Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Hoi Meisjes,

ik ben de laatste tijd een beetje te druk geweest om te reageren, maar ik zie Jonna dan langskomen en sluit mij daar in gedachten bij aan.

Dus de felicitaties, medeleven en de lol over GL....ook van mijn kant

En te druk was ik naast met mijn (betaalde) werk, mijn werk voor Jonna (website etc.) en ook nog met het regelen van onze vakantie.

Wij vliegen over een maand of 6 naar New York, rijden dan via een tussenstop van een paar dagen bij mijn familie naar Niagara Falls waar wij een nachtje blijven om de watervallen bij kunstlicht te zien. Vandaar terug naar New York waar wij een paar dagen gaan rondhupsen en onze trouwdag gaan vieren boven op Empire State Building. Dan weer met de auto verder naar de omgeving van Washington DC, terug naar Philadelphia en dan weer naar New York om daar de laatste zaterdagavond door te brengen voordat wij de volgende dag weer op weg gaan naar Amsterdam.

En ik denk dat Jonna nog wel een tijdje blijft stuiteren
Die vakantie klinkt heel erg cool Happy!

Wij lopen ook met dit soort grootseplannen dromen, maar zien steeds weer redenen om het toch nog maar even niet te doen...
Rainz, had ik je al gefeliciteerd met je nieuwe baan?
Zwaait ff ben ziek

Rainz gefeliciteerd!
Griep ZenZ?

Beterschap!
Rainz,gefeliciteerd met je baan!De aanhouder wint zullen we maar zeggen.

Ik moet verder nog bijlezen maar druk met veel onverwachte visite,heb net maar een taart bij gehaald.

Oja het is niet ukkie die jarig is(al roept ie dat wel de hele dag)maar zoon en die is 8 geworden.

Doei lieverds!
Ja dat kan ik me voorstellen van Ukkie.

Jonna en Happy, wat een verschrikkelijke gave vakantie hebben jullie in het vooruitzicht. Daar zou iedereen van stuiteren. Hoe lang blijven jullie daar? Gezien de planning. Heel heftig.

Zus toch niet de griep?

Kan iemand mij de lol van GL uitleggen of heb ik iets gemist.Gold uitleg please.

Miss M wat vervelend van en ook voor het kleine manneke.

Kun je ondanks dat nog wel een beetje van hem genieten?

Ik kan je helaas geen goede raad geven. Ik hoop en duim dat de nutrilon helpt.

Vanmorgen dus met de auto de kerstboom gehaald. Dat was geen succes. Ik heb nog steeds witte vlekken en was gewoon duizelig toen ik terug kwam.

Ik heb wel een mooie boom gelukkig. Dat dan weer wel.

Je moet er wat voor over hebben. Toch?

Ik heb inmiddels wel een halve verbouwing van de kamer achter de rug. De kerstboom kan erin. Ik zat met een kastje wat ik nergens op een fatsoenlijke manier kwijt kon.

Nu wel. Maar nu staat mijn hoekbureau opeens in een heel andere hoek. Och als ik maar kan forummen.

Ben nog steeds een beetje licht in mijn hoofd. Gek want het was bijna over. Misschien toch teveel gedaan vandaag.
Ik krijg net een telefoontje dat mijn broer een ongeluk heeft gehad. Hij heeft een auto total los gereden tegen een boom.

Zo te horen heeft hij het er redelijk goed vanaf gebracht. Wel veel pijn, maar volgens hemzelf had hij die al genoeg en kon dit er nog wel bij. Ik heb hem net gebeld en gezegd dat hij net een kat is die zeven levens heeft. Oei niet zo geslaagd want het is de broer met bottenkanker. Hij had ook niet zoveel te missen. Niet zo gek natuurlijk.
Ghe ghe..Zoeb, ik las hier op het forum een andere betekenig van de afkortig GL.

Nog maar een keer in het wit dan: Geil Loeder.

Het sloeg niet op mij hoor. Maar toch.... .

Balen Zoeb, van die vlekken.

Als het niet snel over is ga je wel weer terug naar de dokter he?
Tjonge Zoeb, het is toch niet te geloven...
Navond

Zoebie, dat je broer dit ook nog moet meemaken. 't Is wel een hele taaie..

Creatieve therapie is achter de rug, er is een tafeltje in huis voor de kerstboom (Ikea krukje dat nog even in elkaar gezet moet worden) en nu morgen nog een gaatje zoeken om die kerstboom te kopen.

Straks makkelijke macaroni met een sausje uit een potje.
Gold ik ga me nu wel het een en ander indenken op de afkorting GL.

Jaja broer is een taaie. Zit in de familie.
ik ga netjes gold zeggen vanaf nu

zoeb het zit je ook niet mee he, hoop dat je broer er weinig aan overhoudt en jij een beetje rustig aan doen hoor

zusenzo beterschap

MissM arme kleintje, hoop dat het snel wat beter mag gaan met hem

Krullen zijn leuk he pips. Hoewel ik dat met mijn korte kopje niet kan ben ik jaloers op de krullen van mijn zusje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Weet niet of het de griep is, iig niet de mexicaanse, al hoewel, kan wel maar ik ben geent, dus nog 20% kans.

Denk aan een keelontseking of zo met flinke speirpijn en koorts, maar kan dus ook gewoon de griep zijn.....helaas, voel me zwaar kl*te
Zoeb das schrikken zeg met je broer, wel alles ok?

MissM hoe is jouw dag verlopen, ben je al gedouched?
Misschien ben ik wel gewoon een GL meisjes...

Atwt gaat stoppen!!!
jaaaaaa goldie maar hier nog lang niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Helleu,

Van mijn lijst is niets terecht gekomen, ben ziek naar huis gegaan.

Lijkt op griep maar ik heb geen koorts, alleen een beetje verhoging. Verder algehele BLEH.

Ik heb de hele middag liggen slapen, nu even uit bed voor een kop soep, ik heb trek gekregen.

Jeetje Zoeb, doe een rustig aan joh!

En wat een toestand met je broer.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb vanmorgen snel even gedouched toen M. in zijn wipstoeltje zat. Daarna zijn we zelfs naar buiten geweest, om die Nutriton te gaan kopen.

Het lijkt te helpen, hij heeft nu 1 voedingsronde niet gespuugd, en slaapt nu al sinds 5 uur.

Jammer genoeg lukte het mij niet om even te slapen, maar ik heb wel even gerust.

Ik hoop zo dat dit de oplossing is...
Ach gossie MissM. Wat kun je je dan vervelend voelen he, als je kleintje zich niet fijn voelt? Sami huilde ook zo in het begin, kan er nog steeds niet zo goed tegen als hij huilt

HOpelijk slaat de nutriton goed aan! Toen jij je droom had was ik trouwens nog niet zwanger

Niks, beterschap hoor!

En ook voor Zus&zo!

GL, ik blijf dat toch maar gewoon zeggen hoor

Zoeb, doe je voorzichtig?

Gelfling, wta mooi gezegd van je over dat genieten! Zo is het denk ik idd, dat we hier van het leven kunnen genieten. En soms te veel en dan blijft het bezemen achter

Rainz, alles geregeld voor donderdag?

Coe, proficiat!

mamz, gezellig he, een boom. De onze kan pas na komend weekend. Maar dat is ook oke!

Allis las ik elders, ze had een goede echo! Dat goede nieuws wilde ik jullie niet onthouden hoor!

Jonna, nog bedankt voor je lieve berichtje vorige week!

Zo, bedtijd in huize Fussie. De elektrieke deken staat al aan. Zó lekker! Goed boek erbij en maar liggen (broeden). Mmm.

Tot morgen!
Zusenzo en Nikki, beterschap

Fuss, lief dat je het berichtje van Allis even hier post. Wat ontzettend fijn voor 'r.
Zo, hè hè, ik zit. Ben de hele dag aan het rennen en vliegen geweest, maar nu dan toch bijna alles geregeld.

Fiets moest 2 nieuwe binnen- en buitenbanden hebben, was weer een duur grapje, 70 euro! Maar, nu kan ik er weer even tegenaan ermee.

Opvang geregeld voor de kinderen, moet alleen nog even afwachten wat ze van de vso zeggen over de dinsdagochtend. Anders moet ik daar iets anders voor verzinnen, maar dat komt ook vast wel goed.

Net nog even de cakejes afgemaakt voor zoon, zodat hij die morgen kan trakteren.

Ook nog gestofzuigd, het vlees aangezet voor morgenavond (staat nu lekker te sudderen) en de aardappelen voor morgenavond ook maar alvast geschild.

Morgen werken in de winkel, overmorgen werken bij mijn nieuwe werk en 's avonds een workshop, en vrijdag weer werken. Mijn dagen zijn weer volop gevuld, lekker zeg.

Zoeb, doe je rustig aan? Hoe is het nu verder met je broer? Laat hem maar goed opletten op nekklachten. Zo'n ongeluk is niet niks.

Fuss, fijn dat je het bericht van Allis hebt doorgegeven, gelukkig heeft ze een goede echo gehad.
Ach gossie wat sneu voor de kleine MissM

Zoeb, het is ook altijd raak he bij jou?

Beterschap voor de zieken!

Ik ga lekker in bed lezen, de nieuwe Nelleke Noordervliet.

Laterssss
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Moggûh!

Slecht geslapen, nog aan het wakker worden.

Ixsje is er vandaag, dus van bezemen zal niet veel komen. En vanavond naar de sauna.

Geniet!
Mogguh! Beetje laat, kwam slecht uit bed.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven