Werk & Studie alle pijlers

Doe jij ook vrijwilligerswerk?

18-11-2009 16:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik ben een vrouw van 31 en doe sinds kort vrijwilligerswerk. Tenminste, ik ben ermee bezig. Ik heb tot nu toe één keer ingevallen op een peuterspeelzaal en verder ga ik binnenkort in een bejaardentehuis werken.

Ik zou het leuk vinden om met mensen die ook vrijwilligerswerk doen. Wat doe je en bevalt het? En waarom doe je vrijwillegerswerk en heb je/neem je geen betaalde baan? Lijkt me leuk om hier ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Elmie
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om wat voor een ander te doen en het kan iets heel kleins zijn!.... maar ik heb daar natuurlijk ook zo mijn grenzen in. Het moet niet tenkoste gaan van alles. Druk genoeg met de studie, werk en sociaal zijn met vrienden ;)

Trouwens.... ik vind het helemaal logisch dat niet iedereen 'geschikt' is voor vrijwilligerswerk. Ik zou er ook liever een leuk bedrag voor terug zien. Toch vind ik het gevoel van een ander blij maken, ook genoeg voldoening (op dit moment)

Dingen die ik vrijwillig doe en waar ik trots op ben, zal ik ook zeker vermelden waar nodig. Ik kies dan ook (meestal) vrijwilligerswerk wat bij mijn studie past en waar ik iets van kan leren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven