ex wil na 18 jaar weer afspreken
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:03
Van de week kwam ik er achter dat mijn ex en zijn vrouw gaan scheiden.
Nooit wilde hij me toevoegen op zijn hyves.
Nu ineens wel.
Hij zegt dat dat was om zijn vrouw niet te kwetsen.
Nu krijg ik ineens te horen dat hij altijd aan mij is blijven denken.
Ik ook aan hem want we hebben 3 jaar verkering gehad van mijn 18e tot mijn 21ste waarin we elkaar iedere dag zagen.
Nu hebben we wat heen en weer gesmst en wil hij me weer zien.
Ik voel kriebels in mijn buik, hij was mijn grote liefde...
Maar ik woon samen....
Ben ook bang dat we het idealiseren want na 18 jaar zijn we natuurlijk erg veranderd.
Iets afspreken kan natuurlijk geen kwaad maar ben bang om mezelf te verliezen.
Grrr ik haat dit gevoel en wil er helemaal niet aan toegeven.
Maar aan de andere kant wil ik uitzoeken of er wel degelijk nog iets is tussen ons.
Damn wat een ellende allemaal.
Relatie waar ik nu in zit is ook niet alleen maar rozengeur en maneschijn maar welke wel?
Wie heeft er een mening over ook al weet ik dat ik waarschijnlijk veel negatieve reacties kan verwachten.
Nooit wilde hij me toevoegen op zijn hyves.
Nu ineens wel.
Hij zegt dat dat was om zijn vrouw niet te kwetsen.
Nu krijg ik ineens te horen dat hij altijd aan mij is blijven denken.
Ik ook aan hem want we hebben 3 jaar verkering gehad van mijn 18e tot mijn 21ste waarin we elkaar iedere dag zagen.
Nu hebben we wat heen en weer gesmst en wil hij me weer zien.
Ik voel kriebels in mijn buik, hij was mijn grote liefde...
Maar ik woon samen....
Ben ook bang dat we het idealiseren want na 18 jaar zijn we natuurlijk erg veranderd.
Iets afspreken kan natuurlijk geen kwaad maar ben bang om mezelf te verliezen.
Grrr ik haat dit gevoel en wil er helemaal niet aan toegeven.
Maar aan de andere kant wil ik uitzoeken of er wel degelijk nog iets is tussen ons.
Damn wat een ellende allemaal.
Relatie waar ik nu in zit is ook niet alleen maar rozengeur en maneschijn maar welke wel?
Wie heeft er een mening over ook al weet ik dat ik waarschijnlijk veel negatieve reacties kan verwachten.

donderdag 12 november 2009 om 13:26
Ik vind het echt fijn voor je dat jullie helemaal in love zijn.
Maaar.... weet jij hoeveel 'oude liefdes' hij aan zn hyves heeft toegevoegd voordat ie bij jou terecht kwam? Hoe weet je dat je niet een opvulling bent omdat ie niet alleen kan/wil zijn?
Waarom heeft ie niet eerder zn huwelijk beeindigd en contact met je opgenomen als hij nog steeds zo gek op je was?
Sorry.. ik wil je plezier echt niet bederven maar je klinkt zooooo alsof je van de reservebank geplukt bent.
Maaar.... weet jij hoeveel 'oude liefdes' hij aan zn hyves heeft toegevoegd voordat ie bij jou terecht kwam? Hoe weet je dat je niet een opvulling bent omdat ie niet alleen kan/wil zijn?
Waarom heeft ie niet eerder zn huwelijk beeindigd en contact met je opgenomen als hij nog steeds zo gek op je was?
Sorry.. ik wil je plezier echt niet bederven maar je klinkt zooooo alsof je van de reservebank geplukt bent.

donderdag 12 november 2009 om 13:39
quote:moenty schreef op 02 augustus 2009 @ 00:11:
Zeg altijd al tegen mijn huidige vriend als het op de een of andere manier mis gaat tussen ons dan komt er echt nooit meer een vent in en dat meen ik.
Heb nu 2 keer samen gewoond en 2 jaar alleen en dat laatste beviel toch ook wel erg goed.
Liefs MoentyEn hoe denk je hier nu over??
Zeg altijd al tegen mijn huidige vriend als het op de een of andere manier mis gaat tussen ons dan komt er echt nooit meer een vent in en dat meen ik.
Heb nu 2 keer samen gewoond en 2 jaar alleen en dat laatste beviel toch ook wel erg goed.
Liefs MoentyEn hoe denk je hier nu over??
donderdag 12 november 2009 om 13:39
quote:moenty schreef op 12 november 2009 @ 12:55:
Zo hier even mijn update!
We hebben afgesproken en het was er gelijk vanaf de eerste blik dat we elkaar zagen.
Boem wat een spanning en wat een vonken.
Moeilijk moeilijk moeilijk, nog 2 keer afgesproken en de laatste keer ben ik niet meer weggegaan.
3 weken bij hem op de camping gewoont en sinds 1 september wonen we samen en in het weekend zijn we gezellig met z'n viertjes want dan zijn zijn 2 kinderen bij ons.
Oude liefde roest echt niet hoor.
Ben blij dat ik mijn eigen gevoel gevolgd heb.
Dit is de beste stap die ik ooit heb kunnen zetten.
Nu sparen voor onze bruiloft!
Dit moet een grap zijn. Ben jij dan al die tijd samengeweest met iemand die je zo makkelijk inruilt?
Ik vraag me serieus af of dit verhaal fake is.
Zo hier even mijn update!
We hebben afgesproken en het was er gelijk vanaf de eerste blik dat we elkaar zagen.
Boem wat een spanning en wat een vonken.
Moeilijk moeilijk moeilijk, nog 2 keer afgesproken en de laatste keer ben ik niet meer weggegaan.
3 weken bij hem op de camping gewoont en sinds 1 september wonen we samen en in het weekend zijn we gezellig met z'n viertjes want dan zijn zijn 2 kinderen bij ons.
Oude liefde roest echt niet hoor.
Ben blij dat ik mijn eigen gevoel gevolgd heb.
Dit is de beste stap die ik ooit heb kunnen zetten.
Nu sparen voor onze bruiloft!
Dit moet een grap zijn. Ben jij dan al die tijd samengeweest met iemand die je zo makkelijk inruilt?
Ik vraag me serieus af of dit verhaal fake is.
donderdag 12 november 2009 om 13:44
donderdag 12 november 2009 om 13:50
Hahaha
Ja het klinkt allemaal zo overhaast en snel maar hij is gewoon de ware en eigenlijk altijd al geweest.
Nee weet zeker dat er geen oude liefjes aan zijn hyves zijn toegevoegd want na mij is hij bij zijn huidige ex terecht gekomen.
En de reden dat hij niet thuis weg ging klinkt heel cliche maar dat waren de kinderen.
Dat hij dan toch is gegaan is omdat zijn ex hem bedonderde met zijn beste vriend.
Mijn relatie die ik heb beeindigd was al lang bezig om dood te gaan.
Vertrouwen was weg omdat hij af en toe op internet op homosites zat of op msn met mannen chatte.
De laatste 4 jaar hadden we ook geen intiem contact meer.
Dat ik het 7 jaar vol gehouden heb was meer het gemak denk ik.
We vonden het allebei denk ik wel best.
Maar hier was geen houden aan.
Dit gevoel is zo overweldigend voor ons beiden.
Heb eigenlijk ook altijd gezegd als hij mij terug wil dan ga ik.
De reden dat hij 18 jaar geleden voor zijn ex koos is dat hij het vertrouwen in mij kwijt was.
Ja het klinkt allemaal zo overhaast en snel maar hij is gewoon de ware en eigenlijk altijd al geweest.
Nee weet zeker dat er geen oude liefjes aan zijn hyves zijn toegevoegd want na mij is hij bij zijn huidige ex terecht gekomen.
En de reden dat hij niet thuis weg ging klinkt heel cliche maar dat waren de kinderen.
Dat hij dan toch is gegaan is omdat zijn ex hem bedonderde met zijn beste vriend.
Mijn relatie die ik heb beeindigd was al lang bezig om dood te gaan.
Vertrouwen was weg omdat hij af en toe op internet op homosites zat of op msn met mannen chatte.
De laatste 4 jaar hadden we ook geen intiem contact meer.
Dat ik het 7 jaar vol gehouden heb was meer het gemak denk ik.
We vonden het allebei denk ik wel best.
Maar hier was geen houden aan.
Dit gevoel is zo overweldigend voor ons beiden.
Heb eigenlijk ook altijd gezegd als hij mij terug wil dan ga ik.
De reden dat hij 18 jaar geleden voor zijn ex koos is dat hij het vertrouwen in mij kwijt was.

donderdag 12 november 2009 om 14:07
Een paar maanden geleden schreef je nog :
"Nee ik ruil mijn vriend niet zo maar in."
Maar uit het gemak waarmee je dat gedaan hebt, blijkt wat anders.
Het bevestigt ook wat ik altijd al denk: waarom gaan mensen samenwonen en zelfs trouwen met iemand die niet hun grote liefde is? Daar wordt geen van beide gelukkig van.
"Nee ik ruil mijn vriend niet zo maar in."
Maar uit het gemak waarmee je dat gedaan hebt, blijkt wat anders.
Het bevestigt ook wat ik altijd al denk: waarom gaan mensen samenwonen en zelfs trouwen met iemand die niet hun grote liefde is? Daar wordt geen van beide gelukkig van.

donderdag 12 november 2009 om 14:11
Respectloze blog, wat laag. Als twee single mensen samen willen zijn, doen! Maar je had een relatie, smoesjes over de relatie was al bijna doodgebloed vind ik niet acceptabel, je het een mens als oud vuil aan de kant gezet. En dan wil jij dat de hele wereld weet dat je verliefd en gelukkig bent!? Ik hoop dat jij ooit behandeld zult worden, zoals jij je vriend behandeld hebt.
Vee geluk ermee.
Vee geluk ermee.
donderdag 12 november 2009 om 14:12

donderdag 12 november 2009 om 14:13
quote:Zamirah schreef op 12 november 2009 @ 14:10:
Nou ja, waarom zou het niet kunnen?
Er bestaan fake-relaties, misschien waren dit ( met hun exen) wel fake-relaties en hebben ze nu elkaar wèl echt gevonden. Volgens mij kan dat best.Zou kunnen, maar legitimeert dit dat je een ander mag belazeren en voor de gek houden? En dan snel even langs huis om te zeggen: doei ik pak mijn spullen en ik ruil je direct in voor een ander.
Er bestaan fake-relaties, misschien waren dit ( met hun exen) wel fake-relaties en hebben ze nu elkaar wèl echt gevonden. Volgens mij kan dat best.Zou kunnen, maar legitimeert dit dat je een ander mag belazeren en voor de gek houden? En dan snel even langs huis om te zeggen: doei ik pak mijn spullen en ik ruil je direct in voor een ander.
donderdag 12 november 2009 om 14:14
quote:Zamirah schreef op 12 november 2009 @ 14:10:
Er bestaan fake-relaties, misschien waren dit ( met hun exen) wel fake-relaties en hebben ze nu elkaar wèl echt gevonden. Volgens mij kan dat best.
Mensen die een relatie en liefde faken???????
:puke: (en dit schrijf ik niet gauw)
Er bestaan fake-relaties, misschien waren dit ( met hun exen) wel fake-relaties en hebben ze nu elkaar wèl echt gevonden. Volgens mij kan dat best.
Mensen die een relatie en liefde faken???????
:puke: (en dit schrijf ik niet gauw)
donderdag 12 november 2009 om 14:18
Beiden nogal labiel en niet in staat tot normale relaties blijkbaar. Wel lullig dat je in je blog op hyves alle andere relaties afkraakt en doet alsof het niets voorstelde.
Het verhaal rammelt aan alle kanten, maar als jij in dit sprookje wil geloven.. ga je gang. Jij liever dan ik.
Wel fijn voor jullie exen, die zijn nu van jullie af.
Het verhaal rammelt aan alle kanten, maar als jij in dit sprookje wil geloven.. ga je gang. Jij liever dan ik.
Wel fijn voor jullie exen, die zijn nu van jullie af.
donderdag 12 november 2009 om 14:18
donderdag 12 november 2009 om 14:24
Pffft wat een reacties weer zeg.
En ik laat iedereen er van denken wat ze willen.
Wij zijn gelukkig samen dat is wat telt.
Ik ben de enige samen met een vriendin die weet wat er in mijn vorige relatie allemaal gespeeld heeft en waarom ik hem niet eerder verlaten heb.
Het is niet fake en zeker geen sprookje.
Iemand anders pijn hebben moeten doen was ook geen pretje.
Maar heb toch voor mijn eigen geluk gekozen.
Het voelt na al die jaren gewoon als thuiskomen.
En ja waarschijnlijk hebben we allebei nooit echt meer het gevoel gehad in een relatie als in die van ons 18 jaar geleden.
Maar je gaat door met je leven en hoopt er het beste van en denkt gelukkig te zijn met de partner van dat moment.
Wij krijgen in elk geval te horen dat we weer stralen en dat we dit niet moeten verpesten van mensen om ons heen.
Mijn verhaal op hyves liet ik even lezen om jullie ene idee te geven hoe het gegaan is.
Niet iedereen kan op mijn hyves, mijn ex ook niet.
En hij weet hoe het zit dus als hij het zou lezen zou het geen nieuws voor hem zijn.
Ik ben de enige samen met een vriendin die weet wat er in mijn vorige relatie allemaal gespeeld heeft en waarom ik hem niet eerder verlaten heb.
Het is niet fake en zeker geen sprookje.
Iemand anders pijn hebben moeten doen was ook geen pretje.
Maar heb toch voor mijn eigen geluk gekozen.
Het voelt na al die jaren gewoon als thuiskomen.
En ja waarschijnlijk hebben we allebei nooit echt meer het gevoel gehad in een relatie als in die van ons 18 jaar geleden.
Maar je gaat door met je leven en hoopt er het beste van en denkt gelukkig te zijn met de partner van dat moment.
Wij krijgen in elk geval te horen dat we weer stralen en dat we dit niet moeten verpesten van mensen om ons heen.
Mijn verhaal op hyves liet ik even lezen om jullie ene idee te geven hoe het gegaan is.
Niet iedereen kan op mijn hyves, mijn ex ook niet.
En hij weet hoe het zit dus als hij het zou lezen zou het geen nieuws voor hem zijn.
donderdag 12 november 2009 om 14:27
donderdag 12 november 2009 om 14:27
Poe, Moenty... Waarom tetter je het zo hard van de daken? Moet er van alles overschreeuwd worden? Je klinkt bijna overspannen. Persoonlijk vind ik dat dit wel heel snel gaat voor twee mensen die volgens mij nog van alles moeten verwerken. En iets meer fijngevoeligheid (op Hyves e.d.) richting de moeder van zijn kinderen zou ook wel gepast zijn lijkt me...
Maar goed, dat vind ik.
Maar goed, dat vind ik.

donderdag 12 november 2009 om 14:29
quote:moenty schreef op 12 november 2009 @ 14:24:
Je schrijft heel erg bot over je vorige relatie, vind je het raar dat mensen daarover struikelen. Misschien heb je het in de praktijk heel anders en veel respectvoller aangepakt. Maar zo schrijf je er niet over, je komt echt heel naar over. En wij als lezers weten alleen wat je schrijft, misschien schrijf je botter over de situatie, dan dat je er in het echt mee bent om gegaan.
Je reactie 'iedereen denkt maar wat ze willen' vind ik wat misplaatst, niemand misgunt je jouw/jullie geluk. Het is gewoon de manier hoe jullie beiden en vooral jij met jullie exen zijn omgegaan. Dat komt gewoon echt respectloos over. Blijkbaar zitten we ernaast?
Je schrijft heel erg bot over je vorige relatie, vind je het raar dat mensen daarover struikelen. Misschien heb je het in de praktijk heel anders en veel respectvoller aangepakt. Maar zo schrijf je er niet over, je komt echt heel naar over. En wij als lezers weten alleen wat je schrijft, misschien schrijf je botter over de situatie, dan dat je er in het echt mee bent om gegaan.
Je reactie 'iedereen denkt maar wat ze willen' vind ik wat misplaatst, niemand misgunt je jouw/jullie geluk. Het is gewoon de manier hoe jullie beiden en vooral jij met jullie exen zijn omgegaan. Dat komt gewoon echt respectloos over. Blijkbaar zitten we ernaast?