Good Luck
donderdag 12 november 2009 om 17:57
donderdag 12 november 2009 om 20:48
Heb ik toch een beter recept aan deze avondmaaltijd overgehouden:
Men neme:
Gemarineerd beenhammetje van AH
Winterwortel
Aardappelen in schil (even voorkoken maar nog niet gaar koken)
Ui
Knoflook
Olijfolie
Verse rozemarijn
Koolrabi (wij niet, niks aan, ik heb extra wortel gedaan)
Men snijd alles behalve de beenham in grove stukken en mikt het in grote ovenschaal. In het midden van de groente de beenham leggen en 45 minuten in de oven op 200 graden. Halverwege vlees keren en groente roeren. Zelfs mijn man was onder de indruk (en die is van het type doe maar gewoon enzo...).
Eet smakelijk dus morgen dames
Wacht even, ik ken een nieuw truukje dus ik ga even wat pakken:
HA!
Men neme:
Gemarineerd beenhammetje van AH
Winterwortel
Aardappelen in schil (even voorkoken maar nog niet gaar koken)
Ui
Knoflook
Olijfolie
Verse rozemarijn
Koolrabi (wij niet, niks aan, ik heb extra wortel gedaan)
Men snijd alles behalve de beenham in grove stukken en mikt het in grote ovenschaal. In het midden van de groente de beenham leggen en 45 minuten in de oven op 200 graden. Halverwege vlees keren en groente roeren. Zelfs mijn man was onder de indruk (en die is van het type doe maar gewoon enzo...).
Eet smakelijk dus morgen dames
Wacht even, ik ken een nieuw truukje dus ik ga even wat pakken:
HA!
donderdag 12 november 2009 om 20:54
quote:Suze2 schreef op 12 november 2009 @ 20:43:
GAVERREDAMME Mamax, eten jullie dat echt?
M'n moeder, zusje en ik wel. Maxi en Mini nu dus ook. Andere mannen niet, die vinden het niet lekker.
Star, je wordt niet gek, ik had Kutner en die ander door elkaar gehaald. Ik dacht dat die kale dood was. Waarom Kutner dood is weet ik al.
GAVERREDAMME Mamax, eten jullie dat echt?
M'n moeder, zusje en ik wel. Maxi en Mini nu dus ook. Andere mannen niet, die vinden het niet lekker.
Star, je wordt niet gek, ik had Kutner en die ander door elkaar gehaald. Ik dacht dat die kale dood was. Waarom Kutner dood is weet ik al.
donderdag 12 november 2009 om 20:57