Techniekdoos en waveboard

18-11-2009 21:37 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog een keer het forum misbruiken voor een speelgoedadvies.

Wie weet er een echt leuke techniekdoos voor een jongen van 10?

En wie weet er welke goedkopere waveboards okee zijn voor een jongen van 8? Volgens streetsurfing niet natuurlijk, maar ik ga echt geen 129 euro uitgeven aan een mislukt skateboard.

Hierna isse klaar. Dit was de wensenlijst, zo er niet aan te voldoen valt kiest de sint zelf wel wat uit.

Vind jij het speelgoed ook of duur, of prut?

Totaal aantal stemmen: 7

Ja (43%)
Nee (14%)
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet! (43%)
Ik heb hem voor mijn dochter gehaald bij sidder.nl Daar kostte hij volgens mij 50 euro als ik me goed herinner. Maar is alweer een paar maandjes geleden.

Hij bevalt prima, word dagelijks gebruikt. Echt onwijs leuk ding. Dochterlief is wel 11, maar hier op school hebben ook de jongeren zo`n ding. En allemaal van dezelfde webwinkel.
sjips, ik lees net op de site dat de wave boards tijdelijk zijn uitverkocht daar. Maar de prijs had ik wel goed. Dus wellicht even nog het net afstruinen. Zo`n dure is echt niet nodig.
bij sidder zijn ze allemaal uitverkocht. bij halfords hebben ze ook die van 50 euro (die zijn hetzelfde als die van sidder)
Op de website van halfords (van de fietsen) zijn ze helaas niet te vinden..

Staat er ook nog een merk op die dingen? Heb elders online wel borden van 50 euro gezien namelijk.
Nee, volgens mij staat er bij ons niets op. Wil morgen wel even checken voor je maar heb nu geen zin om in dit takkeweer naar de schuur te lopen
Vorig jaar heb ik voor mijn zoontje een electronische kit gekocht bij Toys'r'Us. Lijkt een beetje op deze. Ze hadden toen verschillende varianten voor verschillende leeftijden. Schappelijke prijs (30 euro) en veel plezier (nog).
Hey Mamz, ik had je bijna niet herkend met je nieuwe avatar! Spectro heeft hele leuke elektrodozen maar die zijn volgens mij behoorlijk aan de prijs (ook onverwoestbaar, dat dan weer wel) en ik dacht bij de Hema ook wel eens leuke gekocht te hebben.
1609, ik had via de link van Twinkeling al de spektro dozen gevonden. Het wordt doos nr 1. Ziet er echt leuk uit, en als zoon het goed onderhoudt kan hij op termijn denken aan de auto met afstandsbediening
.
Mamz, ik heb even gezocht maar er staat bij ons geen merknaam op. Er heeft wel een sticker aan de onderzijde gezeten...maar die is weggepulkt...

Ik weet dus niet wat daar op stond.
De kinderen uit mijn klas (groep 7) hebben ook allemaal waveboards, sommige hele dure, andere van de Action. Die waren daar een tijdje geleden te koop, ik weet niet of het nog zo is, voor 25 euro. En ze waveboarden allemaal hetzelfde
Op marktplaats staan er ook een hoop :

http://www.marktplaats.nl ... akversies.html%3Fxref%3D1

- ik dacht trouwens dat je bedoelde dat jij een "techniekdoos" was , en wilde weten hoe een waveboard werkt -

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Je kunt sidder.nl ook een mailtje sturen, krijg je meteen een link als er weer een voorraad is.

Heb ik ook gedaan, en inmiddels ook 2 van die dingen in de schuur verstopt voor 05-12
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Mamz, bij de hema hebben ze ook leuke ontdekdozen voor kinderen. Verschillende thema's, verschillende leeftijden.
Moppeman heeft als techneut geconstateerd dat de kwaliteit van de Hema en Kruidvattechniekdozen zwaar bedroevend is, en ik verdenk hem er van om binnenkort even bij Okaphone binnen te stappen.

Als je iets doet moet je het ook goed doen.
NitwitMamz (techniekdoos dus) ziet haar zoons nog niet aan dat spul beginnen, Moppetoet

Ze krijgen dus vrouwenelectronica.
Wat is vrouwenelektronica ?

Het feit dat er voor een mannenscheerapparaat reserveonderdelen verkrijgbaar zijn, en voor een ladyshave niet ?

Moppetoet is ook a-technisch, maar voor Moppekind zal ik maar vast een plaatsje reserveren op de T.U.
Ik heb bij Halfords de Ripstik Air gepakt. Die is uit een stuk plastic vervaardigd. Lola, is dit dezelfde als die van je dochter of heeft die van je dochter een metalen of plastic buis in het midden zoals de duurdere modellen?

Anyway, ik heb geyoutubed op het ding en het lijkt te voldoen voor mijn jongens (die echt geen trucks durven uithalen).

Moppetoet, ik vind zo'n Spektro doos best wel vrouwenelectronica. Overzichtelijk, simpel, kun je niet veel mis mee. En ik dacht dat ik met dat spul al een plekje op de T.U. had gereserveerd voor Oudste
ik had nog nooit van Ripstick gehoord, maar wij hebben inderdaad een metalen tussenstuk zodat de voor en achterkant flexibel zijn. Dat is met die jij hebt volgens mij niet.
Nee dus.

Ben benieuwd of iemand hier nog met een recensie komt over dat soort boards Vind het al heel wat dat jij nog op dit topic bent teruggekomen, waarvoor dank..
Een beetje laat deze reactie, maar ik worstelde met dezelfde vragen... Heb wat gevonden op waveboard.nl, daar verkopen ze de echte waveboards en staat ook wat uitleg over waveboards. Ze hebben daar inmiddels ook goedkopere boards zag ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven