hij smst niet...

26-11-2009 20:46 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke,

Mijn vriendinnen vinden dat ik er te heftig over doe ...

2 weken geleden tijdens het uitgaan jongen leren kennen. Hij versierde mij in de kroeg, ik had hem al gezien, absoluut mijn type..

Ontzettend leuk gekletst, gezoend.

Hij brengt me thuis, zoenen, super leuk, smsje, ff bellen nog, blij slapen..

Volgende dag weer een paar smsjes over en weer en 's avonds hebben we een date, zit ie bij mij op de bank, wijntje mee, kletsen, super leuk, super klik, weer zoenen, date gepland voor andere dag. Ik kom bij hem thuis, super leuk, super klik, zoenen, hij vraagt of ik blijf slapen, (alleen slapen).

Ik doe dat niet, ik ga naar huis, we bellen elkaar als ik thuis ben.

We plannen een nieuwe date. Die gaat beetje moeilijk, omdat ik veel later thuis ben dan verwacht, en hij ook.

We bellen elkaar om 2 uur 's nachts, en we komen op het idee dat we net zo goed naar elkaar toe kunnen gaan, en hij komt om half 3 's nachts naar mij toe. We slapen samen, geen seks, heel veel zoenen, knuffelen, super super super romantisch..

Hij zegt, ik vind je leuk, lief, mooi, alles perfect.

ik zeg ook dat ik hem leuk vind.

volgende dag gaat ie weg, werken = zaterdag.

zondag is ie jarig. Ik kan hem niet zien. ik sms hem, gefeliciteerd, ik krabbel hem, en stuur hem een foto van ons samen die is gemaakt, omdat hij daarom vroeg. hij gaat naar Ajax, en ik krijg in de rust een smsje (ik snap niet waarom dat belangrijk is, maar volgens een vriendin is dat enorm goed, dat ie in de rust smst) en vervolgens 2 dagen niets.

een date op dinsdag staat gepland. Ik sms op dinsdag middag, he, hoe is het, gaat het nog door. 4 uur later krijg ik sms, nee, het gaat mis, nachtje doorgehaald, ben moe, wil alleen maar slapen.

Ik stuur terug, slaap lekker en wil je een nieuwe date plannen?

2 dagen geleden. Niets gehoord.

Ik hem ook niets meer gestuurd, want ik vond het al zo stil in het weekend, en ik wil hem niet doodgooien met mezelf.

ik baal, want ik vind hem leuk.

Hij heeft het wel druk op zn werk, en zn moeder is ziek..

maar, wat doe ik nu? ik heb het plan morgen te smssen, met iets in de trant van, 'hallo negeer je me? '

Ik wil weten waar ik aan toe ben.. heb geen zin om me er druk over te maken, maar hij is zo leuk, dat ik het niet nu al van me af kan schuiven...

wat vinden jullie??
quote:Very Cherry schreef op 26 november 2009 @ 21:27:

[...]

Ik lees dus echt tot twee keer toe ".. er komen geen moslims uit de hoorn.." En ook DIE komen echt niet uit de hoorn, weet ik zeker
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
de meiden date heb ik al gepland... super veel zin in..

en ik heb ook nog een scriptie die ik moet schrijven, dus er is genoeg te doen...

ik heb me voorgenomen morgen te bellen idd.. dan is het 3 dagen geleden. zelf vind ik dat behoorlijk lang, maar ik zie hier zelfs dames die het over het weekend zouden tillen.. dat is lang! ik weet niet of ik dat kan...
aha! ik zie dat hij online is op hyves.. zijn foto staat in ieder geval boven aan.. hij leeft dus wel, en checkt zijn mail...

grrr... ik verval in ernstig gedrag.. focus moet ik hebben..

maar WAAROM O WAAROM belt HIJ niet gewoon.... verdorie..
quote:twinkeling schreef op 26 november 2009 @ 21:38:

[...]

Ho ho hoowwwww, wat een aannames allemaal in zo'n korte tijd .

Ik zei niet dat je niet kunt zeggen dat je in iemands stem kunt horen dat het niet goed zit. Ik zei dat je niet kunt zeggen dat je hoort dat iemand het eigenlijk dood ging laten bloeden. In die zin zit een verwijt. En mensen houden nou eenmaal niet van verwijten die op hun bord geflikkerd worden, hoe terecht ook.

Verder vind ik helemaal niet dat je gezicgtsverlies leid. Wat ik wel weet uit ervaring (want ik zeg dit soort dingen dus juist wel) is dat wanneer je dit soort dingen zegt de relatie vaak meteen 180 graden draait. Dat is niet altijd even handig (bijvoorbeeld als je in dezelfde kringen beweegt) en ook niet altijd even wenselijk (in geval van zelfverkozen hopeloze romantische blinde vlekken).

Ow sorry dan begreep ik je verkeerd.

Kijk als je belt dan is het natuurlijk niet zo handig om vragen als, vind je me leuk, hoe leuk vind je me, en wanneer ontmoet ik je ouders vragen te gaan stellen

Maar wat je wel kan horen aan iemands stem is de intonatie

Je hoort echt wel of er een bepaalde vorm van interesse is

Daarom gaat bij mij bellen altijd voor op smssen

een sms blijft een plat stukje tekst.

Maar gewoon bellen met een hoe is het, hoe is het met je moeder kan naar mijn mening geen kwaad.

En ook de vraag zin om komend weekend een drankje te doen niet

Zegt hij nee, dan vindt hij je toch niet zo leuk en zegt hij ja...dan staat de date
Ik zou ook echt niet bellen! Waarom in godsnaam?? Het is toch veel leuker als hij belt.
quote:narcisje6 schreef op 26 november 2009 @ 21:56:

aha! ik zie dat hij online is op hyves.. zijn foto staat in ieder geval boven aan.. hij leeft dus wel, en checkt zijn mail...

grrr... ik verval in ernstig gedrag.. focus moet ik hebben..

maar WAAROM O WAAROM belt HIJ niet gewoon.... verdorie.. Pffffff meid, duw op de uitknop van je pc en duik onder de wol. Dat checken op Hyves en andere onmogelijke sites is zó onverstandig.
haha..

goed idee..

en dan hoop ik hoop ik hoop ik op een smsje morgen.. en anders bel ik..

ik laat het weten!

Hm. Tsja. Ach. Euh..

Klinkt niet goed. Je hebt je best gedaan, nu is het aan hem. En anders maar niet. Voor je het weet zit je in iets heel ingewikkelds. Voorkom dat nu het nog kan.
Gewoon een sms sturen;

'Telefoon kapot?'
Narcisje, ik zit ook op een teken van leven te wachten dus ik weet hoe je je voelt!!

Heb er geen zinnig antwoord op. Ik heb een heel dubbel gevoel, aan de ene kant is hij heel druk en snap ik de stiltes. Ik laat regelmatig wat van me horen en krijg niet altijd antwoord en dat snap ik.

Aan de andere kant krijg ik er soms de kriebels van en denk ik: nou jij!

En als we elkaar dan weer spreken is het weer helemaal goed

(Zullen we anders elkaar sms-en, ik sms tenminste terug )
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:floor72 schreef op 26 november 2009 @ 23:25:

Gewoon een sms sturen;

'Telefoon kapot?'Neee! Niet doen hoor! Laat je niet kennen. Is zulk indirect gelul. Bel dan gewoon liever en zeg 'm waar je mee zit.
quote:Kym schreef op 26 november 2009 @ 23:35:

[...]

Neee! Niet doen hoor! Laat je niet kennen. Is zulk indirect gelul. Bel dan gewoon liever en zeg 'm waar je mee zit.

Ik ben meer van het cynisme.... inderdaad niet mijn meest handige eigenschap, maar wel effectief!

Mijn man stuurt altijd terug;

'Nee, ik ben hem kwijt!'
Ja, maar jij hebt 'm al in de pocket. En Narcisje niet. Dat maakt verschil.
quote:Kym schreef op 26 november 2009 @ 23:44:

Ja, maar jij hebt 'm al in de pocket. En Narcisje niet. Dat maakt verschil.

Ghè..... en hoe denk jij dat ik 'm in die pocket heb gekregen?

quote:floor72 schreef op 26 november 2009 @ 23:40:

[...]

Ik ben meer van het cynisme.... inderdaad niet mijn meest handige eigenschap, maar wel effectief!

Mijn man stuurt altijd terug;

'Nee, ik ben hem kwijt!'

GE-WEL-DIG!!!! die ga ik zeker een keer gebruiken

Zal erbij zetten hoor....copyright man van Floor
quote:narcisje6 schreef op 26 november 2009 @ 20:46:

Hij heeft het wel druk op zn werk, en zn moeder is ziek..

Dan nog. Als hij je echt leuk vindt, sms't hij je ook dan. Maar ik zal wel mosterd zijn.

Wordt je trouwens niet moe van jezelf dat je precies bijhoudt wat er gebeurt, wie belt en wie smst?
quote:floor72 schreef op 26 november 2009 @ 23:47:

[...]

Ghè..... en hoe denk jij dat ik 'm in die pocket heb gekregen?

De tijden zijn veranderd Floor

Nee, zonder dollen, ik zou er gewoon niet zo hard achteraan hollen zoals Narcisje neigt te doen. That's it.
Je hebt wel een punt hoor Kym, maar ik ben meer van het;

'Graag of helemaal niet.'

Ik zou mezelf echt niet dagen martelen met onzekerheid. Daar word je alleen maar heel erg onzeker en verdrietig van. Een afwijzing is ook niet leuk, maar dan kun je wel verder.

Als ze nu gaat sms-en; 'Hoe gaat het en hoe is het met je moeder?' Komt er nog geen duidelijkheid. Stel dat hij sms't; 'Goed en met mijn moeder ook.'

Weet je nog niks.

Vandaar mijn suggestie; 'telefoon kapot?' (= waarom bel je niet eikel!).

Kun je altijd achteraf nog van maken dat het een grapje was.

(Bij man en mij is het inderdaad een grapje inmiddels.)
Dit soort dingen worden naar mijn idee altijd veel te ingewikkeld gemaakt.

Hele strategieen worden uitgedacht om het beste resultaat te behalen.

Doe gewoon lekker waar je zin in hebt.

Waar JIJ je goed bij voelt.

Want als het goed zit maak je het ook heus niet stuk met een iets te eager smsje, of een belletje dat even niet uitkomt.
quote:Christiane04 schreef op 26 november 2009 @ 23:48:

Wordt je trouwens niet moe van jezelf dat je precies bijhoudt wat er gebeurt, wie belt en wie smst?Geloof me, dat doen die vlinders volautomatisch.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:DJ Momo schreef op 26 november 2009 @ 20:59:

he's just not that into you.Pffffffffff......
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 00:01:

Als ze nu gaat sms-en; 'Hoe gaat het en hoe is het met je moeder?' Komt er nog geen duidelijkheid. Stel dat hij sms't; 'Goed en met mijn moeder ook.'

Weet je nog niks.

Dat bedoelde ik ook niet als voorbeeld om 'iets' te weten te komen. Het verbaast me gewoon enorm dat als iemand een héle leuke tijd heeft met een man en die man geeft aan dat A) hij even teveel hooi op zijn vork heeft genomen en bij wil slapen en B) dat er kennelijk iets aan de hand is met zijn moeder groot genoeg om te melden, dat het éérste dat in een vrouw opkomt dan is 'Yo Hallo, Negéér je me ofsow?'.

Dus het resultaat van de fijne tijd + de aankondiging dat hij even wat rustiger aan gaat doen is een vrouw die opeens vol verwijt schiet.

Mij lijkt het veel logischer dat wanneer je samen met iemand een hele fijne tijd hebt en er speelt iets aan zijn kant, dat er dan interesse komt opborrelen. Geen verwijt.

Als je iets te weten wilt komen moet je het vragen. Gewoon, zonder omweg.
Helemaal eens met Twinkeling. Vind ik nou ook. Dat gezeur van die vrouwen ook altijd, geef die jongen even de kans om bij te komen. Hij neemt echt wel weer contact op als hij weer wat is bijgekomen en dat toon jij interesse en begrip.

In het ergste geval neemt hij geen contact op, nou ja dat is dan jammer, maar geen reden om hem dan nu al te bestoken met "negeer je mij, is je telefoon kapot?"sms-jes... Oh kriebel....Je verpest het dan echt.
Het wordt in mijn ogen allemaal groter gemaakt dan het is. Er is nog lange geen sprake van een relatie. Dus meldplicht lijkt mij ook zwaar overtrokken. Je kent elkaar 2 weken, hebt een aantal keer wat tijd doorgebracht in elkaars gezelschap en nu hij 2 dagen niets van zich laat horen is er direct wat aan de hand?!

Natuurlijk het kan zijn dat hij genoeg van haar heeft. Heel goed mogelijk en die optie moet je ook altijd in je achterhoofd houden. Het kan ook zijn dat zijn hoofd even bij het werk, moeder of wat dan ook is behalve TO. Kom op zeg...de wereld vergaat niet als je een paar dagen niets hoort van iemand. Vandaar dat ik ook zelf zou kiezen voor de optie: hoor je voor maandag nog niets van hem dan bel je hem zelf op. Niet smsen en al helemaal niet voor die tijd en dan maandag bellen en vragen hoe het is op werk, hoe het met mams is en dan ook vragen of hij wat wil drinken en wanneer dan. Wijst hij dit af dan kun je er wat mij betreft wel vanuit gaan dat het leuk was maar dat hij op je is uitgekeken. Gaan zitten gissen en gokken brengt je niets anders dan alleen maar pieker momenten. Schiet je niets mee op. Dus duidelijkheid is dan wel fijn
Gewoon bellen. En dan zeg je dat je benieuwd bent of hij met een reden niets meer laat horen en zo ja wat die is, en even goeie vrienden (maar dan zonder contact).

En als hij niet opneemt stuur je hem een sms: Hoi, hoop dat alles goed gaat met jou en je moeder. Wil je me even terugbellen is nogal belangrijk. En als hij dan na een dag nog niet heeft gebeld, stuur je een sms: Oke het is duidelijk, jammer dat je niet mans genoeg bent om het persoonlijk te zeggen. Have a nice life.

Hoe moeilijk ook, maar als iemand na 2 weken al geen moeite meer voor je doet uit luiheid, dan kun je hem maar beter kwijt dan rijk zijn. En misschien is het ook wel heel iets anders, in dat geval kun je alsnog zelf beslissen wat je er mee doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven