik het hier leuk vind/vond zijn er ook (niet rel gerelateerde) dingen die me weerhouden.
De tijd zal het leren....
En anders kom ik je wellicht wel weer elders tegen.
Succes ook met jouw 'topic-gedoe' , zag en las het net. Niet fijn.
Thee, kom je af en toe nog wel eens om het hoekje kijken?
Perma, dat weet ik nog niet. Soms leiden bepaalde ontwikkelingen tot een bepaald beeld en/of tot een bepaalde conclusie.
Hoewel ik het hier leuk vind/vond zijn er ook (niet rel gerelateerde) dingen die me weerhouden.
De tijd zal het leren....
En anders kom ik je wellicht wel weer elders tegen.
Succes ook met jouw 'topic-gedoe' , zag en las het net. Niet fijn.
woensdag 4 november 2009 om 23:58