Jullie zijn lief!!! (over kaart Verana)

09-11-2009 18:08 19 berichten
Ik heb vandaag jullie kaart ontvangen, die jullie naar het ziekenhuis hebben gestuurd!

Wat een enorme verrassing! Ben er helemaal door ontroerd.

Hebben jullie dit op de meeting gedaan?

Echt hartstikke leuk!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor!

Iedereen op de kaart ken ik in ieder geval van naam!

Moonlight: je bent een enorme lieverd!!!

en voor jullie allemaal!

(open er even een apart topic voor, omdat niet iedereen op mijn eigen topic leest)

Ben waarschijnlijk wel een beetje traag met antwoorden, want rondlopende ouders (waarbij ik logeer om te herstellen).
Alle reacties Link kopieren
Ahh ja de kaart die op de meet op de piano lag en die we konden tekenen. Wat leuk dat die eindelijk bij jou is aangekomen. Wat duurt dat doorsturen lang zeg. We hebben bijna weer een meet.

Hoe gaat het nu? Beterschap.

Liefs Zoeb
.
Het doorsturen duurde inderdaad lang. Ik heb het idee dat het ziekenhuis de post had opgespaard, want ik kreeg een aantal kaarten tegelijkertijd doorgestuurd.

Het gaat met kleine stapjes steeds beter. De pijn wordt elke dag iets minder (al slik ik nog wel pijnstillers). Alleen de vermoeidheid valt me tegen. Ik heb echt zo weinig energie, en ben zo snel moe. Dit schijnt helaas ook nog wel een tijdje te gaan duren...
Ja zo'n operatie hakt erin. En van een narcose kun je nog erg lang last hebben. Ik heb even op jou topic gelezen en het is niet mis wat ze bij jou hebben weggehaald.

Beterschap.
Dankjewel!

Ik lees geregeld op jouw topic, maar sinds de operatie heb ik nog niet bijgelezen (vanwege de vermoeidheid). Ik hoop dit binnenkort te kunnen doen.

En ik hoop dat alles een beetje rustig is bij jou.... Je maakt erg veel mee vind ik.

Moon was erg slim door de kaart mee te nemen naar de meeting! Goed idee van haar he!

Rustig aan he! Liefs en bloemen van Choco
Met dank aan iedereen die een krabbel gezet heeft, want in mijn eentje had ik m niet vol gekregen.

(Hoewel.... )

En met dank aan de postbode. Ik had er even een hard hoofd in of je m ooit nog zou krijgen.

Leuk te horen dat je er zo blij mee bent!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Een kaart ondertekenen was het minste wat we konden doen.

(goed gedaan ook, Moon!)
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Zoebie schreef op 09 november 2009 @ 19:34:

Ahh ja de kaart die op de meet op de piano lag en die we konden tekenen. Wat leuk dat die eindelijk bij jou is aangekomen. Wat duurt dat doorsturen lang zeg. We hebben bijna weer een meet.

Hoe gaat het nu? Beterschap.

Liefs Zoeb

Ik heb die hele kaart niet gezien! Anders had ik hem wel ondertekend. Waarom heeft niemand me dat verteld? Ik wist niet eens dat er een kaart was...

Verana, heel veel sterkte meid!
Oh Zwieb ik liep langs de piano en zag hem liggen. Dus ik heb mijn naam erop gezet. Het is ook niet gezegd dat er een kaart lag.
quote:Zoebie schreef op 10 november 2009 @ 09:28:

Oh Zwieb ik liep langs de piano en zag hem liggen. Dus ik heb mijn naam erop gezet. Het is ook niet gezegd dat er een kaart lag.Tja, ik heb wel een bril op, maar dat zegt niet dat ik ook echt zie wat er gaande is
Fijn dat de kaart alsnog binnen is gekomen!
Leuk dat je een kaart hebt gehad! Ik was niet op de meeting dus de kaart was niet namens mij, maar wil je toch nog een keer beterschap wensen! Neem de tijd om te herstellen he, 't zal wel even duren... dus niet forceren, want dan duurt het straks langer... (goh, waar zou ik deze 'wijsheid' vandaan hebben...)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Zwieber schreef op 10 november 2009 @ 09:31:

[...]

Tja, ik heb wel een bril op, maar dat zegt niet dat ik ook echt zie wat er gaande is

Nou ja Zwieber, dan zijn bij deze je beterschapswensen alsnog aangekomen!

Het was inderdaad een goed idee van Moonlight! Ik denk trouwens dat je in je eentje die kaart ook wel vol had gekregen, Moonlight...

@ Mimsey:

Bedankt voor de

@ Janna80:

Niet forceren is lastig inderdaad. Ik wil teveel te snel.... Heb jij ook ervaring mee, begrijp ik.

Gelukkig houd ik van forummen, zit ik tenminste gelijk veel op m'n kont
Daag me niet uit, want straks schrijf ik echt zo'n kaart vol

Zwieber, jammer dat je hem niet gezien hebt. Ik wilde er ook niet mee gaan 'leuren'. Sommigen kozen ervoor om de kaart niet te tekenen, omdat ze forumster Verana niet kenden.

Dus ik heb niet aan het einde namen geteld en gedacht: Zwieber en X en Y moeten nog.

Verana, misschien kun je zelf Zwieber er nog bij zetten
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hahaha, ja, ik zet Zwieber gewoon zelf nog op de kaart!

Enneh... zal ik je nou wel of niet gaan uitdagen om zo'n kaart in je eentje vol te schrijven?
Het kan evt op mijn to-do-list voor 2010. Eerder begin ik er niet aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven