Charmante verrassing
vrijdag 6 november 2009 om 19:47
Zojuist belde ik Donny, die vandaag wat later thuis zou zijn maar niet overdreven laat, of hij met me naar de bioscoop wilde. Hij bleek nog steeds op kantoor (1,5 uur rijden) dus een film zit er zeker niet meer in. Hij stelde voor om dan uit eten te gaan, zodat we toch nog wat leuks samen doen vanavond. Ik vind dat zo lief, dat ik er graag iets bijzonders van wil maken. Heb nu nog een uurtje, behalve mooi ondergoed en iets aantrekken wat hij mooi vindt, ben ik eigenlijk weinig creatief. Iemand een idee hoe ik hem een beetje kan verrassen, om de avond toch wat speciaal te maken, in het kader van blijven investeren in je relatie?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
vrijdag 6 november 2009 om 19:57
Pfoe... Ik schrijf altijd graag korte briefjes, complimentjes, lieve krabbeltjes op een klein briefje (het liefst zo klein mogelijk - waarom? geen idee) om die dan op een onbewaakt moment opgevouwen voor zijn neus te leggen. Niet doen als er een bord eten voor zijn neus staat overigens, dan krijg je zo'n papier-maché knoeiboel.
Verder... achteraf kun je ook HELE speciale dingen doen samen...
Verder... achteraf kun je ook HELE speciale dingen doen samen...

vrijdag 6 november 2009 om 20:40
Misschien een heel domme vraag, maar vinden echt álle mannen het opwindend als je bijvoorbeeld geen ondergoed aan hebt? Heb bij Donny het idee dat hij dat misschien ordinair vindt, of ben ik dan gewoon zelf een dom naief mutsje?
Geloof dat hij meer voor mooie setjes gaat.
Geloof dat hij meer voor mooie setjes gaat.
vrijdag 6 november 2009 om 23:07
Digi
Dat heb ik wel al eens gedaan tijdens college, toen we net samen waren. Ik meen daarop te baseren dat hij er niet kapot van is, of hij was toen nog te verlegen. Misschien gewoon eens proberen.
Lekker gegeten in ieder geval en hij heeft meerdere keren gezegd hoe mooi ik eruit zag.
Dat heb ik wel al eens gedaan tijdens college, toen we net samen waren. Ik meen daarop te baseren dat hij er niet kapot van is, of hij was toen nog te verlegen. Misschien gewoon eens proberen.
Lekker gegeten in ieder geval en hij heeft meerdere keren gezegd hoe mooi ik eruit zag.
vrijdag 6 november 2009 om 23:09
vrijdag 6 november 2009 om 23:16
vrijdag 6 november 2009 om 23:18