Good Luck
donderdag 26 november 2009 om 12:33
Nou, het scheelt enorm qua zeuren als hij dus een keer ECHT goed beroerd is. Dan is hij te beroerd om te piepen. Malman piept het hardst als het allemaal wel meevalt. Moet straks boodschappen doen dan zal ik wel even wat lekkere opknapdingen voor hem halen, sinaasappels en soep enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 november 2009 om 15:30
Mal, ik begrijp jou helemaal hoor.
En wat een superregeling bij Starman op het werk. Iemand in het gezin ziek-->werkverbod.
Ik zit stiekem iedereen om me heen argwanend aan te kijken momenteel.
'Hij of zij voelde zich niet lekker, maar ik heb haar toch maar naar de groep gebracht'. Of 'gisteren had ze nog koorts/alles onder gespuugd, maar vanmorgen ging het wel weer'. Of 'papa is ziek, daarom zijn wij er wel lekker uit'. GRRRR!!!
Terwijl mijn kind niet zo kwetbaar is als mr. J.!
Ik heb op de groep om meer communicatie gevraagd. Ze hebben ook de regel, is je kind ziek dan blijft het thuis. Beter, dan weer naar school. Ik vind het onvoldoende, kan best uitgebreider vind ik.
En wat een superregeling bij Starman op het werk. Iemand in het gezin ziek-->werkverbod.
Ik zit stiekem iedereen om me heen argwanend aan te kijken momenteel.
'Hij of zij voelde zich niet lekker, maar ik heb haar toch maar naar de groep gebracht'. Of 'gisteren had ze nog koorts/alles onder gespuugd, maar vanmorgen ging het wel weer'. Of 'papa is ziek, daarom zijn wij er wel lekker uit'. GRRRR!!!
Terwijl mijn kind niet zo kwetbaar is als mr. J.!
Ik heb op de groep om meer communicatie gevraagd. Ze hebben ook de regel, is je kind ziek dan blijft het thuis. Beter, dan weer naar school. Ik vind het onvoldoende, kan best uitgebreider vind ik.
donderdag 26 november 2009 om 17:14
donderdag 26 november 2009 om 19:58
Mal: hè gets dat is schrikken. Kan me voorstellen dat je er enorm mee bezig bent door J. Ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Suus!
Enka: ah wat spannend! Leuk ook wel hè! Ties heeft er ook veel zin in! Wat een tijd zullen we over houden!
Oh. Moet weg... Afspraak met een fotograaf voor de weddingday en die komt er net aan...
Enka: ah wat spannend! Leuk ook wel hè! Ties heeft er ook veel zin in! Wat een tijd zullen we over houden!
Oh. Moet weg... Afspraak met een fotograaf voor de weddingday en die komt er net aan...
donderdag 26 november 2009 om 21:53
Goede avond,
Heb het de komende dagen erg druk Morgen extra werken, s avonds uit eten met collega's en daarna stappen. Zaterdag met kinderen naar Sinterklaas op man zn werk en s middags een verjaardag en zondag weer een verjaardag. Argghh.. beetje veel wel.
Maar mn gewicht werd ik erg blij van! Er was vanmorgen gewoon 2 kilo vanaf! Ik wist niet wat ik zag! Ben nu in totaal 7.5 kilo afgevallen.
Ik hoop dat ik zaterdagavond nog even tijd heb om hier langs te komen.
Fijne avond allemaal
Heb het de komende dagen erg druk Morgen extra werken, s avonds uit eten met collega's en daarna stappen. Zaterdag met kinderen naar Sinterklaas op man zn werk en s middags een verjaardag en zondag weer een verjaardag. Argghh.. beetje veel wel.
Maar mn gewicht werd ik erg blij van! Er was vanmorgen gewoon 2 kilo vanaf! Ik wist niet wat ik zag! Ben nu in totaal 7.5 kilo afgevallen.
Ik hoop dat ik zaterdagavond nog even tijd heb om hier langs te komen.
Fijne avond allemaal