Scriptie

21-11-2009 15:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Als onderdeel van mijn scriptie heb ik respondenten nodig voor een enquête betreffende luxe mode producten. Zouden jullie mij willen helpen door de enquête zo snel mogelijk te willen invullen?

Klik hier om naar de enquête te gaan.

Alvast bedankt.

PS: Let niet op het eerste scherm, vul daar iets willekeurigs in zodat je anoniem blijft en geen verdere onderzoeken meer zal ontvangen.
Regels ook daadwerkelijk gelezen toen je op 'accepteren' klikte bij het aanmaken van je account? ...nee he?

Sorry, maar huiswerkoproepjes zijn hier absoluut niet toegestaan: je zult een andere bron moeten gaan vinden dan het VIVA forum.
Ik zal zorgen dat ik het zo snel mogelijk wil.
Ik heb het zo snel mogelijk ingevuld: a,a,a,a,a,a.....

Veel succes ermee!
idem
Wel vreemd dat jouw onderzoek zich blijkbaar meer richt op het aantal respondenten dan op wat de respondenten zeggen.
Nou fruit dan maar, ik heb 'm ingevuld. Maar ben net zoveel met mode bezig als met kwantumfysica, dus of je aan mij wat hebt gehad...
Bedankt iedereen die het alvast heeft ingevuld.

@zwieber, wat de respondenten zeggen is beperkt door gesloten vragen. Dus de kwaliteit is al gewaarborgd. Maar het doel is om te komen met een generalisatie, waardoor ik dus zo'n breed mogelijk scala aan respondenten nodig heb.

@minny het maakt niet uit hoeveel je er mee bezig bent, heb zoveel mogelijk meningen nodig van allerlei soorten mensen. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven