Thuis
vrijdag 6 november 2009 om 10:28
Wát een spuuglelijke kleren inderdaad. Ik vind het eigenlijk gewoon ronduit beledigend voor alle jongetjes op deze aardkloot. Het idee dat ze die graag zouden willen dragen! Alhoewel, de jongetjes in Afrika zouden natuurlijk dolblij zijn met zo'n broek. Of mag ik dat niet zeggen?
Hier weer een kind in pyjama, want wéér ziek. De buuf had ons uitgenodigd om beschuit met muisjes te komen eten, omdat ze oma is geworden. Drie stappen over de drempel en Tony kotste de hele hal onder. Zo fijn...
Hier weer een kind in pyjama, want wéér ziek. De buuf had ons uitgenodigd om beschuit met muisjes te komen eten, omdat ze oma is geworden. Drie stappen over de drempel en Tony kotste de hele hal onder. Zo fijn...
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 6 november 2009 om 11:01
vrijdag 6 november 2009 om 11:22
vrijdag 6 november 2009 om 11:29
quote:Inad schreef op 06 november 2009 @ 11:01:
Ach arme Tony
En wat is dat toch Kess? Iets erfelijks? Hal en tuin van anderen onder kotsen?
Heb teruggemaild, Erwt, leuk
Jongenskleren echt lastig. Heel af en toe is er iets leuks en dat moet je dan meteen kopen, in alle beschikbare maten voor op de groei
Hal, tuin, andermans eigendommen... ik begin inderdaad een patroon te zien!
Inad, ik wil je niet terleurstellen, maar vanaf maat 92 is het nóg waardelozer om leuke jongenskleding te vinden... Ik zou Mier dus gewoon lekker klein houden als ik jou was!
Ach arme Tony
En wat is dat toch Kess? Iets erfelijks? Hal en tuin van anderen onder kotsen?
Heb teruggemaild, Erwt, leuk
Jongenskleren echt lastig. Heel af en toe is er iets leuks en dat moet je dan meteen kopen, in alle beschikbare maten voor op de groei
Hal, tuin, andermans eigendommen... ik begin inderdaad een patroon te zien!
Inad, ik wil je niet terleurstellen, maar vanaf maat 92 is het nóg waardelozer om leuke jongenskleding te vinden... Ik zou Mier dus gewoon lekker klein houden als ik jou was!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 6 november 2009 om 11:33
Arme Tony (en arme buurvrouw )
Nemo dus ook een stickertje
Fruitshake nummer 2 is lekkerrrrr! Ik wil alleen vanaf nu graag iemand die dat voor me klaarmaakt (en de keuken voor me opruimt daarna)
Ik heb hier allemaal lekker spulletjes voor banana-chocolade-noten-muffins! Kreeg gisteren een pakketje van Erwtenmama met alle ingrediënten doorvoor én een receptje. Is allemaal van Fairtrade (het is fairtrade-restaurant-week ofzo).
Nemo dus ook een stickertje
Fruitshake nummer 2 is lekkerrrrr! Ik wil alleen vanaf nu graag iemand die dat voor me klaarmaakt (en de keuken voor me opruimt daarna)
Ik heb hier allemaal lekker spulletjes voor banana-chocolade-noten-muffins! Kreeg gisteren een pakketje van Erwtenmama met alle ingrediënten doorvoor én een receptje. Is allemaal van Fairtrade (het is fairtrade-restaurant-week ofzo).
Peas on earth!