Leuke meiden in Den Haag gezocht

18-10-2009 22:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon inmiddels 'alweer' anderhalf jaar in Den Haag en eigenlijk zou ik mijn vriendinnenkring graag nog wat uit willen breiden

Ben 25, woon samen, ben druk aan het afstuderen, hou van koken, lees alles wat los en vast zit, drink graag rosé en hou van theeleuten.

Nog meer meiden die zich hier wel in kunnen vinden?

Groetjes,

LemonLime
Hi LemonLime,

Ik ben Violette, 27 jaar, woon in Leiden en werk in Den Haag.

Zou t ook leuk vinden nieuwe vriendinnen te leren kennen.

Hou van eten, shoppen en stappen!

Gr. Violette
Hoi meiden,

Ik woon in voorschoten, ben 30 jaar. Werkzaam op de bloemenveiling Aalsmeer als keurmeester.

Ik stuur jullie even een vrienden-uitnodiging, dan kunnen we mailen.

Ik zet nl. niet zo graag m'n mailadres openbaar neer....
Goed plan Nijntje! Zie je uitnodiging wel verschijnen.
Bij deze....
Ik ga nu trouwens thuis aan de slag, hond uitlaten, huishouden en zo....ben pas morgen weer in de gelegenheid te reageren.

Voel je niet verwaarloosd ;) !
Lijkt mij ook wel leuk Kan ik nog mee? Woon net een half jaartje in Dh, ben 24 jaar
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola
Hoi Ztorm,

Ik stuur ook jou even een vriendenuitnodiging, kunnen we mailen.
hee meiden!

het lijkt mij (24 jr, woon net in Den Haag) ook leuk om te mailen. Mijn mailadres is amelie85@live.nl

Ik hoop snel wat te horen
Ik ben 26, woon in Voorburg. Ben aan het afstuderen en ben sinds gister weer single na 4 jaar. Tijd om weer een social life op te bouwen dus! Hou van katten/honde/ sporten/stappen & van droge witte wijn :-)
hondeN
He Jady,

Leuk, nog een hondeNliefhebber! Wat voor hond heb je?
Nou nu even geen, had een prachtexemplaar in het asiel gezien, maar helaas: toen ze hem daar bij katten zetten ging het compleet mis...En katten heb ik ook dus..Mn ouders hebben wel weer een hond, kruising tussen hollandse en mechelse herder, 9 maanden oud. Zo'n cool beest! Die beschouw ik ook een beetje van mij...

En jij?
He leuk, ik heb een mechelse dame van 6.....en drie katten.

Is ook niet het grootste succes samen, maar goed.

we moeten veel scheidsrechteren tussen katten en hond maar ja, je doet ze ook niet zomaar weer weg he?

Je mag de mijne ook wel af en toe ff lenen hoor!
Ahhh, gaaf joh! Ga je wel eens naar clingendael ofzo, daar loop ik veel met 'mijn' hond!
Ja, ik heb een winkel gehad in Den Haag, toen liep ik daar elke ochtend voor m'n werk.

Nu ga ik nog regelmatig, toevallig vanmiddag.

Ik kan je trouwens niet vinden op hyves, jij mij wel?
Morgenmiddag ga ik weer wandelen met hond in Clingendael....als er iemand zin heeft mee te lopen?
ik weet jouw hyves ook niet! mail dat anders even, zoek ik het op. Morgen moet ik werken, anders was ik graag meegegaan! Lijkt me nou ontzettend leuk!
Hi meiden! Ik zou me graag aansluiten! Hoewel ik ook alweer 1,5 jaar in Rijswijk woon heb ik nog niet zoveel nieuwe contacten opgedaan. Heb helaas geen huisdieren of je moet een paard meerekenen... maar die heeft z'n eigen huis ;) Kuss
Een paard telt dubbel voor mij! Ben nu al een beetje jaloers op je!
Hallo meiden,

Mag ik me ook aansluiten?

Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend in Den Haag en mis nog wat contacten. Ben zelf 25 jaar en we hebben twee katten.

email: FloenTirza@gmail.com
Hallo!

Ik ben nét verhuisd naar Den Haag, huisje is nog niet eens helemaal af zoals ik het wil

Ik zou wel wat tips kunnen gebruiken om m'n draai te gaan vinden daar. Heb wel vrienden in Rotterdam en Spijkenisse, maar wat gezelligheid in de buurt is altijd leuk!

Bijvoorbeeld: welke sportschool, kapper, uitgaansgelegenheden enzzzz zijn de moeite waard, misschien kunnen we eens samen gaan?

Ik woon in DH centrum, tips zijn welkom!

XXX
Hoi!

Ik woon ook in den haag, sinds 1,5 jaar..

Ben net weer single.. en zou ook graag mijn vriendenkring wat uitbreiden..

Ik ben 23 en kinderverpleegkundige. Hou van sporten (heb net fitness boxing ontdekt ), wat drinken op het terras met mooi weer, naar het strand gaan, bios, thee drinken...

xx
Hoi meiden, wat mij betreft welkom.

Als je me vriend maakt, kun je me een mailtje sturen.
Hoi hoi!

Ik woon ook net in Den Haag en zou me graag meer thuis voelen door een vrienden kring op te bouwen hier.

Ik ben 24 en mama van 2 kindjes (4 en 3) getrouwd en overdag thuis met de jongste.

We zijn net terug uit California en nu dus inDen Haag.

Lijkt me leuk om mee te doen!

daanbanaantje@gmail.com

x Danielle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven