Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
bleeeegh, wanneer stopt het met regenen?

Hoe gaat het met de zieke kindjes?
Stressed is just desserts spelled backwards
Maxi gaat goed. We doen samen een wedstrijdje wie het hardste hoesten kan

Kokos, hoe is het met Lianne? Maxi begon ook met hoesten en verhoging.

Nog even op de groep lezen.
Ik vergeet het steeds.

Juultje krijgt van Juultje een dikke kus voor de kaart!

En meetje een mini kusje terug!

hij vond het super leuk!
Hai.

Zo kindjes zijn bij opa's en oma's (apart, ben benieuwd hoe ze dat vinden) en ik ga zo verhuizen bij vrienden.

Fijn dat Maxi wat beter gaat!

Amalia: negeren idd! En heel hard om lachen. En bedenken dat ze enorm voor paal staan als ze 18 zijn en het nog steeds doen, dus dat het dan echt wel over is!

Doei!
Beterschap voor Lianne en Maxi!!

Mal, ik las nu pas je nieuws op de groep, goed man!! Dat gaat echt retesnel haha. Fijn hoor voor jullie.
Wij gaan naar sintviering no. 1. Dus nu CG wakker maken, die zal wel weer sjaggo zijn!

En jullie succes met de Viva sint!
Ha negeren, kon dat maar. Het is vooral

* tijdens het verschonen van een megapoepluier

* tijdens het eten wat niet bevalt en dus door de kamer vliegt

* als je op straat loopt

De andere momenten kan ik het wel negeren idd. Maar vermoeiend hoor

Moet wel zeggen dat L dan juist weer extra extra lief wordt. Die gaat sowieso met sprongen vooruit, echt klaar als kleuter zeg maar. Spraak gaat heel goed (hij sprak erg onduidelijk), zegt hele slimme dingen ha ha en kan zijn eigen humor inzien. Zo leuk.
Zo, geen Uggs onder de kerstboom, maar deze:

ohh mooiiii
Goedemidddag,

Meiden, ik moet zo lachen om jullie berichtje van gisteravond.

Lianne was vanochtend weer helemaal bij. We hebben toch maar besloten dat ze mee ging naar het Sinterklaasfeest van man zijn werk. We waren rond half 2 thuis en een uur later lag ze in bed met iets verhoging. Dat zal dan wel weer oplopen zometeen. Ze drinkt slecht, moeilijk om haar te overtuigen om haar te laten drinken. Ook al is het steeds een slokje. Ze eet ook bijna niets, maar het gaat me om het drinken. Toetje gaat er wel in, daar mag ze extra van.

Ik ben zelf ook begonnen met hoesten en last van keelpijn, dus hiep hiep hoera! het gaat goed.

Compu, hoe was het feest?

Hel, je had het helemaal goed, van mijn man. Hij moet zich om 08.00u melden en dan is het nog de vraag hoe laat hij daadwerkelijk onder het mes gaat. Misschien 's avonds al naar huis, maar misschien ook niet. Kinderen gaan naar opa en oma.

Suus, heerlijke nachten maak je

Star, ha, dat zijn tenminste laarsen. (Sorry, maar UGGS zijn niet mijn ding).
Gelukkig gaat het wel weer wat beter met Lianne; Max en Mamax nog een gezellig zeehondjesfestijn dus
Dubarry? Ik hoop dat je die alleen draagt als je de hond uitlaat, niet voor het eggie? Vind ze leuk hoor, voor in het bos....

Wat dat betreft niet Uggs ha ha.

Kan wel een hoop in als je hem bij de schoorsteen zet!
Star, wat is er met DebbyHappy met haar leggings en wenkbrauwen? Niet echt? Ik vond het zo zielig, die wenkbrauwen maar zie nu dat het topic een hele vreemde wending aanneemt. Praat me eens even bij.
Wel vaag, 1 dag lid en 3 topics (hele vage) openen....
Ja precies en er was een tijdje terug een hele enge travestiet die bijna precies zulke topics opende...

Nee hoor, die laarzen draag ik ook gewoon zo, over een skinny spijkerbroek of stoer bij een rokje. En tuurlijk, ook met de hond. Heb ze net getest in de zeikende regen en doen het goed
NET uggs bedoelde ik, niet NIET.

duur he, die Dubbary's. HEb er ook al een paar keer naar staan kijken maar nu ik geen hond meer heb... Loop eigenlijk alleen nog op die Uggs.

Hoe weet je dat het een travestiet was?
Ga jij nog door met zwemmen Amalia?

Ik vind ze echt leuk die laarzen! Ik vind Uggs Leluk
zow kadootjes voor viva gescoord, best goed van mezelf
quote:amalia schreef op 28 november 2009 @ 19:08:

NET uggs bedoelde ik, niet NIET.

duur he, die Dubbary's. HEb er ook al een paar keer naar staan kijken maar nu ik geen hond meer heb... Loop eigenlijk alleen nog op die Uggs.

Hoe weet je dat het een travestiet was?Nou hij plaatste een foto van zichzelf in een te kort rokje en je kon zijn ballen duidelijk zien in de onderbroek eronder...
Ik snapte die zin al niet Amalia

Vertel Bam, wat heb je gekocht?
oogpotlood

potje nagelak

make-up etui

en een lot
Oja Bam, vergat ik te beantwoorden. Ja we gaan weer zwemmen. L gaat naar de orka's. Op zaterdag. Lachen hoor, hij ging zo onwijs goed vandaag. Jullie?

En met B op zondagochtend. Hij vindt het niet zo leuk maar wil het nog 1x aankijken met hem. Die cursus daarna gaan we ws niet doen omdat ik dan ga bevallen.

Dat klinkt raar!
Ik vind het wel cool klinken
Ik begrijp dat we dit jaar vooraf melden wat we gekocht hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven