Wat betekent 4 iter?
maandag 16 november 2009 om 11:57

maandag 16 november 2009 om 12:01
quote:Maja82 schreef op 16 november 2009 @ 11:43:
Volgens google zijn 'iter' recepten recepten waarbij vooraf het aantal herhaal recepten wordt aangegeven. Denk dus dat je idd 4x mag halen.
(eigenlijk dacht ik: da's een tik fout Er moet nog een "l" voor dus 4 liter)
hahaha dat dacht ik ook, ik dacht ook gelijk, damn die moet veel wegdrinken dan!
Wist ook niet dat iter bestond, weer wat geleerd
Volgens google zijn 'iter' recepten recepten waarbij vooraf het aantal herhaal recepten wordt aangegeven. Denk dus dat je idd 4x mag halen.
(eigenlijk dacht ik: da's een tik fout Er moet nog een "l" voor dus 4 liter)
hahaha dat dacht ik ook, ik dacht ook gelijk, damn die moet veel wegdrinken dan!
Wist ook niet dat iter bestond, weer wat geleerd
maandag 16 november 2009 om 12:04

maandag 16 november 2009 om 12:14
Iter komt van het latijnse itera/iteretur wat herhaal/het worde herhaald betekent.
Dat het ook in andere vakgebieden wordt gebruikt is natuurlijk niet gek, maar zo staat het in farmaceutisch boekje van mij. Bovendien was het gebruik van het woord iter in ieder geval eerder in gebruik in de medische wereld dan de informatica
Dat het ook in andere vakgebieden wordt gebruikt is natuurlijk niet gek, maar zo staat het in farmaceutisch boekje van mij. Bovendien was het gebruik van het woord iter in ieder geval eerder in gebruik in de medische wereld dan de informatica
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross