*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
quote:yette schreef op 26 november 2009 @ 11:23:

Wat leuk Hela!

Mir, dit is dan toch iets anders. De kinderen doen 'Ik ben Speciaal' en de ouders praten met elkaar. Eigenlijk is dit dus meer te vergelijken met jouw sigaretje achteraf. Er is wel een psycholoog bij die wat grove lijnen heeft uitgezet, maar de ouders dragen thema's aan. Wat autisme is, weten we inmiddels wel allemaal, da's dus geen thema. We gaan het bijvoorbeeld wel hebben over hoe je het best om kan gaan met het terroriseren van jongere broertjes en zusjes, waar je moet zijn voor welke hulp en of (en hoe) je anderen verteld wat er aan de hand is.

'Ik ben Speciaal' heeft mijn oudste ook gedaan, individueel. Zelfs de psycholoog vond dat mijn zoon niet in het 'Ik ben Speciaal'-groepje paste. Oudste is echt erg speciaal.

Hel, wat kut van die kat, dochter erg teleurgesteld?

Hier is de belastingdienst momenteel erg sympathiek. Ik verwacht een aanslag van ruim 6000 euro, dus iedere belastingenvelop laat ik eerst ff liggen voordat ik em durf te openen, maar tot nu toe krijg ik steeds bericht over bedragen die mijn kant opkomen. En iedere keer hoop ik dan dat ze die 6000 euro vergeten. Dat gaat nog een klap worden dus.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ha maisjes!

Mir, beterschap voor je moeder. Wat een toestand zeg.

Helaatje, als je nou iets eerder had gezegd dat je een poesje wilde......Onze buurman had er namelijk 4 in de aanbieding, gratis op te halen. Ze hebben nu allemaal een nieuw huis en nee, ik heb er geen genomen
Ola.

En wat is mijn cijfer

Alles gelezen en knuffel voor iedereen.
Hee Sis, knuffel terug!
Da's lekker!
Een goedige morgen!

Je hebt een dikke 10 Winx! Ik heb gewoon alles wat ik zelf niet wist goed gerekend.

Ik stamp vast ff de druifjes, voor de vin rouge straks......
wel een zooitje hoor.....

dus.........

Getver Joopp, na die plaatjes laat ik de vin rouge aan me voorbijgaan.

Goeiemorgen barrers, was iedereen gisteravond naar de film??

Ik heb voor allemaal een lekker ontbijtje klaar staan.

Goed begin voor een druilerig weekend.
Zo, dit is beter dan een kruisje
Kon het bericht gewoon wijzigen

Was ik even vergeten.

Nouja, hebben we een flink ontbijt, mag je ook je vriendje en/of vriendinnetjes meenemen .
Kan ik wel gebruiken Wies, voordat ik mij met het vee in de regen stort

En daarna Hup naar het Zuiden, er wordt weer een hoop van mij verwacht vandaag.

Maar eerst dus hier ff lekker een ontbijtje nuttigen!
Wat is het toch fijn als je dieren hebt met mooi weer

Maar met dit weer hoop je altijd, dat de beessies zelf weer snel naar huis willen, helaas denken de dieren daar meestal anders over....
Goedemorgen.

Heerlijk, zo'n ontbijt.

Vandaag zouden we de verjaardag van jongste vieren met mijn moeder, maar mijn moeder kan nu niet hier komen, dus gaan we vanmiddag met gebak naar haar toe. Daarna in de stad eten in een restaurant(je) waar ik laatst met jongste een keer gegeten heb toen we heel laat pas terug waren uit A. Tis een oud restaurantje en jongste vond de inrichting prachtig en denkt dat oudste het ook geweldig zal vinden. Mijn kinderen houden van ouderwets.

Nu eerst boodschappen doen. Jongste gaat mee, want hij moet uitkiezen wat hij maandag wil trakteren. En anders moest ie ook mee, want hij is verschrikkelijk aan het doorslaan en maakt oudste helemaal gek. Dus. Gezellig weer.
Fijn wiekent, Barrers.
Dank je wel Helaatje, ik wens jou ook een heel fijn week-end.

Ik heb net een eindje met de hond gelopen, maar ik waaide bijna van de dijk in de prutsloot, was geen succes (voor mij, een ander zou het misschien wel heel leuk hebben gevonden).

En nu ga ik lekker van een glas port genieten, want ik zie ergens wel een 5 in de klok..... proost....
Zo de dag in het Zuiden zit erop.

Morgen mag ik weer.

Schiet mij maar lek..................
Jooperdepoopp
Hoi

Je hebt misschien wel meegedaan aan het 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet' in onze auto, Joop! Wij hebben een soort horizontale paraboolvlucht via het zuiden naar de zuidelijke Randstad gedaan vandaag. En weer terug.
Oh ja, ik heb onze Swiffer vervangen voor een paar Dustmates! Ik ga ze meteen even inlopen. Mag degene die hier morgenvroeg het ontbijt neerzet, vertellen of het ook echt schoon is, want dat zie ik nu even niet meer zo.

*sloft zigzaggend, zonder ook maar een stukje vloer te missen richting draaideur*

Truste
Ohhhhhh, wat is het hier schoooooonnn.

We zullen gauw een zondags-onbijt neerzetten voor iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven