House
donderdag 3 december 2009 om 21:51
donderdag 3 december 2009 om 22:07
Daar was ik al bang voor, dat het de laatste aflevering was! Ik vond het echt een cliffhanger!
Jammer, nu weer een paar maanden wachten.
Start ik net een topic erover, zal wel een vroege dood sterven dan....
Leuk Maansa, dat jij House ook een lekker ding vindt! Hij is namelijk helemaal niet stereotyp knap, maar ik vind echt dat hij wat heeft.
Jammer, nu weer een paar maanden wachten.
Start ik net een topic erover, zal wel een vroege dood sterven dan....
Leuk Maansa, dat jij House ook een lekker ding vindt! Hij is namelijk helemaal niet stereotyp knap, maar ik vind echt dat hij wat heeft.
vrijdag 4 december 2009 om 12:28
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 04 december 2009 @ 10:32:
Ik kijk niet meer zo heel regelmatig, maar gisteren gingen House en Cuddy van bil blijkbaar? Ik zag de trailer ervan, maar vond het zo raar onerotisch. House is een leuke vent, tot ie gaat zoenen want dan vind ik er niks meer aan.
Ik wel
Ze zijn niet echt van bil gegaan, het bleek een hallucinatie van House te zijn.
Ik kijk niet meer zo heel regelmatig, maar gisteren gingen House en Cuddy van bil blijkbaar? Ik zag de trailer ervan, maar vond het zo raar onerotisch. House is een leuke vent, tot ie gaat zoenen want dan vind ik er niks meer aan.
Ik wel
Ze zijn niet echt van bil gegaan, het bleek een hallucinatie van House te zijn.
maandag 7 december 2009 om 16:25
Het is inderdaad ook een beetje vaag, want ik dacht dat het inderdaad ook aan de Vicodine lag. Mijn eerste gedachte was toen hij met hallucinatie begon dat hij een hersentumor had. Toen hij zelf bekende dat het om een Vicodine-overdosis ging, toen had ik echt het idee dat dat de boosdoener was, maar wat het nu precies is weet ik niet.