Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

Misschien moeten we deze 10e omdopen tot 3000+ deel 10: de ziekenboeg ;)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
goed plan No, ik ben voor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh nee Roos........ eeft nu ook melij met jouw.

Man is op tijd thuis hopelijk maar, koken moet toch wel echt ff, hij wilde koken maar dat schiet niet op om 19,30 nog te gaan koken met die kinderen.

Dus ik ga zo even naar het fornuis strompelen om pasta te koken.
He bah... Roos.. beterschap meid

En zus ook nog steeds... erg zeg.. en balen he dat de gewone dingen gewoon doorgaan ook al ben je ziek...

Sterkte allemaal!

Hier opgeknapt... zelfs de zooi allemaal weer opgeruimd.. en gestofzuigd.. en Nee geen bril naast de bank... zit nooit op de bank altijd aan tafel

Blijft een maf iets hoor die bril
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
oh en ik heb een K*t mail van ex even heel zakelijk benantwoord.. die mail zat me gisteren en vandaag al de hele dag dwars.. nu weg.. en opgelucht!
Oh even een vraagje..mening van jullie horen

Ex woont nu bij nieuw lief hier 40 km verderop

Ik wil met mini naar de schouwburg zondag ( echt ons ding doen we altijd samen) en ik heb dus gevraagd of Ex mini zondag bij uitzondering om 15 uur thuis wilt brengen ipv maandagochtend.

En nu vind hij dat ik Mini maar moet komen halen en weer brengen... kan ik gelijk hun huis zien

Das toch van de zotte.. of zie ik dat nu verkeerd?
quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 15:15:

Noanne ik weet niks te zeggen maar geef je wel even een BAM-knuffel

Ik had het dus helemaal gemist maar mag ik vragen waarvoor je een scan nodig hebt?

Of wil je dat liever niet op het forum zetten (ik weet niet waar ik het eventueel terug moet vinden, vandaar de vraag)?
quote:rosanna08 schreef op 09 december 2009 @ 15:14:

oeh Bammetje, das nie zo mooi, alles weer terugzetten?

Leo blij dat Kootjepootje weer terug is meisPffffffffffffffffffff kook.....
quote:zusenzo schreef op 09 december 2009 @ 15:16:

Is het poezebeest weer terug, gelukkig leo.

Ja en nu jij nog van je ellendige keelontsteking af!

quote:floor72 schreef op 09 december 2009 @ 16:06:

[afbeelding]

Voor iedereen die 'm nodig heeft.

Ik vind ze heerlijk om te krijgen dus graag, ook al heb ik 'm niet echt nodig.

Ik had nog even een verhaal bij het Hart van Nederland topic geplaatst, over Adrie en zijn nieren trouwens.
quote:vivafreak1 schreef op 09 december 2009 @ 17:12:

Oh even een vraagje..mening van jullie horen

Ex woont nu bij nieuw lief hier 40 km verderop

Ik wil met mini naar de schouwburg zondag ( echt ons ding doen we altijd samen) en ik heb dus gevraagd of Ex mini zondag bij uitzondering om 15 uur thuis wilt brengen ipv maandagochtend.

En nu vind hij dat ik Mini maar moet komen halen en weer brengen... kan ik gelijk hun huis zien

Das toch van de zotte.. of zie ik dat nu verkeerd?

Dus hij wil dat je Mini haalt, naar de schouwburg gaat en dan weer terugbrengt? Op zondag? Omdat ze dan tot maandag blijft slapen?

Is wat mijl op zeven inderdaad.

Heb je op zich een hartelijke band met je ex? Dat hij je zijn nieuwe huis wil laten zien?
Nee Leo.. de band is een beetje kapot.. dit alles speelt pas 3 maanden.. ( de scheiding is nog niet eens rond.. wat er is nog niets geregeld) behalve dat ik al een bezoekregeling heb geregeld.. dat leek wel zo aardig...
Freak, met je allergrootste glimlach of vriendelijke stem, zeg je

Ex, met alle liefde wil ik jullie huis bekijken, ben erg benieuwd, maar as zondag komt me niet uit, dus een andere keer.

En dan niet vragend, maar gewoon vertellend, zeg maar.
Het zou fijn zijn als je het gezellig kunt houden en ik weet niet wat jullie afgesproken hebben en hoe stellig hij in dingen is maar je zou best duidelijk kunnen maken dat je het deze zondag niet zo ziet zitten, dat 4 x die afstand rijden omdat jullie naar de schouwburg gaan.
Leo, die scan is om te kijken of er nou een kronkel of een tumor in mijn kop zit.

Laten we heel optimistisch er maar vanuit gaan dat het een kronkel is.

Leuk dat je hier meekletst trouwens!

Roos en Zus: beterschap!

Freak: issie nou helemaal van de pot gepleurd zeg!

Waarom zou je dat liefdesnestje gaan bekijken als ie toch zo snel mogelijk weer in jullie huis wil? Smoesjes zeggik!

Hij wil gewoon dwars doen en hopen dat je door de afstand je schouwburgplannen laat varen.
Trouwens Leo, ik vind je helemaal niet irritant hoor ik vind je lief!
quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 17:29:

Trouwens Leo, ik vind je helemaal niet irritant hoor ik vind je lief!

Mamalief, dat weet ik toch en jij weet toch dat ik jou ook heel lief en bijzonder vindt? Al heel lang vind ik dat.....

Was gewoon een lolletje allemaal in dat irritante forummer topic (wel erg gelachen trouwens).

quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 17:28:

Leo, die scan is om te kijken of er nou een kronkel of een tumor in mijn kop zit.

Laten we heel optimistisch er maar vanuit gaan dat het een kronkel is.

Jemig. Wanneer moet je?

Had je hoofdpijn en flitsen en zo?

Goh ja, natuurlijk, optimistisch blijven en hopen op de kronkel. Pittig voor je. Ze leven hier zeker erg mee, de meiden kennende, dat is wel erg fijn van een forum als dit vind ik altijd.
Ben weer creatief geweest met overtollige voorraad (nogsteeds geen geld) en er staat nu een pan "soortvanchili" te pruttelen.

Als het net zo lekker smaakt dan het ruikt is dat restjes-eten helemaal niet zo erg!
Oh... Leo, ik had helemaal gemist dat je weer hier 'thuis' was. Ik heb niks terug gelezen.

Ik heb vanochtend gewerkt, wat uitliep en nu de hele dag al aanloop.

Bah!

Ook vanavond weer bezoek en nu lopen er nog 8 kinderen door de hut te stuiteren.

Ik wil een normaal huishouden!

quote:floor72 schreef op 09 december 2009 @ 17:34:

Oh... Leo, ik had helemaal gemist dat je weer hier 'thuis' was. Ik heb niks terug gelezen.

Ach ik kwam weer eens langshuppelen om even te feliciteren met de 10e editie van dit fraais en nu blijf ik zo'n beetje hangen even.....
Een normaal huishouden Floor?

Met jou aan het hoofd? Dream on baby!
quote:mamalief schreef op 09 december 2009 @ 17:36:

Een normaal huishouden Floor?

Met jou aan het hoofd? Dream on baby!je bent me net voor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Eet ze allemaal.

en inderdaad Bam.. je hebt helemaal gelijk.. hun liefdesnestje interesseert me geen zier.. hij moet gewoon mini brengen zondagmiddag PUNT!

Duh haar ophalen...

Zo nu restje chili in wrap met kaas uit de overn..lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven