***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Ik zit net toch zo lekker over mijn nieuwe bank te snoeven? Een van mijn stinkkatten zit er nu op en ik doe haar wat als ze gaat zeiken op De Bank.

(waar is de tijd gebleven dat mijn katten mijn kindjes waren? Ik duld ze nu alleen nog maar als huisgenoten, maar verder dan dat gaat het niet.)
Laar, je hebt verlof! Ik herhaal: je hebt verlof! Ga op je bevallige achterste zitten en doe dat de komende 24 uur! (op zijn minst.)

(als je dat niet kan, dan mag je ook op mijn nieuwe bank komen zitten. Hij zit heerlijk!)
Oei wat vervelend dat je zo ziek bent geweest Mich en Nina & Morris ook nog waterpokken! Heb je hulp gehad?

Lara, ik sluit me bij Muis aan, ga lekker niks doen, nu kan het nog! als de kleine er eenmaal is lukt het niet meer. Die harde buiken heb je niet voor niks, doe lekker rustig aan.

Witch, wat rot dat je vriend Xander niet wilde halen, maar ik snap het ook niet, je was toch weer beter?

Oh Yasemin huilt!
Layla, S. is 3 dagen thuis geweest, ik kon echt nauwelijks bewegen. Veel pijn en heel erg benauwd, alsof ik stikte. En ik ben echt geen aansteller!

Muis, onze katten zijn ook van die hufters! Ze hebben onze gezellige nieuwe mat in de hal tot tweede kattenbak gebombardeerd en ik vind dus regelmatig bij thuiskomst een onaangename verrassing. Je mooie nieuwe bank, grom!

Laar, vanaf volgende week lekker rustig aan doen hoor, op je vrije dagen! Nu kan het nog, en straks noooooit meer! Ik droomde vannacht over jou en J. J. was alleen een stuk kleiner en had een snor. Het stond hem heel goed, echt waar!
Muis het zit zo, is nogal genant, maar heb nogal last van uitslag op mijn kont, en dat loopt zo vervelend.

Hij gaat Xander halen en dan gaan we op restaurant. mjammie
Hey meiden, we moeten nog een poll maken voor Lara. Die is nu toch bijna 37 weken dacht ik. Ik gok op 9 januari 2010.
En lilien wanneer ben jij uitgerekend, wil je ook niet in de tabel?
Witch!

Droo-oog.

Jee Mich.. Dat klinkt allemaal erg naar.
Witch, dat lijkt me inderdaad vervelend, fijn dat hij toch Xander gaat halen. Veel plezier vanavond!

Mich, fijn dat S. thuis was, zodat jij een beetje kon uitzieken, als moeder heb je het maar zwaar, je kunt eigenlijk niet echt ziek zijn.

Muis, fijn dat je nieuwe bank zo goed bevalt. Ik hoop dat je katten er niks op doen. Ik ben wat dat betreft blij dat ik er nog maar 1 heb en die heeft eigenlijk nooit in huis geplast.

Met Yasemin gaat het gelukkig wat beter, ze heef tnog wel wat verhoging (38.5) ze is ook niet meer zo hangerig, ze hoest nog wel maar het snot is al minder.
Zwaaaaaaaai, fijn sinterklaasweekend iedereen!!!!!!
* Dames, sorry voor mijn brute inbraak*.

Layla, jongste dochter is hier geopereerd en alles is goed gegaan. Ik ga je binnenkort even mailen hoe alles precies gegaan is (krijg mijn hotmail nu niet geopend).
Swissie, wat fijn dat je je weer iets beter voelt en dat je bloedwaardes goed waren! Hopelijk zet dit nu door! Ik duim heel hard voor je!

Maar poeh Xaloy, dus nu je thuis bent wordt het er nog niet beter op? Misschien dat een verandering van omgeving je goed zou doen? (naar de bergen om de frisse lucht op te snuiven gaat voor jou natuurlijk niet op, maar misschien een paar dagen naar NL, je thuis in de watten laten leggen?)

Optocht zag er leuk uit trouwens! Zijn jullie nog geweest?

En wat stoer van die Robbie die die tweetaligheid gewoon zo vanzelfsprekend neemt, zegt toch wel wat over zijn taalontwikkeling hoor!

Muis, zit de psz van de jongens in een basisschool? En is dat ook de school waar ze straks naar toe gaan? Hebben ze ook een doorlopende leerlijn (voorschool bv?). Trouwens gaaf een nieuwe bank, wat kan dat goed doen he! (wel weer typisch muis dat de stoelen nu ook niet meer "kunnen"! )

Ik wil ook heel graag een nieuwe bank, een lekkere grote hoekbank, zoiets als die van Micha. Maar helaas staan onze financien dat momenteel niet toe. Wilde hem van de eindejaarsuitkering kopen, maar ja.....

Sinterklaas is idd leuk!!!

Ole en Kaj zingen elke avond liedje na liedje en hebben samen nog nooit zoveel tekeningen gemaakt en ook het paard wordt elke avond door de jongens verwend! 2 keer p/w hebben ze een kadootje gekregen, maar elke dag werd het schoentje gezet

Ik heb voor beide jongens ook een uitgebreid gedicht gemaakt die ik van de week in hun schoen had gestopt (en trots dat ze waren op de brief van sint! Kaj heeft hem wel 3 keer voorgelezen! (en hij moest natuurlijk ook mee naar school!)

Vandaag hadden beide jongens ook sinterklaasfeest, Kaj op school en Ole op kdv. Eerst naar school en daar ook met Ole daarbij op de sint en pieten gewacht, was erg leuk! Toen door naar kdv, maar dat was drama! Ze hadden een geweldig programma, eerst poppenkast, dan een pietengym in de voetbalzaal en tot slot kwamen de sint en zijn pieten.. maar Ole wilde niet! Ik moest erbij blijven van hem en dat mocht niet! Hij had er al 2 dagen naar toegeleefd, dus ik heb hem toch maar (met tranen in mijn ogen) huilend bij de leidsters achtergelaten (wat blijft dat toch verschrikkelijk moeilijk), ben ff naar de bakker gegaan, maar terug naar mijn fiets werd ik alweer naar binnen geroepen omdat Ole helemaal overstuur was en echt, echt niet wilde! Zo sneu voor dat kleine mannetje.. toen zijn we dus maar weer naar huis gegaan! Gelukkig had bij 's ochtends bij kaj op school de sint al gezien!

Micha, fijn dat je weer beter bent zeg! Dat klinkt als een hele nare griep (was het de mexicaanse??)

En jee zeg Lars alweer naar school! Hoe vindt hij het? Voelt zich zeker al behoorlijk groot?

Lara: sufferd! Idd rust nemen nu hoor, je bent hoog zwanger, je hoeft nu even juist niets te doen (eindelijk een goed en geldig excuus!), je krijgt het dadelijk druk genoeg!! Slaap je tegenwoordig wel goed?

Beterschap voor Yasemin (is ze alweer meer opgeknapt?)

En ook beterschap voor de billen van Witchke !

Dropneus, had je nog gesolliciteerd? Wat was het eigenlijk voor baan? Ik heb ook een leuke baan gezien en moet voor a.s. woensdag solliciteren! Ga het wel doen, maar ik zit nu al 11 jaar bij mij huidige werkgever, dus ik vind het best wel moeilijk / spannend!

Goed, ik had vast nog veel meer te vertellen, maar als ik op mijn klok kijk zie ik dat het nu toch echt hoog tijd is om te gaan slapen! Trusten... en goedemorgen maar alvast!
Trouwens Witchke, poll voor Lara: check! Zal hem van de week ff aanmaken. Als iedereen zijn voorspelling vast dikgedrukt doorgeeft!

Ik zeg: 6 januari!
Ik heb allang geaccepteerd dat ik meer tijd nodig heb om me weer beter te voelen hoor. Helaas is een keer goed slapen of een keer flink bewegen niet voldoende. Een van de symptonen van een burnout is, blijkbaar, dat je herstellend vermogen naar de knoppen is. Ik heb vannacht 10 uur geslapen, van 21 tot 7. Maar ik voel me kapot! Maar ik moest wel uit bed want hoofdpijn. Ik heb gewoon even tijd nodig.

Het goede nieuws is dat C een paar knallers van opdrachten heeft weten te scoren + dat hij zeer waarschijnlijk een freelance contract van 3 dagen in de week weet binnen te slepen. Daarmee gaat hij dus binnenkort de kostwinnerpositie overnemen hier in huis. Wat weer betekent dat er bij mij een boel druk wordt weggehaald!

Voor Lara zeg ik: 2 Januari!

Swiss, hoe is het met zus en Isa? Gezellig?

Och Fachat, arme Ole. Bang voor de sint was ik vroeger ook hoor, hysterisch! Mijn ouders hebben mij verteld dat sint niet echt was toen ik 4 was. Om paniek te voorkomen!
Goedemorgen,

Een hele fijne sinterklaas!! Veel plezier met uitpskken en gedichten lezen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Wat flauw dat de ouders wegmoesten Fachat. Bij het kdv van Puk is het gangbaar dat de ouders erbij zijn (hoeft niet, maar is gewoon heel leuk). Puk vond de zwarte Pieten heel erg leuk, maar hij durfde niet op schoot bij Sinterklaas (Sinterglaas).

Even op de bank hangen. Vanmiddag Sinterklaas vieren bij mijn moeder, maar ik heb gisteren buikgriep ofzo gekregen en heb de hele avond overgegeven. Bah. Ben namelijk ook panisch als het om overgeven gaat...
Lara buikgriep is afschuwelijk!!! Wat een ellende...vrees dat je toch te veel hooi op je vorkje hebt genomen! Toen ik zwanger was kreeg ik ook buikgriep...blijkbaar pik je het dan wat sneller op.

Ik was gister grieperig, verhoging, moe, koppijn, dus sintfeestje met vrienden voor vanavond afgeblazen. Morgen middag sint feestje voor tommy en livia, en dan wil ik 100%fit zijn.

Fachat, ik sluit mij bij laar aan...Ik vind het raar dat ze op die leeftijd de ouders er niet bij laten zijn.

Afgelopen dinsdag was het sintfeest op tommy en livia's creche. Tommy wilde alleen maar op mij schoot zitten, en wilde met geen mogelijkheid naar de sint! HUILEN!! Ik had absuluut niet weg kunnen gaan, had ie een trauma aan overgehouden.

Trouwens Livia was niet bij de sint weg te slaan...Die heeft de hele ceremonie naast de beste sint gestaan (oeps) En ging op een gegeven moment met pakjes van piet aan de haal! ( ) nergens bang voor...
Laar 10 januari
Laar, 13 januari!

Laar, buikgriep is echt niet leuk als je zwanger bent! Of, buikgriep is sowieso niet leuk, maar het is verschrikkelijk als je zwanger bent! Sterkte en succes!

Fach, ik was als kind ook als de dood voor de Sint en vooral zwarte piet, maar dat is vanzelf overgegaan. Overigens vind ik het wel vreemd dat ze op de leeftijd van Ole niet de ouders erbij laten. Bij Steijn en Huug is Sinterklaas niet op de peuterspeelzaal verschenen, maar wel hebben de jongens hem door de gang zien lopen.

Ha, je hebt gelijk! De peuterspeelzaal van Steijn en Huug zit midden in een school en ze zullen later ook naar die school gaan. Ze verhuizen letterlijk een lokaal verder als ze naar groep 1 gaan en dat lijkt me wel zo veilig voor ze. Ook hebben ze een doorlopende leerlijn en ik ben daar erg gelukkig mee! (nog wel, maar we weten niet wat de toekomst brengt!)

Xaloy, wat ontzettend goed dat C. een paar dikke opdrachten heeft binnengesleept! Heerlijk voor jullie! (nog heerlijker is dat het de druk van jouw schouders neemt!)

Wij hebben vanochtend nog een paar Sinterklaasboodschappen gedaan in de Bijenkorf en we zijn goed geslaagd, al zeg ik het zelf.

Even orde in de chaos scheppen en dan val ik neer op mijn nieuwe bank!
quote:anky schreef op 04 december 2009 @ 21:28:

* Dames, sorry voor mijn brute inbraak*.

Layla, jongste dochter is hier geopereerd en alles is goed gegaan. Ik ga je binnenkort even mailen hoe alles precies gegaan is (krijg mijn hotmail nu niet geopend). Hey Anky, ik was al benieuwd idd, dacht gisteren nog aan je. Kijk maar wanneer je tijd hebt hoor, ik zie je mail wel verschijnen. Fijne Sinterklaas!
Muis waarom kwam de sint niet even langs bij de peuters?? Wat jammer voor steijn en huug!

Trouwens wij hadden op de creche een vreselijke lelijke sint. Zijn haren en baard waren niet gekamd, en het was gewoon een vader van de groep! veels te jong! Heb foto op mijn profiel foto staan van livia en die greepy sint. Liv was niet bang, tommy vond hem maar niks..Ik gaf hem groot gelijk!
Fijne Sinterklaas moppies!

(was ik vergeten...)
Laar 5 januari!

Fachat, bij ons mochten de ouders ook niet blijven op het sintfeest, maar de leidster van Zahra zei dat ze helemaal niet bang was. Er kwamen alleen een paar pieten (leidsters + stagiaires) en die bleven bewust een beetje op afstand bij de kinderen in het begin en toen ging het goed. bij het sinterklaasfeest op het werk van I. was ze wel bang maar dat kwam omdat die pieten heel dichtbij kwamen.

Framboos, wat grappig dat Livia de hele tijd bij de sint heeft gestaan!

FF Zahra uit bed plukken, die was om half 11 al moe en ging uit zichzelf naar bed (niet gek als je al om half 6 wakker bent)
Mag ik ff opscheppen over het puzzeltalent van Ole? Dank!

Ole maakt dus tegenwoordig al puzzels van 35 stukjes, helemaal alleen! Knap he!

Framboos, dacht al ff dat het R. was op de foto!

Fijne sinterklaas allemaal!
quote:layla1969 schreef op 05 december 2009 @ 13:58:

Laar 5 januari!

Fachat, bij ons mochten de ouders ook niet blijven op het sintfeest, maar de leidster van Zahra zei dat ze helemaal niet bang was. Er kwamen alleen een paar pieten (leidsters + stagiaires) en die bleven bewust een beetje op afstand bij de kinderen in het begin en toen ging het goed. bij het sinterklaasfeest op het werk van I. was ze wel bang maar dat kwam omdat die pieten heel dichtbij kwamen.

Framboos, wat grappig dat Livia de hele tijd bij de sint heeft gestaan!

FF Zahra uit bed plukken, die was om half 11 al moe en ging uit zichzelf naar bed (niet gek als je al om half 6 wakker bent)

helemaal alleen in bed gestapt??

Fachat voor Ole!! Ik wist helemaal niet dat kids van die leeftijd uberhaubt al puzzels konden maken...Wij hebben alleen van die houten puzzels met stukjes erop.

Fijne sinterklaas allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven