Entertainment alle pijlers

House

03-12-2009 21:51 24 berichten
De serie House op SBS6 is mijn favoriete serie, en volgens mij is hier nog geen topic over op het forum. Ik kan het tenminste niet vinden.

Dus hierbij een plek op het forum waar liefhebbers van de serie kunnen posten over de botte, maar oh zo aantrekkelijke (dat vind ik tenminste ) dokter House.
Dan de eerste post ook maar van mij.

Ik vond het weer een prachtige aflevering vanavond! Ik vind het de laatste weken zo leuk, sinds House hallucineert over Amber, en nu ook nog over Kutner.

Ben erg benieuwd hoe het verder gaat!
Alle reacties Link kopieren
ik vind house ook leuk en een lekker ding....
Dit was de laatste aflevering van seizoen 5 en SBS kennende gaan ze niet meteen verder met volgende seizoen.
Daar was ik al bang voor, dat het de laatste aflevering was! Ik vond het echt een cliffhanger!

Jammer, nu weer een paar maanden wachten.

Start ik net een topic erover, zal wel een vroege dood sterven dan....

Leuk Maansa, dat jij House ook een lekker ding vindt! Hij is namelijk helemaal niet stereotyp knap, maar ik vind echt dat hij wat heeft.
House is ZO leuk en grappig!

"Well if it is, it’s gone from 0 to 60 in three weeks, which would indicate rapidly progressive MS. Not the fun MS with the balloons and the bike rides for cripples in wheelchairs."
Er was al eerder een House sop topic
quote:Star schreef op 03 december 2009 @ 22:05:

Dit was de laatste aflevering van seizoen 5 en SBS kennende gaan ze niet meteen verder met volgende seizoen.
Oh, was er toch al een House-topic?

Ik kon hem niet vinden!
Ik heb lekker alle seizoenen gedownload... paar avondjes (meer dan een paar) lekker doorheen jassen.
House is geweldig!

Seizoen 5 afgelopen? Dan ga ik de rest maar downloaden denk ik.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik kijk niet meer zo heel regelmatig, maar gisteren gingen House en Cuddy van bil blijkbaar? Ik zag de trailer ervan, maar vond het zo raar onerotisch. House is een leuke vent, tot ie gaat zoenen want dan vind ik er niks meer aan.
Nou ik vond die zoen met cameron anders best heet hahah!

Slobber slobber
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 04 december 2009 @ 10:32:

Ik kijk niet meer zo heel regelmatig, maar gisteren gingen House en Cuddy van bil blijkbaar? Ik zag de trailer ervan, maar vond het zo raar onerotisch. House is een leuke vent, tot ie gaat zoenen want dan vind ik er niks meer aan.

Ik wel

Ze zijn niet echt van bil gegaan, het bleek een hallucinatie van House te zijn.
Is dat een oude aflevering?
Nee hoor, het was een nieuwe aflevering.
Ik heb het helaas al een tijdje niet kunnen volgen, maar gisteren zag ik de laatste flits en toen liep hij een inrichting in.

Is hij geflipt (door de medicijnen ofzo) en daarom opgenomen?
Hij had allemaal hallucinaties, en daarom is hij opgenomen. Of het door de medicijnen kwam, was mij niet helemaal duidelijk. Misschien dat iemand anders dit weet?
Het is inderdaad ook een beetje vaag, want ik dacht dat het inderdaad ook aan de Vicodine lag. Mijn eerste gedachte was toen hij met hallucinatie begon dat hij een hersentumor had. Toen hij zelf bekende dat het om een Vicodine-overdosis ging, toen had ik echt het idee dat dat de boosdoener was, maar wat het nu precies is weet ik niet.
Voor onze liefhebbers:

Jeeeeeeeej eindelijk ben ik eens blij met pfeiffer hahah heb seizoen 5 van mn broertje gehad! Om de tijd door te komen die ik wakker ben enzo ben uberblij!
Vintage Hugh Laurie

Weet iemand misschien wanneer het nieuwe seizoen van House weer begint op SBS? Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het hem in de kliniek is vergaan. En of we een andere House terugkrijgen.
Ah weer een leuke aflevering vanavond op RTL 5, heb em al gezien maar blijft leuk. De lachende agent en Foreman die er ook last van krijgt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven