Gezondheid alle pijlers

Nuvaring: iets eerder of juist later inbrengen?

08-11-2009 16:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

even een korte specifieke vraag over de Nuvaring.

Ik moet em vanavond om 10 uur inbrengen,

maar dan ben ik naar de film.

Kan ik heb iets later inbrengen of zou het kwaad kunnen om hem iets eerder in te brengen, voor de film.

Het komt met de Nuvaring vrij precies en ik wil liever niet alles verschuiven, maar gewoon mijn 'ritme' houden zoals ie is..

Wie heeft raad?

Ram

(op de site van Nuvaring niets gevonden..)
Ik zou hem iets eerder inbrengen. Dit omdat je de ring altijd maximaal zoveel uur uit mag hebben, later inbrengen kan je daarmee vergelijken. Bovendien is het niet erg als je je ring aan het einde van de maand een paar uur langer laat zitten.
Eerder idd want bij het later inbrengen heeft dit invloed op de betrouwbaarheid.
Ah, dank voor de snelle reacties.

Ik kan em uiterlijk 20.00u nog inbrengen. Dan moet het goedkomen, toch? Niet nóg een baby in de zomer..

Ram
Als ik hem niet op het vaste tijdstip kan inbrengen, dan kies ik altijd voor eerder. Later brengt toch de betrouwbaarheid een beetje in gevaar, eerder niet. Overigens hoef je nu door deze ene keer wat vroeger inbrengen niet je hele schema in de war te gooien. De volgende keer kun je hem prima om 22.00 uur weer uithalen, als dat handig is voor jou.
Joh je mag hem tot een week later inbengen...
Ik was 2 uur te laat en 4 weken later zwanger...
Volgens Nuvaring mag je hem tot een week te laat inbrengen en dan is ie nog veilig, staat in de bijsluiter
quote:Riz schreef op 08 november 2009 @ 17:21:

Ik was 2 uur te laat en 4 weken later zwanger...dan zal er wel iets meer aan de hand zijn geweest dan alleen die twee uurtjes. Als je de pil vergeet kun je die ook een dag later alsnog innemen.
Eerder inbrengen dan 7 dagen mag altijd, je mag hem ook na 3 dagen stoppen bv weer inbrengen. Maar nooit langer dan 7 dagen uit en liever ook niet smokkelen met uren.

En isabon: jij bent in de war met hoelang je de ring in mag houden. Dat mag inderdaad 4 ipv 3 weken, staat bij: als je de ring vergeet uit te halen, dan is ie nog steeds prima betrouwbaar. Maar nooit je stopweek een week verlengen, dat geeft vreemde opgezwollen buik effecten ;-p
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven