Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja stom hè. Komt door die stomme Karwei. Daar stond allemaal leuk speelgoed en dat zei ik. Dus toen wist hij dat ik daar was. En daar heb ik niks te zoeken. Muts. Stom speelgoed

En ik heb echt nog nooit eerder mijn lootje verklapt dus balen...

En ik moet ook nog even alle flauwigheid van stal halen hoor! En reageer idd net als jij haha!
Suf van je ha ha. Je kan toch ook zeggen dat je een leuk kussentje bij Karwei had gezien ofzo? Is niet alleen voor de klus hoor. Dom dom
Ach ja. Blond hè...
Wij doen elkaar nooit met Sinterklaas, vind ik helemaal niet leuk. Want ik doe standaard al kadootjes voor manlief.

En ik wil ook kunnen zeggen wie ik heb hahha, wij weten dat dus van elkaar.

Ik moet dus nog dichten voor iedereen, en het wil niet eruit komen, dus ben bang dat het 3 regeltjes worden!

Lekker handig dan Star!
Bam, je meot gewoon wat opschrijven en later een gedicht ervan maken. Dat hoeft niet eens persoonlijk te zijn.

Lachen man, de lol van het hele Sintgebeuren toch?
Nou wat een enorme lol zeg! Zit hier maar te zwoegen...
Ik had best lol anders
Ja dat zeg ik ook als ik klaar ben haha! Ach, zit gewoon te klooien vanavond. Morgen kind maar voor filmpje en dan nog eens...

Star: je hebt toch wel gezien dat je weer op babybrabbel mag hè? Gelukkig heb jij je rijm al af dan!
Ghe ghe, ik kan er inderdaad weer op
Ik ben ook goed bezig. En inderdaad Bam, gewoon beginnen met waar je wat over wil zeggen en dan die zin ombouwen op rijm is ook wat ik doe. Haal je gedicht van vorig jaar er maar bij, kan je zien of het werkt

Gossamme, wil ze alweer wat te nassen....
Wordt het niet eens tijd voor bijvoeding Suus? Ik ken nog wel een forum waar ze wel goed op je domme serieuze vragen ingaan...
Lekker aan de regel Suus?
Aargh en vriend zit boven ook nog een surprise te knutselen... Wij moeten gedicht en evt. surprise. En dat heb ik bedavht dus wordt nog hard knutselen voor mij! Haha!
hahaha ja ja ik weet hoe het werkt, alleen ook dat helpt niet.

Ik heb eerst maar eens een doos aspirines ingenomen eens kijken of dat helpt.. haha werkt ook niet echt dichten met hoofdpijn.

en voor hoelang kan jij er weer op Star ?
Hier gelukkig geen surprise. Al was ik dan zo klaar geweest want bij appie happie hebben ze een surprise pakket hoef je alleen nog maar in elkaar te zetten
quote:bridges6 schreef op 01 december 2009 @ 22:15:

Wordt het niet eens tijd voor bijvoeding Suus? Ik ken nog wel een forum waar ze wel goed op je domme serieuze vragen ingaan...
quote:bambino schreef op 01 december 2009 @ 22:18:

Hier gelukkig geen surprise. Al was ik dan zo klaar geweest want bij appie happie hebben ze een surprise pakket hoef je alleen nog maar in elkaar te zetten

Ghe ghe. Heel goed.

Surprises, bleeeegh. Ik vind dat zo niet lollig.
Ik presteer gewoon goed onder druk. En vrijdagavond is vriend weg: voetbal, dus komt goed!
ik meestal ook, maar heb nu toch aardig druk
Ik kan er iig een dag op Bam, want morgen geen tijd
hahaha
wat jammer is: ik mag niks doen van haar tijdens voeding: bellen, praten, typen: ze wordt nijdig. Dan krijg je dus deze post op niet nader te noemen forum:

lieve medeforumers ,

mijn 8 weken oude wil niet dat ik dingen doe tijdens de dus lukt niet. Wie heeft de oplossing???
Grrr vriend komt even vertellen dat hij al 140 regels heeft... Ga hem maar even dwars zitten want hij wil slapen geloof ik...
Oh hij doet het!!!!!!!!! Geweldige nwe smileys hiero. En let op de site
Suus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven