love of a lifetime maar het werkt niet!

22-11-2009 22:34 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
nou ik heb dezelfde shit volk als vanmiddag weer terug zie ik dus jongens, ga je gang, schrijf wat je wilt schrijven en miniie, ja, laat je eens gaan, zeg eens wat je echt denkt dan?

kann het nog ordinairder dan je al geweest bent dan?

anyway, doe jezelf een plezier en gooi het eruit. mij heb je er niet mee ben wel wat gewent . en idd. echt de laatse keer dat ik hier een woord heb neergezet.

ps julllie moeten een swat verder lezen dan je neus lang is!! vooral wat de kwestie 'Kind bij oppas brengen (NIET DUMPEN) betreft! lees eens 1 regel verder en de verwarring zou weg moeten zijn. maar daar lezen jullie gezamelijk structureel overheen. doe lekker.

Im out of here

mazzel
quote:Spinster schreef op 23 november 2009 @ 20:59:

[...]

Ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik praat niemand naar de mond. Ik stem wel mijn toon in bepaalde mate aan op wat de luisteraar aangeeft als wel en niet prettig te ervaren. Dat is toch een kleine moeite? En ik denk dat iedereen daar meer aan heeft.Van wat ik gelezen heb voordat ik ging posten, was TO niet dermate respectvol bezig dat ik daar echt rekening mee ga houden.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 21:02:

nou ik heb dezelfde shit volk als vanmiddag weer terug zie ik dus jongens, ga je gang, schrijf wat je wilt schrijven en miniie, ja, laat je eens gaan, zeg eens wat je echt denkt dan?

kann het nog ordinairder dan je al geweest bent dan?

anyway, doe jezelf een plezier en gooi het eruit. mij heb je er niet mee ben wel wat gewent . en idd. echt de laatse keer dat ik hier een woord heb neergezet.

ps julllie moeten een swat verder lezen dan je neus lang is!! vooral wat de kwestie 'Kind bij oppas brengen (NIET DUMPEN) betreft! lees eens 1 regel verder en de verwarring zou weg moeten zijn. maar daar lezen jullie gezamelijk structureel overheen. doe lekker.

Im out of here

mazzelNoem je dat ordinair? Heb jij enig idee wat ordinair inhoudt uberhaupt? Verder zie ik niet in waarom ik eigenlijk moeite moet doen om jou te leren wat oprechte kritiek en wat bashen is. Niet met jou eens = onzin, volgens jouw theorie. Voor iemand die zo overtuigd is van zichzelf heb je wel een volkomen verkeerd beeld van de realiteit in mijn optiek.

Maar de kwestie is geheel duidelijk, je wil alleen maar horen dat hij heel erg veel van je houdt en dat jij het bent voor hem. Echter, dat soort leugens zal je uit zijn mond moeten trekken, aangezien ik ernstig betwijfel dat je ze hier gaat horen. Tenzij in scherts.
quote:minny schreef op 23 november 2009 @ 21:02:

En soms Spinster, is het voor de toehoorder gewoon duidelijker als je zegt waar het op staat. Aangezien TO na zoveel pagina's nog steeds uitvluchten zocht leek de tijd van genuanceerd zijn me wel zo'n beetje voorbij. Min, normaal ben ik het eens met deze stelling. Maar dit topic is nog geen 24 uur oud. Verwacht je dat iemand in 24 uur zijn hele leven overboord kan gooien? Mag ze de dingen ook even laten bezinken, of moet er dan meteen al verandering doorgeramd en afgedwongen worden?

Opvallend wel trouwens dat ik compleet genengeerd werd, totdat mijn postings een tikkie harder werden. Dat is inderdaad jammer, want ik denk dat je zinnige dingen gezegd hebt. Maar ondanks al je goede bedoelingen kan je niet persoonlijk iemands ogen openen. Het is aan iemand zelf om te zien, of niet. Ergo: TO reageert met name op negatieve prikkels. Verklaart een hoop.
In al die pagina's heb ik enkel een nogal respectloze TO gezien die het advies, waar ze zelf om vroeg, als belachelijk en afzeiken afschilderde, Spinster. En ja, mijn punten zijn in mijn optiek zeker belangrijk, wat betreft hun zoon. Echter, pas als ik het wat harder verwoord schijnt het op te vallen. Het zegt veel, het zegt alles eigenlijk.
jullie noemen dit lange tenen hebben? als iemand geirriteerd raakt als je haar privehoer noemt? ik weet niet tegen wie je dat soort woorden nog meer gebruikt maar geloof me, dan loop je een keer tegen iemand aan die niet achter zijn pctje zit en het gewoon echt niet pikt. laat ik het zo zeggen, als ik je voor me had gehad was je echt allang de mijn e geweest. ik had je gesloopt. 5 paginas terug al.

En ik reageer alleen op negatieve prikkels? sorry, maar ik reageer uitermate relaxt op prikkels die worden uitgestraals door bvb een spinster! heeft een stuk meer effect op mij als jouw prikkels. want van die van jou word ik opgefokt, en van die van haar ga ik seriieus nadenken...ja ook dat kan ik....

maar anyway zoek het lekker uit. jullie lezen toch alleen wat jullie willen lezen. net zo goed als dat ik van die man alleen maar hoor wat ik wil horen.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 21:02:

Im out of here

mazzelmaar serap jij leest ook structureel over het feit heen dat hij weken, maanden ineens verdwijnt. hoe rijm jij dit met liefde???
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 21:11:

jullie noemen dit lange tenen hebben? als iemand geirriteerd raakt als je haar privehoer noemt? ik weet niet tegen wie je dat soort woorden nog meer gebruikt maar geloof me, dan loop je een keer tegen iemand aan die niet achter zijn pctje zit en het gewoon echt niet pikt. laat ik het zo zeggen, als ik je voor me had gehad was je echt allang de mijn e geweest. ik had je gesloopt. 5 paginas terug al.

En dan noem je mij ordinair?

En ik reageer alleen op negatieve prikkels? sorry, maar ik reageer uitermate relaxt op prikkels die worden uitgestraals door bvb een spinster! heeft een stuk meer effect op mij als jouw prikkels. want van die van jou word ik opgefokt, en van die van haar ga ik seriieus nadenken...ja ook dat kan ik....

Juist, dus voor jouw tere zieltje moet het eerst in fluweel gekleed worden voordat je er tegen kan?

maar anyway zoek het lekker uit. jullie lezen toch alleen wat jullie willen lezen. net zo goed als dat ik van die man alleen maar hoor wat ik wil horen.Zo, en nou komen we pas ergens. Idd, je hoort alleen wat je wil horen. Maar hier ook trouwens. De rest probeer je alleen maar als afzeiken weg te zetten. Dat het wel eens kan kloppen wil je niet eens zien, laat staan dat je er wat mee gaat doen. Nogmaals, wat wil je eigenlijk met dit topic?

Consequent ben je overigens niet....
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 20:23:

nee ik neem er geen genoegen mee, daarom ben ik nu dus ook dat contact aan het verbreken al 6 weken........maar daar lezen de meesten een beetje overheen ...Ok....en das zeer juist in mijn ogen van je, voor jou en je zoon. Dan mijn vraag die ik ergens in het begin ook stelde:

ga je er 7 weken van maken?

Volgende week vraag ik om 8 weken...

Ga je het doen? Je kan dat Serap , je kon ook breken met een wereldje ooit. Dat was niet zijn verdienste dat heb jij gedaan.

Je begint zelfs morgen met een nieuwe baan als verkoopster super!
Je hebt hem niet nodig

Misschien was hij toentertijd een reden om eruit te stappen, maar dat betekent niet dat hij jou eigenhandig gered heeft. Daar was je zelf ook bij. Misschien is het tijd om je nu ook los te maken van hem, aangezien dit het nou ook niet bepaald is. Zeker niet wat betreft je zoon. Persoonlijk zou ik gruwen van iemand die zijn eigen kind niet belangrijk vindt.

Maar even een belangrijke vraag: Denk je dat hij jou zomaar laat gaan, of gaat hij nog moelijk doen? Je hebt nu 6 weken niks van je laten horen, echter misschien valt dat samen met een van zijn "verdwijn" periodes? Wat ik bedoel is, kan dit een gevaar opleveren voor jou en je zoon?
@ nminny.....

hehe..pffff...spanning van de ketel eindelijk laten we dat dan bij deze zo houden. nee ik loop geen gevaar en mijn zoon ook niet . tenminste dat denk ik. aangezien deze periode niet samen valt in 1 van zijn wegblijfperiodes heb ik dus gen idee. ik heb dit nog nooit zo lang volgehouden bij hem. meestalwas het inderdaad 1 keer lief doen van zijn kant en het was weer okay.

dit keer dus niet. hij probeerd al weken te bellen. geen idee. misschien denkt hij nu nog dat ik wel weer bij trek. en misschien geeft hij het ook wel gewoon op.ik weet het niet,maar het punt van gevaarlijk worden heb ik nog nooit meegemaakt bij hem dus ben er eigenlijk niet bang voor.

xxxxxxx
mocht ik opeens niet meer reageren is dat omdat of de kleine wakker word of omdat mijn mini lappie gecrasched is...dan weten jullie dat vast.
Door hoe hij nu (niet) omgaat met jullie kind zou je bijna denken aan een berekening van hem om jou destijds zwanger te maken. Zo maakte hij je afhankelijk. Ik bedoel niet gelijk financieel, maar juist door die band van samen een kind hebben. Voor jou hoeft hij geen moeite meer te doen, hij kan rustig weken wegblijven wanneer zijn prioriteiten elders liggen.

Trek je conclusies, lik je wonden, en ga verder met je leven. Hij mag dan wel jouw 'love of a lifetime' zijn, maar jij duidelijk niet de zijne.
mag ik een nog antwoord op de belangrijke vraag hoe jij zijn maanden verdwijnen rijmt met houden van?

een man die zo lang verdwijnt kan toch niet van je houden?

hoe denk jij hierover?
en eneaaaa

ja het woden zeker 7 weken, het worden er wel 8 ook!!!

Om te beginnen maar eens tot en MET oud en nieuw haha dat lijkt me een mooi streven. en dan op naar de champagne om mijn overwinning (en eerste oud en nieuw sinds jaren zonder hem) te vieren!
Hmmmz....hij probeert het dus wel...oke... Ik vraag me af of hij je zomaar laat gaan. Is er misschien een indicatie dat hij zich met minder dan frisse zaakjes bezighoudt? Dat idee krijg ik wel, bij die verdwijnperiodes. En dat proberen zou ik niet zozeer opvatten als liefde, maar meer als iemand die zijn bezit niet kwijt wil. Meer een ego-kwestie dan liefde lijkt mij.

Wat erg trouwens dat hij zijn vrouw zo behandelt...zou zij zeker moeten proberen, een man erbij en daar een kind van krijgen.
@ noa

ja dat rijm ik dus ook niet. ik vind dat heel verwarrend zelf ook eigenlijk. naar mijn insziens kan je ook niet van iemand houden als je maanden niet de moeite doet om tenminste te horenof iemand nog wel okay is. dus nee, rijmen kan ik het niet. het is meer gewenning geworden. een soort van al die ijd mezelf berust te hebben in de situatie. maar rijmen? nee, dat kan ik het niet
Overigens, en dat wil ik toch gezegd hebben, vind ik het niet oke dat je dreigt met slopen als je reacties krijgt die je niet bevallen. Boos worden is één ding, dreigen is een geheel andere kwestie. Ik ga er van uit dat je het niet weer doet.
nou erg nuttig issie niet nee haaha. geen idee wat hij in die maanden uitspookt, idd een soort van wat niet weet wat niet deerd. ben er al lang geleden mee opgehouden me daar nog druk om te maken. ook uit zelfkennis. omdat ik wist dat wat hij ook deed ik pikte het toch wel. dus dan kan je er wel druk om gaan maken maar na zoveel tijd denk je vanzelf een keer:is zinloos
zolang ik me niet ontzettend zwaar op mijn lange tenen geramd voel zal ik het idd niet niet meer doen okay? deal?
kleine effe wakker gotta go xxxxxxxxx
Nou...nee. Daarmee maak je je eigen gedrag de verantwoordelijkheid van anderen. Soms zul je kritiek krijgen dat je niet bevalt, en dan nog is met geweld dreigen niet oke. Je kan het ook met argumenten proberen.
serap, als hij niet zo zou verdwijnen zou ik hem echt het voordeel van de twijfel hebben gegeven, maar juist DAT hij verdwijnt zegt mij ook dat hij gewoon niet van je houdt.

je keus is dus goed geweest om te kappen. als hij dan ook geen moeite meer doet weet je het helemaal zeker.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 21:51:

en eneaaaa

ja het woden zeker 7 weken, het worden er wel 8 ook!!!

Om te beginnen maar eens tot en MET oud en nieuw haha dat lijkt me een mooi streven. en dan op naar de champagne om mijn overwinning (en eerste oud en nieuw sinds jaren zonder hem) te vieren!

voor jou

Vivaforum , 23-11-2009

Bij deze vastgelegd dat Serap ja zegt op voorstel 7 en 8 weken te halen Ps. oud en nieuw ook.

Handtekening Serap:

--------------------------------

En ik zorg dat je oudjaarsavond op dit topic een glaasje van me krijgt!

Als je tikt lees ik mee hoor , echt goed meid! ... (En om maar in het engels mee te kletsen) ik denk echt dat voor je zoon en jou geldt : "See no evil, hear no evil, date no evil".
Het is al eerder geopperd, maar idd...het heeft iets berekenends dat hij een kind van je wil, om er vervolgens niet meer naar om te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven