Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 11 november 2009 @ 14:25:

[...]

Leuk! Doe maar dan doe ik dieVerstuurd naar jou!
Stressed is just desserts spelled backwards
Binnen maar die bug is nog immer niet gerepareerd geloof ik want uploaden lukt niet. Naja, zodra het allemaal weer werkt hiero op Viva heb ik een schattig nieuw plaatje. Senks mop!
Compu, ga ik doen. Ik kom er op terug.
haha.. haal ik al jaren snoep in huis, nooit/zelden een kind aan huis en nu weet ik waarom.... je moet een kaars voor je raam zetten, als je snoep uitdeelt..hahaha weet ik veel....
Huh? Is dat een speciale Bamstadregel?
Bam, vorig jaar was het met Stmaarten ook heel koud en nu ook niet dus mss valt het 13 december ook mee

Ik heb naast mandarijnen ook lolly's en rozijnen hoor. Maar ik weet nog dat ze in Amsterdam allemaal op de mandarijnen afstoven, dus mss een leuke traktatie voor de kinderen die vol zitten met snoep. B zag net de bak op de gang staan en viste er ook een mandarijn uit. schatje

Fijne pakjes komen hier langs
Zet een kaaaaars voor je raam vannacht, zodat ik weet dat je op me wacht!!! Ha ha, is wel zo hoor Bam, maar dat is van vroeger.
Ik was het bijna vergeten, de St Maarten. Net even met Mr J naar de Kruidvat gesneld voor wat te knabbelen voor de kindjes.

Het ziet er naar uit dat ik mijn Uggs al heb verkocht met winst. Dat gaat snel

Hel, ik had ze bij Shopbop besteld, die verzenden gratis naar NL, en de douanekosten etc aan de deur waren 27 euro. Dus ik had ze voor 117 euro ongeveer. Het zijn wel de echte overigens.
quote:Star schreef op 11 november 2009 @ 17:31:

Huh? Is dat een speciale Bamstadregel?

geen idee, iemand zei het en toen ben ik gaan googlen haha en daar staat het wel.

Goed hier staat een kaars voor de deur.......... ( buren vragen zich af welke tik ik nu weer heb gekregen haha) haha heb in elk geval mijn best gedaan en Juul zit maar wanneer komen de kindjes zingen hahaha

Sommige wijken hebben ook panfletten in de brievenbus gekregen moest je die voor de deur hangen. dat wordt vanuit een buurthuis geregeld begreep. wel handig eigenlijks
Leuk schoenen kopen zo Mal.....

Ik verwacht nu wel dat je in de auto stapt met je kinders Amalia
Ik doe de buitenlamp wel aan, dan is het vast ook wel duidelijk. Heb geen zin om al die minimarsjes alleen op te eten. Nou ja, wel zin, maar de weegschaal niet zeg maar.
quote:Maleficent schreef op 11 november 2009 @ 18:05:

Ik doe de buitenlamp wel aan, dan is het vast ook wel duidelijk. Heb geen zin om al die minimarsjes alleen op te eten. Nou ja, wel zin, maar de weegschaal niet zeg maar.

hahaha...

het is wat..
Bij mij zijn ze al geweest! Schatten al die kindjes. Buurmeisje die we vaker zien, die pakte snel 2, haha boefje.
haha hier nog niemand.

Juul is helemaal verdrietig.

ik wacht nog een half uur en dan breng ik hem naar bed, sneu

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik Amalia nog op de stoep verwacht..X-D
Wij hadden net nog 3 jongens die al zo'n beetje de baard in de keel hadden, maar wel met lampionnetjes, die gingen voor het snoep, overduidelijk.
hahaha, sja sneu eigenlijks wel..

Hier 2 en die heb ik zelf nog naar de deur gehaald hahaha.

Juul helemaal blij..

Zag een lampion voorbij lopen dus dacht dan klop ik maar op de raam dat ze hier mogen zingen.. (ouders vonden het leuk, die gingen alleen even langs een paar bekenden) Komen volgend jaar weer...ben beneiuwd...
Ach gosje die arme Juul. Maar jij zit natuurlijk ook in het hoekje, lastig.

B vond het geweldig!!! Zo in het donker de straat op. Gingen eerst 2x bij vrienden langs, B meteen naar binnen en riep jas uit! Maar na die 2 huizen had hij door dat hij snoep mocht pakken ha ha.

En hier was al die tijd 1 iemand geweest. Maar dat was stilte voor de storm! De noodrol met koekjes is tot op de kruimel leeg. Mandarijnen voor de helft, ook fijn.

Ik had vanmiddag nog lampionnen gemaakt, voor B een molen en L wilde een roze vlinder. Heb nog getracht rood aan te smeren maar nee, roze. Ach het was donker hi hi. B sloopt meteen zijn lampje dus snel naar de winkel gerend! We kregen veel complimenten voor de lampionnen. Vriendin met wie ik liep balen want zij had kant en klare. Dus die zei al, volgend jaar gaan we eerst ´s middags maar even naar juf Amalia.

Goed, ben wel gesloopt. Had al een baaldag natuurlijk, dus nu echt klaar. Mooi, kinderen liggen er in dus ik mag chillen.
hahah zet volgend jaar heel dde voordeur af met lichtjes......

Leuk zeg dat je zo veel kinderen aan de deur hebt gehad..

Idd lekker met de beentjes op de bank en dan niet meer mpperen vandaag
Proest, kijk naar Trauma Centrum en een meisje heeft haar arm gebroken. Ze moet onder narcose en moeder gaat even mee de operatiekamer in. Ze heeft een haarkapje OVER haar hoofddoek waar geen enkele haar onder vandaan komt.

Ga 'm naar DWDD sturen.
Zo. hier ook een verwend mannetje die weer uit volle borst heeft gezongen en een meisje die uit volle borst gegraaid heeft! Hier wel 5 keer aangebeld dus heb nog berg snoep over. Hè wat vervelend...

Amalia: ha leuk creatief geweest! Moet eerlijk toegeven dat ik hier bar weinig echt creatief met kind bezig ben.

Mal: fijn dat schoenen al zo goed als verkocht zijn!

Bam: ha kaars voor je raam, goeie! Wel gezellig ook!
voor Bam die wildvreemde koters naar binnen sleurt, en voor Amalia die nog steeds gelooft dat ze dat roze er uit kan opvoeden!

Hier erg leuke Sint Maarten gehad, lange optocht door oude centrum, straatverlichting was uit en alle huizen hadden kaarsjes voor de ramen. Onderweg grappige theateracts en op drie plekken kregen de kinders zakjes snoep. Einde in de grote kerk, ook helemaal met kaarsen verlicht, echt mooi. Mare vond het helemaal leuk, heeft het hele eind gelopen.

Vind het toch wel leuk hoor, zo'n durp. Ken al bijna evenveel mensen als Mare (die rent echt van de een naar de ander).

Dus jullie zijn volgend jaar allemaal van harte uitgenodigd. :-)
Nou, dat neem ik van harte aan die uitnodiging! Wat klinkt dat leuk zeg!!!!
Klinkt erg leuk Hel, is toch een stuk gezelliger dan achter een kaarsje te gaan zitten wachten op kinders, hahahaha
Enne Hel dat onthouden we allemala hoor, dat je ons uitgenodigd hebt
Hé waar zijn jullie? Ik verveel me. Man zit iets over wapens te kjiken zo saai.

Ik ga maar naar bed denk ik. gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven