Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 18:02
donderdag 10 december 2009 om 18:18
Och shit zeg... Bi.. men shit...ronduit K*t
En ook voor Straatje
Ik schrk ook wel een beetje van je verhaal want ik heb de kinderopvang ook nog niet geregeld van mini.. moet ik me maar eens in verdiepen begrijp ik uit jouw verhaal.
Hier heerlijk gegeten trouwens.. nu nog even tiijd voor internet.. dan voor buuf.. Mini zit heerlijk te spelen... zalig die rust na de drukke kids van vanmiddag
En ook voor Straatje
Ik schrk ook wel een beetje van je verhaal want ik heb de kinderopvang ook nog niet geregeld van mini.. moet ik me maar eens in verdiepen begrijp ik uit jouw verhaal.
Hier heerlijk gegeten trouwens.. nu nog even tiijd voor internet.. dan voor buuf.. Mini zit heerlijk te spelen... zalig die rust na de drukke kids van vanmiddag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 10 december 2009 om 18:22
Heb vandaag mijn mail bijgewerkt, dat deed ik de afgelopen maanden vanuit huis, maar nu doe ik dat op mijn werk, zodat ik even onder de mensen ben.
Was wel gezellig.
Verder staat het huilen me nog steeds nader dan het lachen. Heb op de een of andere manier even geen wilskracht meer om verder te gaan. *klaagmodus uit*
Was wel gezellig.
Verder staat het huilen me nog steeds nader dan het lachen. Heb op de een of andere manier even geen wilskracht meer om verder te gaan. *klaagmodus uit*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 18:55
Oh, Noanne,
Ja, Freak, schrijf Mini in en laat haar maar alvast op de wachtlijst zetten, je kunt gedonder krijgen. Ik moet er wel bijzeggen dat mijn contaktpersoon een vrouw en kindhater lijkt, (ik denk eerlijk gezegd: is)
Wat bijstand instantie betreft, woon ik in één van de ergste regio's. Arnhem is ook sehr sschtrengggg
strooien met sancties en daar ga je direkt naar Direkt Werken, dat hebben ze ook perongeluk gedaan met een journaliste, hihihi, en die heeft daar een prachtige blog over geschreven
ehhhh, eventjes weer bijlezen
Ja, Freak, schrijf Mini in en laat haar maar alvast op de wachtlijst zetten, je kunt gedonder krijgen. Ik moet er wel bijzeggen dat mijn contaktpersoon een vrouw en kindhater lijkt, (ik denk eerlijk gezegd: is)
Wat bijstand instantie betreft, woon ik in één van de ergste regio's. Arnhem is ook sehr sschtrengggg
ehhhh, eventjes weer bijlezen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 10 december 2009 om 18:56
O, en ik heb al als gastouder gesolliciteerd maar dat zet voor mij geen zoden aan de dijk omdat ik te klein behuisd ben plus in een hippe achterstandsbuurt woon.
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 10-12-2009 18:58
Reden: ik raak door het kofschip helemaal van de kook
Reden: ik raak door het kofschip helemaal van de kook
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 10 december 2009 om 18:59
donderdag 10 december 2009 om 19:06
quote:noanne schreef op 10 december 2009 @ 18:59:
[...]
ikke? hoezo dan?Omdat ik geen zin heb om mn leven te slijten met zorgen, daar is het te kostbaar voor. Ook het ziek zijn van mn moeder heeft daar heel erg aan bijgedragen. Ik heb mezelf (en manlief) nu een ultimatum gesteld tot 1 januari, als de boel dan niet rendabel is (of op korte termijn lijkt te worden) dan kappen we met de hele handel.
[...]
ikke? hoezo dan?Omdat ik geen zin heb om mn leven te slijten met zorgen, daar is het te kostbaar voor. Ook het ziek zijn van mn moeder heeft daar heel erg aan bijgedragen. Ik heb mezelf (en manlief) nu een ultimatum gesteld tot 1 januari, als de boel dan niet rendabel is (of op korte termijn lijkt te worden) dan kappen we met de hele handel.
donderdag 10 december 2009 om 19:24
Ja inderdaad Bi.. je vertelde het vanochtend al... maar ik vind het ook heel goed dat jullie zo realistisch zijn!
En No.. dat onderschrift van jou is echt prachtig... en ik moet zeggen dat ik momenteel erg van mijn intense momenten geniet en weer het gevoel heb dat ik leef.. ondanks al dat andere gedoe.
En tje straatje bedankt voor de tip.. ik ga morgen gelijk even op die site kijken hier in G
En pfff gastouder.. dit huis zou kunnen maar of ik het kan?
En No.. dat onderschrift van jou is echt prachtig... en ik moet zeggen dat ik momenteel erg van mijn intense momenten geniet en weer het gevoel heb dat ik leef.. ondanks al dat andere gedoe.
En tje straatje bedankt voor de tip.. ik ga morgen gelijk even op die site kijken hier in G
En pfff gastouder.. dit huis zou kunnen maar of ik het kan?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 10 december 2009 om 19:38
donderdag 10 december 2009 om 20:04
Dames, volgens de volwassen nieuwetijdskinderen test ben ik een nieuwetijdskind. Willen jullie daar in het vervolg wel ff rekening mee houden?!?
Uitslag test "Ben ik een Volwassen Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 32 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Het is belangrijk dat Nieuwetijdskinderen een goede begeleiding krijgen. De meeste scholen en opleidingsinstituten weten er niet veel raad mee, omdat nieuwetijdskinderen in hun ogen lastiger en drukker zijn dan de meeste andere kinderen. Vaak komt men niet verder dan pogingen te ondernemen om deze kinderen "aan te passen aan de norm", soms zelfs met medicijncen omdat deze kinderen dan (ten onrechte) de diagnose ADHD opgeplakt krijgen.
Als je begeleiding voor je kind wilt hebben, neem dan eens contact met ons op.
Soms zit je als vader of moeder van een Nieuwetijdskind met je handen in het haar. Wie kan je vertellen wat je moet doen en wat niet. Een coach kan je steunen om het beste uit je kind (en jezelf) te halen. Ook voor dit soort coaching kun je bij ons terecht. Een nieuwetijdskind is hier op aarde geincarneerd met een specifiek doel. Maar het kost moeite om dat doel te vinden en vast te houden. Wij kunnen daarbij helpen.
Als je meer wilt weten over Nieuwetijdskinderen/Indigokinderen, neem dan een abonnement op onze gratis nieuwsbrief door HIER te klikken.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!