Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
woensdag 9 december 2009 om 17:03
woensdag 9 december 2009 om 17:09
He bah... Roos.. beterschap meid
En zus ook nog steeds... erg zeg.. en balen he dat de gewone dingen gewoon doorgaan ook al ben je ziek...
Sterkte allemaal!
Hier opgeknapt... zelfs de zooi allemaal weer opgeruimd.. en gestofzuigd.. en Nee geen bril naast de bank... zit nooit op de bank altijd aan tafel
Blijft een maf iets hoor die bril
En zus ook nog steeds... erg zeg.. en balen he dat de gewone dingen gewoon doorgaan ook al ben je ziek...
Sterkte allemaal!
Hier opgeknapt... zelfs de zooi allemaal weer opgeruimd.. en gestofzuigd.. en Nee geen bril naast de bank... zit nooit op de bank altijd aan tafel
Blijft een maf iets hoor die bril
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 9 december 2009 om 17:12
Oh even een vraagje..mening van jullie horen
Ex woont nu bij nieuw lief hier 40 km verderop
Ik wil met mini naar de schouwburg zondag ( echt ons ding doen we altijd samen) en ik heb dus gevraagd of Ex mini zondag bij uitzondering om 15 uur thuis wilt brengen ipv maandagochtend.
En nu vind hij dat ik Mini maar moet komen halen en weer brengen... kan ik gelijk hun huis zien
Das toch van de zotte.. of zie ik dat nu verkeerd?
Ik wil met mini naar de schouwburg zondag ( echt ons ding doen we altijd samen) en ik heb dus gevraagd of Ex mini zondag bij uitzondering om 15 uur thuis wilt brengen ipv maandagochtend.
En nu vind hij dat ik Mini maar moet komen halen en weer brengen... kan ik gelijk hun huis zien
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 9 december 2009 om 17:13
quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 15:15:
Noanne ik weet niks te zeggen maar geef je wel even een BAM-knuffel
Ik had het dus helemaal gemist maar mag ik vragen waarvoor je een scan nodig hebt?
Of wil je dat liever niet op het forum zetten (ik weet niet waar ik het eventueel terug moet vinden, vandaar de vraag)?
Noanne ik weet niks te zeggen maar geef je wel even een BAM-knuffel
Ik had het dus helemaal gemist maar mag ik vragen waarvoor je een scan nodig hebt?
Of wil je dat liever niet op het forum zetten (ik weet niet waar ik het eventueel terug moet vinden, vandaar de vraag)?
woensdag 9 december 2009 om 17:16
woensdag 9 december 2009 om 17:18
quote:vivafreak1 schreef op 09 december 2009 @ 17:12:
Dus hij wil dat je Mini haalt, naar de schouwburg gaat en dan weer terugbrengt? Op zondag? Omdat ze dan tot maandag blijft slapen?
Is wat mijl op zeven inderdaad.
Heb je op zich een hartelijke band met je ex? Dat hij je zijn nieuwe huis wil laten zien?
Dus hij wil dat je Mini haalt, naar de schouwburg gaat en dan weer terugbrengt? Op zondag? Omdat ze dan tot maandag blijft slapen?
Is wat mijl op zeven inderdaad.
Heb je op zich een hartelijke band met je ex? Dat hij je zijn nieuwe huis wil laten zien?
woensdag 9 december 2009 om 17:20
woensdag 9 december 2009 om 17:21
woensdag 9 december 2009 om 17:26
woensdag 9 december 2009 om 17:28
Leo, die scan is om te kijken of er nou een kronkel of een tumor in mijn kop zit.
Laten we heel optimistisch er maar vanuit gaan dat het een kronkel is.
Leuk dat je hier meekletst trouwens!
Roos en Zus: beterschap!
Freak: issie nou helemaal van de pot gepleurd zeg!
Waarom zou je dat liefdesnestje gaan bekijken als ie toch zo snel mogelijk weer in jullie huis wil? Smoesjes zeggik!
Hij wil gewoon dwars doen en hopen dat je door de afstand je schouwburgplannen laat varen.
Leuk dat je hier meekletst trouwens!
Roos en Zus: beterschap!
Freak: issie nou helemaal van de pot gepleurd zeg!
Waarom zou je dat liefdesnestje gaan bekijken als ie toch zo snel mogelijk weer in jullie huis wil? Smoesjes zeggik!
Hij wil gewoon dwars doen en hopen dat je door de afstand je schouwburgplannen laat varen.
woensdag 9 december 2009 om 17:31
quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 17:29:
Trouwens Leo, ik vind je helemaal niet irritant hoor ik vind je lief!
Mamalief, dat weet ik toch en jij weet toch dat ik jou ook heel lief en bijzonder vindt? Al heel lang vind ik dat.....
Was gewoon een lolletje allemaal in dat irritante forummer topic (wel erg gelachen trouwens).
Trouwens Leo, ik vind je helemaal niet irritant hoor ik vind je lief!
Mamalief, dat weet ik toch en jij weet toch dat ik jou ook heel lief en bijzonder vindt? Al heel lang vind ik dat.....
Was gewoon een lolletje allemaal in dat irritante forummer topic (wel erg gelachen trouwens).
woensdag 9 december 2009 om 17:33
quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 17:28:
Leo, die scan is om te kijken of er nou een kronkel of een tumor in mijn kop zit.
Jemig. Wanneer moet je?
Had je hoofdpijn en flitsen en zo?
Goh ja, natuurlijk, optimistisch blijven en hopen op de kronkel. Pittig voor je. Ze leven hier zeker erg mee, de meiden kennende, dat is wel erg fijn van een forum als dit vind ik altijd.
Jemig. Wanneer moet je?
Had je hoofdpijn en flitsen en zo?
Goh ja, natuurlijk, optimistisch blijven en hopen op de kronkel. Pittig voor je. Ze leven hier zeker erg mee, de meiden kennende, dat is wel erg fijn van een forum als dit vind ik altijd.
woensdag 9 december 2009 om 17:34
woensdag 9 december 2009 om 17:35
woensdag 9 december 2009 om 17:44