biseksuele vriendin gezocht...

09-12-2009 16:36 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een levenswens fantasie of hoe je het ook noemen wil, ben benieuwd of meer vrouwen dit hebben. of het werkelijkheid zou kunnen worden of dat dit gewoon een droom zou moeten blijven...

Ik heb een lieve vriend die doordat hij ondernemer is veel van huis is... we hebben een super goeie relatie, ik heb nergens gebrek aan... sex is goed heb een mooi huis, kan shoppen zovaak ik wil enz enz... ik kan gerust zeggen dat ik heel erg gelukkig ben...

heb veel lieve vrienden en vriendinnen om me heen, maar ik heb ook bisekuele gevoelens.. ben zelfs een keer verliefd geweest op een van mijn vriendinnen.. of mis meer op het idee dat ik met haar zou vrijen...

ik zou graag een vriendin hebben waar ik alles mee kan delen, het leuk mee te hebben samen shoppen in milaan wat drinken in de stad en een filmpje op de bank... maar ook liefde en genegenheid...

doordat mijn vriend vaak van huis is zou ik het heerijk vinden om ook een vrouw te hebben wat ik lol mee kan maken...

en ook om samen met haar van mijn vriend te genieten... sex is best belangrijk vind ik maar vooral lekker *bloos*

mijn vriend en ik hebben het er vaak over maar ik zou niet weten hoe ik aan zo iemand kan komen... op die sexsites denken vrouwen vaak dat het om eenmalig gaat en heb ik het idee als iik andere profilen lees dat vooral die vrouwen dat zoeken voor hun man.. dat is bij mij dus echt niet het geval... dus ja waar zoek je dan... meestal zijn vmooie lieve vrouwen bezet...

parenclub en op die sites zijn het vaak oudere mensen enof niet aantrekkelijk.. en mis een beetje stom om te zeggen maar ik wil wel een mooie vrouw...

zou er een single vrouw voor mij bestaan...

en mag ik dan eisen hebben... dat we trouw zijn aan elkaar en eerlijk.... dat ze mooi is... en dat ze oprecht van mij en mijn vriend geniet...

Ik lees graag jullie reacties...

X Saar
Wat als jullie de vriendenkring van vriendin niet zo leuk vinden? Ontvangen jullie dan met zijn allen, of gaan jij en vriend dan een avondje stappen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2009 @ 17:45:

En als het tussen jou en haar niet meer werkt maar wel nog tussen je vriend en haar? ( en ook tussen je vriend en jou )En mogen de nieuwe vriendin en TO, of de nieuwe vriendin en vriend van TO ook heel erg van elkaar gaan houden (na een tenenkrommende roze wolken periode ), of is het alleen voor de gezellie en het genieten?
Misschien is het gemakkelijker om je vriend een leuk type te laten versieren die hij dan later bij jou introduceert.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk dat dat soort vragen pas beantwoord kunnen worden als je het ervaart, je weet niet hoe dingen gaan voelen, maar er komt inderdaad heel wat meer bij kijken.

Je vraagt naar ervaringen, ik heb nog nooit een trio zo oud zien worden met elkaar, maar je kunt wel een geweldige en onvergetelijke tijd beleven met elkaar (ALS je het al vind) echter houd er rekening mee dat het eindig is in 9 van de 10 gevallen en dan mag je nog hopen dat je vriend en jij daar als stel uitkomen. Stel je verwachtingen bij en geniet er hooguit van als het ooit op je pad komt. Hoe minder je verwacht hoe meer er te genieten valt hoe meer verwachtigen je hebt hoe meer je teleurgesteld kunt raken.

En stel ook je eisen bij. Die zijn behoorlijk hoog, ik denk dat niet veel daar aan willen en kunnen voldoen, ik denk eerder dat jullie met haar voorwaarde rekening moeten houden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik heb het in mijn directe omgeving gezien

Hij en Zij goeie vrienden van mij

Maar ze zochten net als jij een dame voor erbij

Iemand van wie ze beide zouden houden

Ik heb gelachen en ze voor gek verklaard, dat lukt jullie nooit

WEL dus...

meiske kwam, zag en overwon.

Na een dik jaar is ze bij vriend en vriendin gaan wonen

En das best een tijd goed gegaan

Tot er toch jaloezie om de hoek kwam kijken bij de twee meiden.

Ze hebben gepraat als Brugman en zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat een trio op deze manier niet werkt

Gevoelens laten zich niet leiden en er zal altijd 1 dame boven de ander staan.

Ze zijn uit elkaar gegaan en mijn vriend en vriendin zijn weer helemaal happy met elkaar en nemen zo af en toe een vriendinnetje erbij.

Maar, hebben ze elkaar beloofd...nooit meer met zijn drietjes in één huis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja mooi voorbeeld van hoe het in de praktijk vaak gaat, ik merk ook dat stellen die het overkomt het vaak niet eens zoeken, het overkomt ze, een bi dame vind het zo leuk met ze en het stel is smoor op haar, en dan groeit een behoefte bij elkaar te zijn.

Via een oproep of advertentie zie ik dit zelf niet zo snel ontstaan. Die magie is er soms tussen mensen waardoor dit heel soms in een relatie mogelijk is. De stellen die ik ken hebben die dame beide dus juist wel via een swingsite's ontmoet vanuit een vrijblijvende date bleek er een klik met zijn drieeen en kwamen beide dames dus steeds vaker bij het stel. Tot bijna samenwonen aan toe.

Van de zomer ook op vakantie een stel leren kennen dat met hun vriendin op vakantie was, ook samenwonend na haar scheiding. En ze ging dus ook gezellig mee op vakantie.

Beide eerdere stellen willen het ook niet meer, de pijn van het verlies was te groot, groter dan het plezier dat er ook was.

Ik denk ook dat je je van te voren geen voorstelling kan maken wat je hierbij gaat voelen, of het goed voelt, of er jaloezie ontstaat en of je al die mitsen en maren het hoofd kunt bieden, omdat je nog niet weet hoe groot de liefde is om dat op te lossen en te acceperen. Dat is ervaren.
Ik moet gelijk aan Heijboer denken, die kunstenaar met zijn schare vrouwen.

Het lijkt mij onmogelijk om op een dergelijke manier een evenwichtige relatie aan te gaan...
Een scharrel voor af en toe en puur fysiek is iets anders dan een driehoeks-relatie...
Ik ken wel voorbeelden van mensen bij wie het werkt, een gelijkwaardige driehoeksrelatie. Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.polyamory.nl/forum daar zul je meer gelijkgestemden tegenkomen. Ik heb een tijdje een relatie gehad met een polyamoreuze persoon, maar voor mij werkte dat niet; ik kon niet leven met de gedachte niet automatisch de nummer 1 van mijn partner te zijn. Maar als jij denkt dat wel te kunnen, en je vriend en jij zitten daarover op dezelfde lijn... waarom dan niet?
Ik wens je veel succes met zoeken. Het lijkt mij persoonlijk niets, ik deel niet. Maar ik ken de polyamorieverhalen en voor sommige mensen werkt het wel.

Maar ik zou, als ik jou was, wel even een ander emailadres aanmaken. Voor je 't weet sta je met je Hyves op Geenstijl of iets dergelijks.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje herken. Ik zou best wat met een vrouw willen. Mijn vriend weet dit en heeft hier ook geen problemen mee. En zoals jij het beschrijft dat die vrouw dan ook een vriendin is, lijkt me heerlijk. Alleen bij ons zou het dan niet zo zijn dat zij ook bij ons kwam wonen oid. En ook niet zo dat mn vriend verder iets met haar heeft. Eigenlijk dus alleen ik en de vrouw.

Maar goed, ik wens jou iig succes met zoeken!
ik heb wat gehad met een vrouw die een relatie had, waar ik uiteindelijk dus ook wat mee had.

heel ingewikkeld allemaal

ik ben er na een paar maanden ook weer uitgestapt

als avontuur in mijn wilde single jaren was het leuk

maar ik doe het nooit meer.
Je gevoelens en wensen zijn niet raar en ik zou je inderdaad ook aanraden om eens rond te kijken op websites over polyamorie. Je kunt op die manier wellicht ook gelijkgestemden ontmoeten.

Ik ken verhalen over drie- en vierhoeksrelaties, inclusief kinderen, die goed werken. Kennissen van mij zitten in die wereld en vertellen er wel eens wat over. Persoonlijk ken ik geen verhalen, wel van een getrouwd stel waar hij er heel lang een vriendin naast had, met volledige instemming van haar. Ze gingen ook met zijn drieen op vakantie. Die dames hadden volgens mij geen sexuele relatie, maar dat heb ik nooit gevraagd. Het is inmiddels over met zijn vriendin, na meer dan 10 jaar, hij en zijn vrouw zijn nog getrouwd en volgens mij gaat dat prima. Relaties zijn allen uniek en de invulling bepaal jij met je partner(s).
quote:kattenk0p schreef op 09 december 2009 @ 23:43:

ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje herken. Ik zou best wat met een vrouw willen. Mijn vriend weet dit en heeft hier ook geen problemen mee. En zoals jij het beschrijft dat die vrouw dan ook een vriendin is, lijkt me heerlijk. Alleen bij ons zou het dan niet zo zijn dat zij ook bij ons kwam wonen oid. En ook niet zo dat mn vriend verder iets met haar heeft. Eigenlijk dus alleen ik en de vrouw.

Maar goed, ik wens jou iig succes met zoeken!Ik denk dat een dergelijke vorm heel wat makkelijker te realiseren isl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven