Lang geleden... deel 4
maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
donderdag 3 december 2009 om 18:04
Dat is het zeker. Maar voor ons na alles wat er gebeurd is tussen ons, (zeker dat gedoe van vriend) al wel een grote stap verder nu.
Het feit dat we het willen, en zeker weten dat we verder willen samen, is een hele fijne gedachte.
We hebben al een soort van eigen verbintenis gemaakt. In woorden dan.. Was erg grappig!
Maar echt trouwen.. Ja. Dat gaan we zeker doen!
Het feit dat we het willen, en zeker weten dat we verder willen samen, is een hele fijne gedachte.
We hebben al een soort van eigen verbintenis gemaakt. In woorden dan.. Was erg grappig!
Maar echt trouwen.. Ja. Dat gaan we zeker doen!
donderdag 3 december 2009 om 18:07
Leuk, Appel! Ja, die soort eigen verbintenis, dat hadden wij ergens in het begin (weet niet meer precies hoor) ook gedaan. Toen hadden we dus die eerste ring gekocht, hij heeft dezelfde. Als symbool van saamhorigheid.
En later dan dus echt getrouwd.
Voor mij echt een stap ook, want met ex wilde ik nooit trouwen (vader van mijn kinderen dus). En nu voelde dat gewoon zo anders.
En later dan dus echt getrouwd.
Voor mij echt een stap ook, want met ex wilde ik nooit trouwen (vader van mijn kinderen dus). En nu voelde dat gewoon zo anders.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 3 december 2009 om 18:25
quote:Elmervrouw schreef op 03 december 2009 @ 17:26:
Man gaat nu koken.
Bah, ik moet vanavond nog de deur uit en het regent hier pijpe(n)stelen. Echt niet leuk.
Wat wél leuk is, is mijn outfit vandaag.
Nieuw jurkje gekocht, zwart met soort printje all-over, daaronder blauw t-shirt waarvan je alleen het randje ziet, daaroverheen (ook nieuw) een lekker warm soort knoopvestje.
Oh wacht, het is hier niet het fashionistentopic.
Leuk EV!!
*gaat weer verder lezen*
Man gaat nu koken.
Bah, ik moet vanavond nog de deur uit en het regent hier pijpe(n)stelen. Echt niet leuk.
Wat wél leuk is, is mijn outfit vandaag.
Nieuw jurkje gekocht, zwart met soort printje all-over, daaronder blauw t-shirt waarvan je alleen het randje ziet, daaroverheen (ook nieuw) een lekker warm soort knoopvestje.
Oh wacht, het is hier niet het fashionistentopic.
Leuk EV!!
*gaat weer verder lezen*
donderdag 3 december 2009 om 18:31
Oo jammer zeg, ring gemist!
Zeg appellief, plaats 'm es op de haaifs wil je.
Vandaag een fijne dag gehad!
Bijzondere date gehad met een waanzinnig leuke vrouw.
Ben nog steeds helemaal tja hoe zeg je dat.. voldaan ontdaan na onze ontmoeting.
Rijles ging goehoed! Daarna nog boodschappen gedaan, lopend want mijn band is lek. Terug een regen waar je u tegen zegt, maar ik vond het niet eens erg.
Nu zo koken en dan ben ik helemaal voldaan na deze dag.
Geen verwijten naar mezelf, met een opgeheven hoofd de straat op en met nog dezelfde energie als waarmee ik de dag begon.
Hé, fijn.
Iry!!! Vanavond ex. Robinson!
Zeg appellief, plaats 'm es op de haaifs wil je.
Vandaag een fijne dag gehad!
Bijzondere date gehad met een waanzinnig leuke vrouw.
Ben nog steeds helemaal tja hoe zeg je dat.. voldaan ontdaan na onze ontmoeting.
Rijles ging goehoed! Daarna nog boodschappen gedaan, lopend want mijn band is lek. Terug een regen waar je u tegen zegt, maar ik vond het niet eens erg.
Nu zo koken en dan ben ik helemaal voldaan na deze dag.
Geen verwijten naar mezelf, met een opgeheven hoofd de straat op en met nog dezelfde energie als waarmee ik de dag begon.
Hé, fijn.
Iry!!! Vanavond ex. Robinson!
donderdag 3 december 2009 om 18:35
donderdag 3 december 2009 om 18:41
donderdag 3 december 2009 om 21:04
Hai allemaal
-heb een hoop gemist las ik al-
Iry wat ben jij handig met de computer om er zo'n liedje tussen tezetten!Ik vind Depeche mode tegekke nummers hebben,luister het nog regelmatig!(vond vroeger de zanger(van de meeste nummers dan dit is de (bas)gitarist) helemaal tegek...zoals velen)
Ga morgen weer naar het ziekenhuis voor mijn been,hopelijk krijg ik o.a een steunkous(lukt dat niet dan kan ik die via mijn huisarts regelen a.s dinsdag)
-heb een hoop gemist las ik al-
Iry wat ben jij handig met de computer om er zo'n liedje tussen tezetten!Ik vind Depeche mode tegekke nummers hebben,luister het nog regelmatig!(vond vroeger de zanger(van de meeste nummers dan dit is de (bas)gitarist) helemaal tegek...zoals velen)
Ga morgen weer naar het ziekenhuis voor mijn been,hopelijk krijg ik o.a een steunkous(lukt dat niet dan kan ik die via mijn huisarts regelen a.s dinsdag)
donderdag 3 december 2009 om 21:33
Nou, lekker dan. Rijd ik op de snelweg, keurig op mijn baan, komt er ineens een vrachtwagen (die links van me rijdt) mijn kant uitzetten!
En ik hoor een harde klap!
Ik schrik me helemaal wild.
Vrachtwagen zwenkt gauw weer naar links en rijdt door. Ik kijk naar zijn nummerplaat en zeg het nummer hardop. Zo gauw ik kan, stop ik langs de kant. Noteer snel het nummer.
Stap uit en kijk. Spiegel hangt er helemaal af en ik kan hem ook niet meer terugzetten. Dat is gewoon afgebroken. Ik sta helemaal te trillen.
Dit was dus op de heenweg. Ik bel naar mijn vriendinnen, dat ik naar huis rijd. Ze willen naar me toe komen. Nee, doe maar niet. Maak er een gezellige avond van, zeg ik. Ik wacht in mijn auto totdat ik kalmer ben. Kan bijna de weg niet meer opkomen omdat ik niet in mijn linkerspiegel kan kijken, dus ik wacht erg lang totdat er een groot gat is en ik weer de snelweg op kan.
Ik rijd naar huis, mijn raampje open, mijn hand op de spiegel, want ik ben bang dat ie eraf valt. 14 km lang! Nou, dat is koud. Echt koud! Als ik de snelweg af ga, doe ik gauw mijn raam weer dicht. Snelheid is lager, dus valkans minder, zo redeneer ik.
Ik kom thuis en vertel het verhaal. En dat het dus niet mijn schuld is!! (gelukkig!!!!) Oh, dat nummer is wel te vinden, zegt EM en zoekt. Ja, gevonden. En: vrachtwagen blijkt niet verzekerd te zijn, dus die man hangt...!
Poeh, het is nog steeds allemaal niet kalm in mijn lijf, maar ik hoop dat die man een vette dikke boete gaat krijgen voor doorrijden na aanrijding, én niet-verzekerd rondrijden.
En ik baal van die kleine auto van ons (MX-5), die zo laag op de weg ligt, die dus gewoon niet goed gezien wordt blijkbaar, door zo'n lel van een vrachtwagen. Ik weet niet of ik nog 's avonds durf te rijden, zeker niet op de snelweg, na dit voorval. Bah, wegpiraat!
En ik hoor een harde klap!
Ik schrik me helemaal wild.
Vrachtwagen zwenkt gauw weer naar links en rijdt door. Ik kijk naar zijn nummerplaat en zeg het nummer hardop. Zo gauw ik kan, stop ik langs de kant. Noteer snel het nummer.
Stap uit en kijk. Spiegel hangt er helemaal af en ik kan hem ook niet meer terugzetten. Dat is gewoon afgebroken. Ik sta helemaal te trillen.
Dit was dus op de heenweg. Ik bel naar mijn vriendinnen, dat ik naar huis rijd. Ze willen naar me toe komen. Nee, doe maar niet. Maak er een gezellige avond van, zeg ik. Ik wacht in mijn auto totdat ik kalmer ben. Kan bijna de weg niet meer opkomen omdat ik niet in mijn linkerspiegel kan kijken, dus ik wacht erg lang totdat er een groot gat is en ik weer de snelweg op kan.
Ik rijd naar huis, mijn raampje open, mijn hand op de spiegel, want ik ben bang dat ie eraf valt. 14 km lang! Nou, dat is koud. Echt koud! Als ik de snelweg af ga, doe ik gauw mijn raam weer dicht. Snelheid is lager, dus valkans minder, zo redeneer ik.
Ik kom thuis en vertel het verhaal. En dat het dus niet mijn schuld is!! (gelukkig!!!!) Oh, dat nummer is wel te vinden, zegt EM en zoekt. Ja, gevonden. En: vrachtwagen blijkt niet verzekerd te zijn, dus die man hangt...!
Poeh, het is nog steeds allemaal niet kalm in mijn lijf, maar ik hoop dat die man een vette dikke boete gaat krijgen voor doorrijden na aanrijding, én niet-verzekerd rondrijden.
En ik baal van die kleine auto van ons (MX-5), die zo laag op de weg ligt, die dus gewoon niet goed gezien wordt blijkbaar, door zo'n lel van een vrachtwagen. Ik weet niet of ik nog 's avonds durf te rijden, zeker niet op de snelweg, na dit voorval. Bah, wegpiraat!
donderdag 3 december 2009 om 21:41
Jee Ev dat is schrikken!!!
Wij hebben ook een mx5 gehad en moet zeggen dat ik mij idd wel kwetsbaarder daarin voelde.
Toen ik met onze ander auto stilstaand door een vrachtwagen werd aangereden was ik maar wat blij dat ik met de station reed en niet met de mx5 die dag.
Auto was namelijk geen station meer waardoor ik kon concluderen dat ik anders de vrachtwagen in mijn nek had gehad.
Overigens heb ik sinds toen wel vrees gekregen voor auto rijden.
Wat een sukkel zeg om gewoon door te rijden!!!!!
Ik hoop ook dat hij een flinke boete gaat krijgen.
Kan je dat hard maken dat hij het was?
Oh en idd koud zeg zo rijden,brr!!!
Wel goed zeg dat je gewoon weer bent gaan rijden.
Wij hebben ook een mx5 gehad en moet zeggen dat ik mij idd wel kwetsbaarder daarin voelde.
Toen ik met onze ander auto stilstaand door een vrachtwagen werd aangereden was ik maar wat blij dat ik met de station reed en niet met de mx5 die dag.
Auto was namelijk geen station meer waardoor ik kon concluderen dat ik anders de vrachtwagen in mijn nek had gehad.
Overigens heb ik sinds toen wel vrees gekregen voor auto rijden.
Wat een sukkel zeg om gewoon door te rijden!!!!!
Ik hoop ook dat hij een flinke boete gaat krijgen.
Kan je dat hard maken dat hij het was?
Oh en idd koud zeg zo rijden,brr!!!
Wel goed zeg dat je gewoon weer bent gaan rijden.
donderdag 3 december 2009 om 21:46
Ja, ik moest toch naar huis toe hé. Ik kon moeilijk daar blijven staan.
In die lage wagen voel ik me ook veel kwetsbaarder dan in onze vorige auto, een Ford Ka. Je zit zó laag en ik ben toch al niet van de grootsten (understatement). Verder wel een ontzettend gave bak, maar pffff, of ik nu nog durf? En ik wou nog wel naar Groningen gaan rijden, voor de afspraak met mijn uitgever waar ik al steeds tegenaan zit te hikken (vanwege de afstand o.a.) maar misschien ga ik nu wel met de trein. Bah.
Tja, hoe kun je dat bewijzen? Wij zijn gelukkig wel all-risk verzekerd, die auto is pas 2,5 jaar oud.
In die lage wagen voel ik me ook veel kwetsbaarder dan in onze vorige auto, een Ford Ka. Je zit zó laag en ik ben toch al niet van de grootsten (understatement). Verder wel een ontzettend gave bak, maar pffff, of ik nu nog durf? En ik wou nog wel naar Groningen gaan rijden, voor de afspraak met mijn uitgever waar ik al steeds tegenaan zit te hikken (vanwege de afstand o.a.) maar misschien ga ik nu wel met de trein. Bah.
Tja, hoe kun je dat bewijzen? Wij zijn gelukkig wel all-risk verzekerd, die auto is pas 2,5 jaar oud.