hij smst niet...

26-11-2009 20:46 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke,

Mijn vriendinnen vinden dat ik er te heftig over doe ...

2 weken geleden tijdens het uitgaan jongen leren kennen. Hij versierde mij in de kroeg, ik had hem al gezien, absoluut mijn type..

Ontzettend leuk gekletst, gezoend.

Hij brengt me thuis, zoenen, super leuk, smsje, ff bellen nog, blij slapen..

Volgende dag weer een paar smsjes over en weer en 's avonds hebben we een date, zit ie bij mij op de bank, wijntje mee, kletsen, super leuk, super klik, weer zoenen, date gepland voor andere dag. Ik kom bij hem thuis, super leuk, super klik, zoenen, hij vraagt of ik blijf slapen, (alleen slapen).

Ik doe dat niet, ik ga naar huis, we bellen elkaar als ik thuis ben.

We plannen een nieuwe date. Die gaat beetje moeilijk, omdat ik veel later thuis ben dan verwacht, en hij ook.

We bellen elkaar om 2 uur 's nachts, en we komen op het idee dat we net zo goed naar elkaar toe kunnen gaan, en hij komt om half 3 's nachts naar mij toe. We slapen samen, geen seks, heel veel zoenen, knuffelen, super super super romantisch..

Hij zegt, ik vind je leuk, lief, mooi, alles perfect.

ik zeg ook dat ik hem leuk vind.

volgende dag gaat ie weg, werken = zaterdag.

zondag is ie jarig. Ik kan hem niet zien. ik sms hem, gefeliciteerd, ik krabbel hem, en stuur hem een foto van ons samen die is gemaakt, omdat hij daarom vroeg. hij gaat naar Ajax, en ik krijg in de rust een smsje (ik snap niet waarom dat belangrijk is, maar volgens een vriendin is dat enorm goed, dat ie in de rust smst) en vervolgens 2 dagen niets.

een date op dinsdag staat gepland. Ik sms op dinsdag middag, he, hoe is het, gaat het nog door. 4 uur later krijg ik sms, nee, het gaat mis, nachtje doorgehaald, ben moe, wil alleen maar slapen.

Ik stuur terug, slaap lekker en wil je een nieuwe date plannen?

2 dagen geleden. Niets gehoord.

Ik hem ook niets meer gestuurd, want ik vond het al zo stil in het weekend, en ik wil hem niet doodgooien met mezelf.

ik baal, want ik vind hem leuk.

Hij heeft het wel druk op zn werk, en zn moeder is ziek..

maar, wat doe ik nu? ik heb het plan morgen te smssen, met iets in de trant van, 'hallo negeer je me? '

Ik wil weten waar ik aan toe ben.. heb geen zin om me er druk over te maken, maar hij is zo leuk, dat ik het niet nu al van me af kan schuiven...

wat vinden jullie??
Summerdance:
ik ga zoiezo geen negeer je mij smsje sturen, niet met die bewoording! Ik ben niet helemaal van gisteren!

Inderdaad dacht ik meer in de trant van, hoe gaat het nu met je? Hoe is het op je werk, met je moeder?

en wanneer gaan we elkaar weer zien om met een wijntje of thee'tje lekker bij te kletsen!

toen ie bij mij was vond ie het ook gezellig!

en bellen? nu? Durf ik niet.. hihi...

daarom vraag ik u allen, want mijn vriendinnen zeggen allemaal, nee joh, hij moet eerst bellen, jij hebt stappen gezetn, nu is hij aan zet!

zucht...
quote:narcisje6 schreef op 26 november 2009 @ 21:11:

ik ga zoiezo geen negeer je mij smsje sturen, niet met die bewoording! Ik ben niet helemaal van gisteren!

Inderdaad dacht ik meer in de trant van, hoe gaat het nu met je? Hoe is het op je werk, met je moeder?

en wanneer gaan we elkaar weer zien om met een wijntje of thee'tje lekker bij te kletsen!

toen ie bij mij was vond ie het ook gezellig!

en bellen? nu? Durf ik niet.. hihi...

daarom vraag ik u allen, want mijn vriendinnen zeggen allemaal, nee joh, hij moet eerst bellen, jij hebt stappen gezetn, nu is hij aan zet!

zucht...

Owwwwww.....het gaat om een spelletje schaak!! Ja dan is hij idd aan de beurt

Mens, bel gewoon. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Wat is nou het ergste dat kan gebeuren? Dat hij je opvreet? Dat zou ik in jouw plaats misschien juist wel waarderen
Ja, dat vind ik echt.
Ik zou nog even wachten.
quote:narcisje6 schreef op 26 november 2009 @ 21:02:

...ik-kan-alleen-niet-wachten-tot-morgen....

Zie mijn vorige post!

Echt ik snap het echt niet

Wat is er nou zo vreselijk eng aan bellen?

Er komen geen monsters uit de hoorn, je verbrand je oor niet, morgen gaat gewoon de zon (of de regen) weer op

Het aller, aller, aller, aller ergste wat er kan gebeuren is dat je een blauwtje loopt

NOU EN!!!

Dat overleefd iedereen in de regel ook wel weer

En dan weet je het maar, in plaats van nog dagen compleet zinloos naar dat schermpje turen....

*hoopt dat iemand het verlossende antwoord heeft op de vraag, waarom bellen eng is*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:narcisje6 schreef op 26 november 2009 @ 20:46:

ik heb het plan morgen te smssen, met iets in de trant van, 'hallo negeer je me? '

Zeg hallo lekkere tuttebel, je schrijft het zèlf hoor . Misschien toch wel een tikkie van gisteren .

Wil je eigenlijk van ons horen wat je vriendinnen niet willen zeggen?
Het is echt niet zo lang geleden maar ik kan mij de tijd nog heugen dat er geen mobiele telefoons waren, laat staat voicemail of computers Wanneer je iemand belde kon je met een aantal dingen rekening houden; de persoon die je wilde spreken was thuis en nam de telefoon op, de persoon die je wilde spreken was niet thuis en de telefoon bleef vervolgens overgaan of de persoon die je wilde spreken was wel thuis maar wilde niemand spreken en ook dan bleef de telefoon overgaan. Vandaag de dag moet iedereen maar bereikbaar en beschikbaar zijn want er is voicemail, MSN of SMS.

Laat die jongen gewoon even zijn ding doen en bel hem een keer in de nabije toekomst op. Doe dan wel relaxt, hij heeft wel andere dingen aan zijn hoofd. Daarnaast hebben jullie een beetje geflikflooid dat betekent nog niet dat jullie "iets" hebben.
Bel gewoon, mannen houden van duidelijkheid.
quote:Summerdance schreef op 26 november 2009 @ 21:14:

*hoopt dat iemand het verlossende antwoord heeft op de vraag, waarom bellen eng is*Vooropgesteld dat ik sms'en haat met een flinke passie. Maarrr... als je belt en het zit niet helemaal goed, dan hóór je dat al in de eerste seconde, alleen kan je dan niet gewoon zeggen 'Oh kut, ik hoor nu in je stem dat je het eigenlijk dood ging laten bloeden, dus ik hang maar even snel op en doe alsof ik eigenlijk maar casual belde en me nu niet onnozel voel'. Dus dan moet je jezelf nog met je ziel onder je arm en een kreupel ego door zo'n beleefdheidsgesprekje dat maar een paar minuten duurt maar een eeuwigheid lijkt heen worstelen.

[...]

*hoopt dat iemand het verlossende antwoord heeft op de vraag, waarom bellen eng is*Het is niet dat bellen eng is, maar men vindt het (denk ik) eng om zich kwetsbaar op te stellen. Alles wordt tegenwoordig zo uitvergroot en nogal snel in het belachelijke getrokken, dat bijvoorbeeld een "blauwtje lopen" bijna het ergste is wat je kan overkomen.
Precies wat ik dacht Paloma. Het is eng om je kwetsbaar op te stellen, maar het kan heel verhelderend om gewoon eens duidelijk te zijn over het feit dat je iemand leuk vindt. Die ander kan dat alleen maar of ook leuk vinden of op zijn minst gevleid zijn. Je staat toch achter je eigen gevoel, dus wat boeit het wat de rest van de wereld ervan denkt. Dan maar een blauwtje hoor.
anoniem_72267 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 21:29
Reden: zpelvaut
% gewijzigd
quote:twinkeling schreef op 26 november 2009 @ 21:19:

[...]

Vooropgesteld dat ik sms'en haat met een flinke passie. Maarrr... als je belt en het zit niet helemaal goed, dan hóór je dat al in de eerste seconde, alleen kan je dan niet gewoon zeggen 'Oh kut, ik hoor nu in je stem dat je het eigenlijk dood ging laten bloeden, dus ik hang maar even snel op en doe alsof ik eigenlijk maar casual belde en me nu niet onnozel voel'. Dus dan moet je jezelf nog met je ziel onder je arm en een kreupel ego door zo'n beleefdheidsgesprekje dat maar een paar minuten duurt maar een eeuwigheid lijkt heen worstelen.

*vervelende ondertoon* Oplossing:*roepend naar een fictief iemand*: " Oh, ja hoor ik kom eraan! Ja sorry moet hangen, vriendin/hond/moeder/broer/ijskast roept me. Ik zie je wel weer. Doei!"

Hoe moeilijk kun je het jezelf maken?
Ja, dat vind ik echt.
Sum......
quote:Pelikaan schreef op 26 november 2009 @ 21:23:

Precies wat ik dacht Paloma. Het is eng om je kwetsbaar op te stellen, maar het kan heel verhelderend om gewoon eens duidelijk te zijn over het feit dat je iemand leuk vindt. Die ander kan dat alleen maar of ook leuk vinden of op zijn minst gevleidt zijn. Je staat toch achter je eigen gevoel, dus wat boeit het wat de rest van de wereld ervan denkt. Dan maar een blauwtje hoor.Juist.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 26 november 2009 @ 21:23:

*vervelende ondertoon* Oplossing:*roepend naar een fictief iemand*: " Oh, ja hoor ik kom eraan! Ja sorry moet hangen, vriendin/hond/moeder/broer/ijskast roept me. Ik zie je wel weer. Doei!"

[pruil]ja maar, ja maar, dat is jòkken...[/pruil]

[...]Wat is er nou zo vreselijk eng aan bellen?

Er komen geen monsters uit de hoornIk lees dus echt tot twee keer toe ".. er komen geen moslims uit de hoorn.."
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Maar waarom is een blauwtje lopen dan zo erg?

Deukje in het ego that's it....

Hoe lang kennen ze elkaar nou.

Wordt zo vaak zo veel meer van gemaakt dan dat het eigenlijk is.

Kan men dan niet gewoon een beetje rationeel naar dates kijken???

*snapt het dus nog steeds niet*

Twinkeling....waarom zou je dat dan niet kunnen zeggen?

Ik hoor in je stem dat het niet goed zit...

Dan weet je toch gelijk waar je aan toe bent?

Waar leidt je dan gezichtsverlies??

Omdat je jezelf blijft?

Omdat je je openstelt?

Vind ik niet hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Very Cherry schreef op 26 november 2009 @ 21:27:

[...]

Ik lees dus echt tot twee keer toe ".. er komen geen moslims uit de hoorn.."
Ja, dat vind ik echt.
ja.. juist... dus ik bel (morgen??) en dan loop ik óf een blauwtje en heb ik duidelijkheid, of ik plan een date en heb ik ook duidelijkheid..

dus ik bel morgen..
Laat je niet opjutten, joh. Laat hem lekker bellen. Doet ie vanzelf wel. Of niet. Maar dat merk je dan wel. Je kent 'm nota bene nog maar twee weken he. En op jouw voorstel om een nieuwe date te plannen kwam nul komma nul reactie van hem. Ik zou het initiatief dus mooi even bij hem laten liggen en komt dat niet, tja, pech dan.
Laat die jongen maar gewoon even. Vrouwen hebben niet zoveel geduld, dat is het probleem, maar rustig afwachten is echt het beste. Er zijn dan 2 mogelijkheden: 1; Hij was druk, met werk zieke moeder, even teveel aan hoofd. 2; hij wil het doodlaten bloeden. Je komt er vanzelf achter. Ik zou ook even niks laten horen, en als je echt niet kunt wachten, zou ik bellen. Gewoon belangstelling tonen, of hij weer wat uitgerust is, hoe het met moeder gaat, wanneer hij weer wat af wil spreken.
En wat dan nog als je een blauwtje zou lopen. Dan heb je een kneuzing op je ego maar dat is niet permanent.

*denkt dat bellen ervoor kan zorgen dat je antwoorden krijgt die je liever niet wilt horen. Gelooft zelf niet in sprookjes en vind duidelijkheid belangrijker, dan de "wat als vragen".
quote:Summerdance schreef op 26 november 2009 @ 21:27:

Twinkeling....waarom zou je dat dan niet kunnen zeggen?

Ik hoor in je stem dat het niet goed zit...

Dan weet je toch gelijk waar je aan toe bent?

Waar leidt je dan gezichtsverlies??

Omdat je jezelf blijft?

Omdat je je openstelt?

Ho ho hoowwwww, wat een aannames allemaal in zo'n korte tijd .

Ik zei niet dat je niet kunt zeggen dat je in iemands stem kunt horen dat het niet goed zit. Ik zei dat je niet kunt zeggen dat je hoort dat iemand het eigenlijk dood ging laten bloeden. In die zin zit een verwijt. En mensen houden nou eenmaal niet van verwijten die op hun bord geflikkerd worden, hoe terecht ook.

Verder vind ik helemaal niet dat je gezicgtsverlies leid. Wat ik wel weet uit ervaring (want ik zeg dit soort dingen dus juist wel) is dat wanneer je dit soort dingen zegt de relatie vaak meteen 180 graden draait. Dat is niet altijd even handig (bijvoorbeeld als je in dezelfde kringen beweegt) en ook niet altijd even wenselijk (in geval van zelfverkozen hopeloze romantische blinde vlekken).
Ik zou dus (zoals ik al gezegd heb) pas maandag ofzo contact opnemen. Want het is net 2 dagen geleden dat je wat van hem gehoord hebt. Dat zijn maar 48 uren. Uren waarin geslapen wordt, gegeten, gedouched, gewerkt wordt. Vind het nog een vrij korte tijd. Maar goed, ben je echt ongeduldig dan bel je hem zelf. (morgen ga je dus bellen, las ik in je posting Narcisje)
quote:narcisje6 schreef op 26 november 2009 @ 21:31:

ja.. juist... dus ik bel (morgen??) en dan loop ik óf een blauwtje en heb ik duidelijkheid, of ik plan een date en heb ik ook duidelijkheid..

dus ik bel morgen..Wat je óók zou kunnen doen... is gewoon een vriendin bellen, een meidendate plannen en veel plezier maken dit weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven