Charmante verrassing

06-11-2009 19:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist belde ik Donny, die vandaag wat later thuis zou zijn maar niet overdreven laat, of hij met me naar de bioscoop wilde. Hij bleek nog steeds op kantoor (1,5 uur rijden) dus een film zit er zeker niet meer in. Hij stelde voor om dan uit eten te gaan, zodat we toch nog wat leuks samen doen vanavond. Ik vind dat zo lief, dat ik er graag iets bijzonders van wil maken. Heb nu nog een uurtje, behalve mooi ondergoed en iets aantrekken wat hij mooi vindt, ben ik eigenlijk weinig creatief. Iemand een idee hoe ik hem een beetje kan verrassen, om de avond toch wat speciaal te maken, in het kader van blijven investeren in je relatie?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Laat het ondergoed eens uit...
Pfoe... Ik schrijf altijd graag korte briefjes, complimentjes, lieve krabbeltjes op een klein briefje (het liefst zo klein mogelijk - waarom? geen idee) om die dan op een onbewaakt moment opgevouwen voor zijn neus te leggen. Niet doen als er een bord eten voor zijn neus staat overigens, dan krijg je zo'n papier-maché knoeiboel.

Verder... achteraf kun je ook HELE speciale dingen doen samen...
Frahim, wat een leuk idee! Dat ga ik doen

En DNM, daar moet ik nog even over denken, wij houden allebei van lang tafelen...
Alvast wat kaarsjes neerzetten in de slaapkamer en fris beddegoed op het bed zodat de voortzetting straks aangenaam kan verlopen?
Lieve briefjes leg ik dan op een plek dat ie ze later ziet, niet als ik nog voor zn neus zit zeg maar.
Slip met open kruisje???
Misschien een heel domme vraag, maar vinden echt álle mannen het opwindend als je bijvoorbeeld geen ondergoed aan hebt? Heb bij Donny het idee dat hij dat misschien ordinair vindt, of ben ik dan gewoon zelf een dom naief mutsje?

Geloof dat hij meer voor mooie setjes gaat.
Doe dat dan. Wij kennen de voorkeuren van jouw man natuurlijk niet.
Ordinair? Dan ben ik ongeveer altijd ordinair.

Je kunt ook je slipje ongemerkt aan hem geven tijdens het diner (op het toilet uittrekken). Tip: drink niet teveel, want dan gaat het niet ongemerkt (eigen ervaring...).
@ digitalis: geweldig commentaar
Digi

Dat heb ik wel al eens gedaan tijdens college, toen we net samen waren. Ik meen daarop te baseren dat hij er niet kapot van is, of hij was toen nog te verlegen. Misschien gewoon eens proberen.

Lekker gegeten in ieder geval en hij heeft meerdere keren gezegd hoe mooi ik eruit zag.
Maar je bent al thuis! Niet gerampestampt?

't Is echt waar, eens ontzettend dronken met een rode string het terras doorgezwabberd en 'alsjblftt' dat ding gegeven. Te genant.

Welke vent vindt dat nu niet leuk? Eh, niet de dronken variant dan.
quote:Digitalis schreef op 06 november 2009 @ 23:09:

Welke vent vindt dat nu niet leuk? .Eh.................................. ik zou zo geen vent weten die dat niet geil of lollig vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oui, we zijn thuis, rampestampen in het restaurant leek me nou niet het beste idee. Donny rommelt nog wat aan, ik zit nog even hier, en zometeen voeg ik me bij hem, in onze sjeune boxspring

En wat betreft je 'anekdote' Digi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven