The day after
zondag 6 december 2009 om 11:55
Een auto met afstandsbediening en kneiterharde herrie.
Een weefgetouw in de knoop met bijbehorend kind dat zich vervolgens verveelt.
Een elektriekdoos waarmee veel stoerdere stunts kunnen worden uitgehaald dan in de gebruiksaanwijzing staat aangegeven.
Kinderen op volume maximaal 'jij mag niet met mijn ... spelen want ik mag ook niet met jouw ... spelen'.
Stuiterballen, rugbyballen, een kinderkeyboard om de kakafonie compleet te maken.
Godzijdank een waveboard waarmee de kinderen wel drie hele kwartieren lang samen buiten en ver weg kunnen spelen. Aansluitend uiteraard een gillende sirene retour 'die niet meer mee mocht spelen'.
Had ik al een auto met afstandsbediening en kneiterharde herrie vermeld? Bijbehorend kind vindt hem wel heel leuk..
Vraag jij je ook wel eens af waarom Sinterklaas geen boekjes en schriftjes koopt?
Een weefgetouw in de knoop met bijbehorend kind dat zich vervolgens verveelt.
Een elektriekdoos waarmee veel stoerdere stunts kunnen worden uitgehaald dan in de gebruiksaanwijzing staat aangegeven.
Kinderen op volume maximaal 'jij mag niet met mijn ... spelen want ik mag ook niet met jouw ... spelen'.
Stuiterballen, rugbyballen, een kinderkeyboard om de kakafonie compleet te maken.
Godzijdank een waveboard waarmee de kinderen wel drie hele kwartieren lang samen buiten en ver weg kunnen spelen. Aansluitend uiteraard een gillende sirene retour 'die niet meer mee mocht spelen'.
Had ik al een auto met afstandsbediening en kneiterharde herrie vermeld? Bijbehorend kind vindt hem wel heel leuk..
Vraag jij je ook wel eens af waarom Sinterklaas geen boekjes en schriftjes koopt?
zondag 6 december 2009 om 11:58
Hier is Sinterklaas zo vriendelijk geweest om NIKS te geven wat herrie maakt Dochter (4) is werelds blij met haar elfenvleugeltjes en stokpaard, puzzels, tekenspul en cowboypak (ja, een cowboy met elfenvleugels, in een kinderwereld kán dat allemaal ), en zoon is gelukkig nog te klein om er ruzie om te maken (6 maanden oud).
Om een kort verhaal lang te maken...
zondag 6 december 2009 om 12:57
Mijn dochter van 6 kreeg de pop 'Little Sunshine'. Kind ging volledig uit haar plaat ze 'em uitpakte, die wilde ze zooooooo graag. Er zit namelijk een afstandsbedieninkje bij en ze praat écht! Na een uur spelen wordt pop bij mij gelegd (ik was de 'oppas') maar pop staat uit. Ik vraag waarom ze uit staat, zegt dochter: 'Ze maakt echt beláchelijk veel lawaai!'
zondag 6 december 2009 om 16:24
quote:Mieomij schreef op 06 december 2009 @ 14:36:
Gelukkig hier weinig herrie, maar wel werkelijk
overal duploblokjes door de woonkamer. Het huis begint steeds meer op een speel-o-theek te lijken... En ik had me nog wel zo voorgenomen dat ik mijn huis niet zou laten verkleuteren...Deze sint heeft Kruimel een vuilnisauto gegeven (heel erg naar wens!) en een andere sint heeft een surprise met veel kleine papiersnippers gemaakt. Tel 1+1 op en je weet hoe mijn huis er nu uitziet (na ongeveer 100 keer in en uitruimen van van vuilnisauto). Voordeel: het maakt geen herrie, want Kruimel kan urenlang héél stil spelen sinds hij dat ding heeft!
Gelukkig hier weinig herrie, maar wel werkelijk
overal duploblokjes door de woonkamer. Het huis begint steeds meer op een speel-o-theek te lijken... En ik had me nog wel zo voorgenomen dat ik mijn huis niet zou laten verkleuteren...Deze sint heeft Kruimel een vuilnisauto gegeven (heel erg naar wens!) en een andere sint heeft een surprise met veel kleine papiersnippers gemaakt. Tel 1+1 op en je weet hoe mijn huis er nu uitziet (na ongeveer 100 keer in en uitruimen van van vuilnisauto). Voordeel: het maakt geen herrie, want Kruimel kan urenlang héél stil spelen sinds hij dat ding heeft!
maandag 7 december 2009 om 09:50
Deze Sinterklaas heeft per ongeluk zelfs de goede Knex gekocht. Ik dacht dat het een opwindmechaniek was, bleken er toch batterijen in te moeten. En dat was precies wat Moppekind in zijn brief aan Sinterklaas gevraagd had. De Knex met vermeend opwindmechaniek was toen al in huis.
Ach, dat motortje maakt niet veel lawaai. Voor de rest alleen "stil" speelgoed.
Ach, dat motortje maakt niet veel lawaai. Voor de rest alleen "stil" speelgoed.
maandag 7 december 2009 om 11:21
maandag 7 december 2009 om 11:47
Wij hadden de avond voor pakjesavond een avondvullend programma met het in elkaar zetten van het playmobil piratenschip, nog vele malen ingwikkelder Dan het moeilijkste ikea product..... Het is wel een stil stuk speelgoed, dat dan weer wel;-)
verder ziet de huiskamer er uit als een kinderdagverblijf zonder orde.....
verder ziet de huiskamer er uit als een kinderdagverblijf zonder orde.....