de doorgeef vraag nummer heel veel!!
zaterdag 5 december 2009 om 01:26
Het welbekende vraag spelletje gaat maar door....
Zou iedereen het snappen?
De ene forummer beantwoordt een vraag (bij voorkeur over seks) en stelt een nieuwe vraag (over seks).. de volgende forummer beantwoordt de vorige vraag en stelt weer een nieuwe vraag .. de volgende.. etc etc etc...
Geen vraag, geen antwoord!
Have fun!
Zou iedereen het snappen?
De ene forummer beantwoordt een vraag (bij voorkeur over seks) en stelt een nieuwe vraag (over seks).. de volgende forummer beantwoordt de vorige vraag en stelt weer een nieuwe vraag .. de volgende.. etc etc etc...
Geen vraag, geen antwoord!
Have fun!
maandag 7 december 2009 om 23:25
@WE, weet ik niet, nooit maar 1 malig seks gehad (blijkbaar was ik zo goed
).. binnenkort wel voor het eerst nacht met sc.. moet het 'blijven we dan de hele nacht samen en slapen we dan ook' nog even aansnijden.
wat vind jij, ook met iemand met wie je alleen voor de seks bent, samen in 1 bed slapen ? of weg gaan/aparte kamers huren?

wat vind jij, ook met iemand met wie je alleen voor de seks bent, samen in 1 bed slapen ? of weg gaan/aparte kamers huren?
maandag 7 december 2009 om 23:28
@ crea: uhmm samen 1 kamer.. gaat zo lastig seksen door de muur nee zonder dollen.. ik zou gewoon 1 kamer huren en in hetzelfde bed slapen.... natuurlijk.. is toch ook gezellig?
heb je 's ochtends ook nog wat aan.. kun je weer verder waar je was gebleven
@Trin.. welke vraag?? kzie het niet *sorry*
heb je al een plannetje wat je met de volgende sekssessie gaat doen?
heb je 's ochtends ook nog wat aan.. kun je weer verder waar je was gebleven
@Trin.. welke vraag?? kzie het niet *sorry*
heb je al een plannetje wat je met de volgende sekssessie gaat doen?

maandag 7 december 2009 om 23:45

maandag 7 december 2009 om 23:47
Ik zou er wel willen werken!! Lijkt me leuk juist. Ik denk dat je vele mensen serieus moet voorlichten... ik hou daarvan.
Eeh van de zomer, we. Laatste speeltje, hmm man koopt ze.
Ik hoef een cockring niet uit te proberen...lijkt me heel onaantrekkelijk.
Denk jij dat er alleen vieze mannetjes in een sex winkel komen? Of vooral giebelende trienen?
(bedankt voor het compli, cc jullie zijn liefff)
Eeh van de zomer, we. Laatste speeltje, hmm man koopt ze.
Ik hoef een cockring niet uit te proberen...lijkt me heel onaantrekkelijk.
Denk jij dat er alleen vieze mannetjes in een sex winkel komen? Of vooral giebelende trienen?
(bedankt voor het compli, cc jullie zijn liefff)

maandag 7 december 2009 om 23:52

maandag 7 december 2009 om 23:58