hij smst niet...

26-11-2009 20:46 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke,

Mijn vriendinnen vinden dat ik er te heftig over doe ...

2 weken geleden tijdens het uitgaan jongen leren kennen. Hij versierde mij in de kroeg, ik had hem al gezien, absoluut mijn type..

Ontzettend leuk gekletst, gezoend.

Hij brengt me thuis, zoenen, super leuk, smsje, ff bellen nog, blij slapen..

Volgende dag weer een paar smsjes over en weer en 's avonds hebben we een date, zit ie bij mij op de bank, wijntje mee, kletsen, super leuk, super klik, weer zoenen, date gepland voor andere dag. Ik kom bij hem thuis, super leuk, super klik, zoenen, hij vraagt of ik blijf slapen, (alleen slapen).

Ik doe dat niet, ik ga naar huis, we bellen elkaar als ik thuis ben.

We plannen een nieuwe date. Die gaat beetje moeilijk, omdat ik veel later thuis ben dan verwacht, en hij ook.

We bellen elkaar om 2 uur 's nachts, en we komen op het idee dat we net zo goed naar elkaar toe kunnen gaan, en hij komt om half 3 's nachts naar mij toe. We slapen samen, geen seks, heel veel zoenen, knuffelen, super super super romantisch..

Hij zegt, ik vind je leuk, lief, mooi, alles perfect.

ik zeg ook dat ik hem leuk vind.

volgende dag gaat ie weg, werken = zaterdag.

zondag is ie jarig. Ik kan hem niet zien. ik sms hem, gefeliciteerd, ik krabbel hem, en stuur hem een foto van ons samen die is gemaakt, omdat hij daarom vroeg. hij gaat naar Ajax, en ik krijg in de rust een smsje (ik snap niet waarom dat belangrijk is, maar volgens een vriendin is dat enorm goed, dat ie in de rust smst) en vervolgens 2 dagen niets.

een date op dinsdag staat gepland. Ik sms op dinsdag middag, he, hoe is het, gaat het nog door. 4 uur later krijg ik sms, nee, het gaat mis, nachtje doorgehaald, ben moe, wil alleen maar slapen.

Ik stuur terug, slaap lekker en wil je een nieuwe date plannen?

2 dagen geleden. Niets gehoord.

Ik hem ook niets meer gestuurd, want ik vond het al zo stil in het weekend, en ik wil hem niet doodgooien met mezelf.

ik baal, want ik vind hem leuk.

Hij heeft het wel druk op zn werk, en zn moeder is ziek..

maar, wat doe ik nu? ik heb het plan morgen te smssen, met iets in de trant van, 'hallo negeer je me? '

Ik wil weten waar ik aan toe ben.. heb geen zin om me er druk over te maken, maar hij is zo leuk, dat ik het niet nu al van me af kan schuiven...

wat vinden jullie??
Even wachten tot na het weekend, en dan gewoon eens bellen.

Ik snap niet dat sommige mensen nog niet begrijpen dat je met dat ge-sms, jezelf echt geen plezier doet in zulke situaties.

En damn, sommige "adviezen" lees ik echt met open mond. Heb eens respect voor die jongen zeg, en dring je niet zo op alsof hij verantwoording aan je af moet leggen. Geen wonder dat er zoveel relaties op niks uitlopen tegenwoordig.
Normaal zou ik me er vanaf helpen met een grapje, maar als ik lees dat zijn moeder ziek is zeg ik nou nee, doe maar niet.

Laat die jongen lekker en zoek afleiding!
quote:Naomi_Mara schreef op 27 november 2009 @ 13:18:

[...]

Dus omdat jij dat al zei mag ik dat niet meer doen?

De kracht van de herhaling, does it ring a bell?Oeps! Was niet negatief bedoeld hoor!
quote:Sunshine_S schreef op 27 november 2009 @ 10:14:

Gewoon bellen. En dan zeg je dat je benieuwd bent of hij met een

En als hij niet opneemt stuur je hem een sms: Hoi, hoop dat alles goed gaat met jou en je moeder. Wil je me even terugbellen is nogal belangrijk. En als hij dan na een dag nog niet heeft gebeld, stuur je een sms: Oke het is duidelijk, jammer dat je niet mans genoeg bent om het persoonlijk te zeggen. Have a nice life...

zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt

Het is nogal belangrijk?????

Wat???

Je ego wat gestreeld moet worden?

Dat ze wil bellen vind ik 1 ding, dat ze belt om een afspraak te maken kan ik me ook nog wel voorstellen.

Maar een sms met het is nogal belangrijk en daarna de sneer vind ik persoonlijk ONTZETTEND overtrokken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dan heb ik de ideale vriend, want die reageert meestal binnen de vijf minuten met een sms of telefoontje.
Ideaal vind ik het dat mijn man reageert als het echt belangrijk is en het is ideaal dat ik niet mezelf zit op te vreten omdat hij niet op elk onbenullig smsje direct reageert.
quote:Sunshine_S schreef op 27 november 2009 @ 10:15:

En als je iets aan het opbouwen bent, ookal is dat nog maar 2 weken. Vind ik het niet meer dan normaal dat je diegene iedere dag spreekt! Maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik, en hoe je zelf in elkaar steekt. Maar 2 dg op niets reageren, das voor mij not done.Wat een onzin!
quote:Ruby37 schreef op 27 november 2009 @ 17:10:

Ideaal vind ik het dat mijn man reageert als het echt belangrijk is en het is ideaal dat ik niet mezelf zit op te vreten omdat hij niet op elk onbenullig smsje direct reageert.

Mijn man (ook al hebben we niet eens een echte relatie) reageert ook niet altijd op een smsje, vooral niet als het niet echt belangrijk is.

Dan ga ik me niet opvreten, dan bel ik hem gewoon als ik hem moet hebben.

Je kan het zo simpel/ingewikkeld maken als je zelf wil...
quote:Venetiaa schreef op 27 november 2009 @ 14:43:

Laat die jongen lekker en zoek afleiding zoek een eigen leven
wow! Wat een hoop reacties!

nou.. het fantastische is gebeurd.. om 23.00 gister avond, KREEG ik een sms met, 'hey, hoe is het? . "

geweldig of niet! Ik stuurde terug, goed, en met jou, hoe is het met je moeder?

Ik kreeg terug, ja wel goed, sorry beetje weinig tijd aan je besteed laatste tijd. Moeders gaat goed, lief dat je er aan denkt...

hoe fijn is dit!

Ik ben weer blij, en kan weer even blij zijn met het feit dat IK niet als eerste heb moeten bellen. Anders had ik het wel gedaan, vandaag, als ik uit mijn werk zou komen.

Nu reist de vraag, ik heb gestuurd of ie nog iets leuks gaat doen, ik weet dat hij vaak naar een bepaalde kroeg gaat op zaterdag, nou wil het toeval dat ik morgen ga stappen/meidenavondje met een vriendin, ga ik langs?? ik denk het wel..

Ik ben trouwens 25, hij is 28.

Hij heeft wel eens gezegd dat ie niet eerder een relatie heeft gehad. 5 maanden is zijn max. In zijn gesprekken geeft ie wel aan hier aan toe te zijn.

Ik ben benieuwd!
1 ding: maak jezelf niet meer zo gek om iemand die je 2 weken kent.
quote:Marahbloem schreef op 27 november 2009 @ 22:40:

1 ding: maak jezelf niet meer zo gek om iemand die je 2 weken kent.Precies!
quote:Marahbloem schreef op 27 november 2009 @ 22:40:

1 ding: maak jezelf niet meer zo gek om iemand die je 2 weken kent.hear hear!
En knoop je alsjeblieft in je oren dat je jezelf dus voor niks hebt gek lopen maken.

Al die uren erover praten met vriendinnen, forummen, je druk maken...

Die tijd had je wel beter kunnen besteden, toch?

Ontspan, geniet, en laat je niet teveel meeslepen.
Wat is er mis met als eerste bellen zeg?!?! Ik snap daar echt niets van, vriendinnen zeiden ook altijd nee nee je moet hem niet bellen, laat hij jou maar bellen! Agh ben er nu mee getrouwd, en heb lekker wel gebeld!!!!
quote:narcisje6 schreef op 27 november 2009 @ 22:29:

wow! Wat een hoop reacties!

Nu reist de vraag, ik heb gestuurd of ie nog iets leuks gaat doen, ik weet dat hij vaak naar een bepaalde kroeg gaat op zaterdag, nou wil het toeval dat ik morgen ga stappen/meidenavondje met een vriendin, ga ik langs?? ik denk het wel..

Ik ben benieuwd!

Niet langs gaan, je hebt tenslotte een meidenavond.

Als hij jou wilt zien dan kan hij bij jou langskomen?

het is nl. even ver om van zijn kroeg naar die van jou te lopen als andersom
langsgaan is zijn kroeg zonder aankondiging en met een kudde vriendinnen doe je als je 15 bent en niet 28.

Kom op! laat hem een beetje jagen. Tenminste ik vind dat leuk als ze dat bij mij doen
hij weet toch niet dat ik er ben...

hoe komt ie dat te weten??
en trouwens, kudde meiden valt wel mee..

met mijn beste vriendin...

In die kroeg, waar we elkaar ook ontmoet hebben, kom ik ook wel vaker, en er komen ook mensen die ik ken.. ik kan best ff langs..
Wie wil je overtuigen?
Je wil wel heel graag, geloof ik, ben je niet bang dat je hem dan juist afschrikt.....

Laat hem lekker jagen.
Ik zou ook gelijk mijn trouwjurk aantrekken, als je dan toch langsgaat....
Wat ga je doen dan daar, in zijn kroeg?

Wat is je doel?
hoi zeggen, zoenen, date regelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven