Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Een beknelde zenuw tussen de 2de en 3de teen....en dat doet bij iedere stap zeer....nogal behoorlijk. En hardlopen is nog een beetje extra pijnlijk.

De remedie? Een half jaar niet lopen of laten wegsnijden, en dan heb je nooit meer gevoel in de teen....beetje lastig als je teveel wijn drinkt, je glas laat vallen en er op gaat staan....voel je geen bal van
Het is voor een functie als secretaresse voor 20 uur per week. Ik zag dat ze die vacature al een tijd open hebben staan, dus ik denk dat ze een beetje verlegen zitten om iemand. Ze hadden het ook niet op de meest briljante site gezet, ik denk dat daar maar héél weinig mensen voor een serieuze baan zoeken.

Ik heb om half 1 het gesprek, dus jullie hoeven niet de hele dag met jullie duimen te draaien.

Happy, ik kan ook wel een beetje tegen bloed.
Ik druk ZenZ? Dat valt toch best wel mee?

Net heerlijk gegeten. Aardappelgratin was goed gelukt. Ik had er lekker veel knof doorgegooid, we krijgen vanavond toch geen visite meer

Ik wil ook weten wat Mortonse neuralgie is Jonna. Ik kan ook tegen bloed

En tuurlijk duim ik donderdag ook voor je Rainz!
Hihi, ik heb door een operatie ook eens gevoelloze kleine teentjes gehad (zenuwen moesten tijdens de operatie doorgeknipt worden), maar ik had wel het gevoel dat er iets aan mijn voeten zwabberde bij iedere stap die ik zette.

Heeft jaren geduurd eer ik het gevoel weer terug had.

Mooi Rainz, precies wat je zoekt!

Duim duim duim duim ....
Komt geen bloed aan te pas hoor HM. Niet veel tenminste. Wat een ziekenhuisje hier. De orthopeden hebben het er maar druk mee.

Hoe laat moet je donderdag Rainz. Wat fijn dat het zo snel is allemaal. Ik zal duimen zelfs als ik bij de Orthopeed zit.

Weed in natuurgebied de Oostvaardersplassen. Ze worden steeds slimmer.

Altijd leuk dat "vroege vogels".
Heeft Jonna het nu of HM?

Maar het is wel mooi kut, dat wel.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ja nu wordt het wel heel ingewikkeld Jonna en Happyme

Het schiet hier niet op, och morgen een nieuwe dag denk ik maar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoi allemaal, ik ben er nog wel hoor

het gaat alleen niet super. Ben vanmorgen langs de huisarts geweest, en die denkt dat mijn klachten komen doordat mijn maag in de knel zit. Daar heb ik nu een drankje voor, maar dat werkt maar matig.

Nu op de bank, dadelijk naar bed in een poging bij te slapen.
Fijn Miss M. Dat je er nog bent. Maar wel lastig.

Nou Jonna heeft het over "ikke" dus ik denk dat het dan niet HM is. (Ik leest ook steeds Hare Majesteit)
MissM, ik hoop dat je bijtankt. Fijn je te lezen.
Rainz, wat leuk, hoop dat het klikt tussen jou en hullie.

Ik ben vanochtend inderdaad teruggekropen. Waar je alleen maar suffer van wordt, maar goed. Vanmiddag wel weer op poten gekomen en een gesprek gehad, zoon naar creatieve therapie gesleept, broccoli met rundermedaillons en paprika gegeten, boekske gelezen, en nu wachten totdat Oudste ein-de-lijk zijn huiswerk af heeft. O ja, en gitaar proberen spelen.
MissM heb je Regla Ph gekregen? Dat werkt bij mijn heftige (maar dan weer niet zwangerschap-gerelateerde ) maagklachten prima.

Oja en laurierdrop. Wel goede hoor, van die echte 'oud hollandsche', bij de Hema verkopen ze het oa. Helpt tegen maagklachten.
Ben ik een keer de laatste en de eerste

Mogguh lieverds!

Vandaag niet veel spannends, werken en spinning. En de was wegwerken die al vanaf zondag op de rekjes hangt (schaam)
Mogge meissies en jungske,

Pips mijn was hangt wel eens langer op een rekje of zwerft rond in de droger. (Handdoeken)

Vandaag ga ik echt iets doen als ik terug kom van mijn werk.

Dan komt mijn lijstje. Het moet weer eens.
Moggû,

Ik ben bang dat we het eerste gevalletje griep hebben op het werk.

Het goede nieuws, ik ben het niet! Het slechte nieuws, dat word werken, veul werken!

Schaam voor de was sinds zondag?

Ik zit op een stoel waar al sinds maandagochtend een bult met schone handdoeken ligt.

Gisteren ging het weer aardig met eten, niet veel geknoeid. Wel 6 koekjes gegeten, verder was het netjes.

Vandaag ga ik weer normaal doen. Geen koek geen snoep en sporten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nikki nu weet ik nog steeds niet wat er met dat knoeien van jou is? Heb ik nu iets heel erg belangrijks gemist?

Ik ben op mijn werk. Ik sta niet op het rooster want ik mag zelf weten wanneer ik ga werken. En om 8 uur ben ik de enige die sta ingelogd??? Dus ik geef dit door. Flipt er een grietje helemaal door dat ze ook een minuut te laat is en dat het gezeik is en kinderachtig? (Grietje werkt er pas en ik wist dit niet).

Krijgt ze ook nog een sneer van de TL dat ze stil moet zijn omdat ze wel altijd te laat is en dat ze om 8 uur gewoon ingelogd moet zijn. Nu die werkt hier dus niet lang. Als ik er niet was was er niemand. (Stiekem heb ik lol natuurlijk)
Mogge kinders.

Gisteren aardig wat gedaag, mocht ook wel want ik ben vandaag weg , de hele dag.

Eerst oudermiddag bij A. om 13.00 uur ga je met "de andere" ouders ervaringen uitwisselen, daarna ouder-kind middag, dan ga je dingen met je kind doen. ( Ik zee nog tegen Vriend, gelukkig ben ik zijn moeder niet, dus hoef ik ook niet therapeutisch kastanjes te bewerken -hetgeen een grapje is, natuurlijk ga ik graag - ) Daarna het reguliere bezoek uur,en om 16 uur nog een afspraak met onze gezinswerkster

Ik hoop dat Terror het volhoudt, hij was vandaag om 5 uur al wakker. ( en ik dus ook )

Nu douchen. Nee, eerst koffie drinken, dan douchen en op stap.

daag liefjes, sorry dat ik jullie wat verwaarloos, maar het is zo hectisch de afgelopen tijd

( en een ferme handdruk voor happy-me )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Lieve Bor, je hoeft je echt niet te verontschuldigen.

Wat een drukke dag heb je voor de boeg.

Wat ben je toch een geweldig mens.
sorry ma

Drukke dag idd. De oudermiddag heb ik niet zo veel zin in. Dan ga je met de andere ouders "ervaringen" uitwisselen. En ik snap het idee, maar ik heb er niet zo veel behoefte aan. T zijn ook een bepaald slag mensen , de meeste ouders.

Het type "Het is allemaal de schuld van jeugdzorg en hier doen ze ook niets voor ons" ( Veelal onder dwang uithuisgeplaatste kinderen dus ) En ik zit daar meer met de instelling: "" het is kut, maar we doen allemaal ons best. En we gaan allemaal voor het welzijn van A"

maw, ik ben de vreemde eend in de bijt

( Wel grappig 1 van de socio's zei ooit tegen mij: "ik ben zo blij als jij er bent, dan kunnen wij als socio's ook eens een normaal gesprek voeren over een kind" ze schrok wel dat ze dat zei, niet echt professioneel, maar ik vond het wel een aardig compliment, bovendien begreep ik helemaal wat ze bedoelde )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogu bezemerds!

Zoeb,8 uur is 8 uur,als iedereen zomaar een paar minuten te laat zou komen is het einde zoek natuurlijk.Werk ze vandaag.

Vandaag komt hulp,kan ze mooi de ramen zemen en de benedenverdieping dweilen.

Ik ga paar uurtjes werken en wat boodschapjes doen.

Ukkie moest dus gister wel huilen toen ik wegging op de creche,maar zoals verwacht was dit zo over.Daarna heeft ie lekker gespeeld en toen het tijd was wilde hij niet mee naar huis.Vrijdag weer dus

MissM,gaat t al wat beter?

Druif,hopelijk gaat t vandaag goed komen met de kat.

Rainz,ik duim mijn duimen blauw voor je!

Verder iedereen een fijne dag Groeps
Oh Bor dat is echt Kut ja. (met een grote K)

Ik kan me helemaal voorstellen dat je er dan tegenop ziet.

Die mensen die de jeugdzorg de schuld geven dat alles niet zo loopt als zij het willen, lijken zich op de een of andere manier toch schuldig te voelen. En het zal dan ook wel zo zijn.

Kan me helemaal indenken dat jij blij bent als het avond is.

Hou je maar taai tussen al die klagende wijven.
goedemorgen

bor succes vanmiddag, lijkt me ook niet leuk om met zulke ouders opgescheept te zitten

Zoeb, ik heb ook zo een collega. Altijd of vijf minuten te laat of iets eerder weg.

Hier een kort lijstje

- sporten

- wassen (nu echt)

- fotoos uitzoeken

- opruimen keukentafel (de verzamelplek van alles)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

Goh, Boro, ik had verwacht dat er meer vrijwillige plaatsingen zouden zijn in de instelling.

Zelf ook niets dan lof over jeugdzorg tot nu toe. Fijn dat die mensen er zijn en meedenken. Bijvoorbeeld vandaag heb ik echt weer meedenkers nodig. Er zijn twee lollies van Middelste gepakt en uiteraard heeft niemand dat gedaan.

Zit nu te wachten op mijn mams om naar de ggz te gaan. Totaal ander onderwerp dus.

Verder:

middag met mams en de kinderen

gesprek met juf en intern begeleidster en Oudste over huiswerk

kinderen naar de harmonie
Die collega had weinig indruk gemaakt want ik ken haar niet eens. Er zijn nogal veel nieuwe mensen gekomen en die ken ik nog niet allemaal. Nou zo eentje maakt dan nogal indruk

Niet dus. Ik stel iets vast en dan krijg ik zo'n antwoord. A sociaal anders kan ik er niets van zeggen. En ik had het niet eens tegen haar maar tegen de TL
Zoeb, da's geen call center 'materiaal' zo te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven