Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 20:13
Appeltjeee!!! Weer veilig thuis gelukkig!
No.. met mn moeder gaat het nog steeds wonderbaarlijk goed. Morgen de 3e chemo en dat is gelijk het laatste deel van de eerste kuur. Dan na de kerst begint ze met de 2e kuur. Hopelijk gaat ze er weer zo weinig last van hebben. Nou nog hopen dat het gaat blijken te helpen, als ze de tumor tot stilstand kunnen brengen zijn ze al dik tevreden. En wat er daarna gaat gebeuren weet niemand.
Ja realistisch zijn we altijd wel, maar toch.... we hebben al zoveel energie, geld, tijd en aandacht aan de zaak besteed dat het altijd zonde lijkt om dat weg te doen. Maar zorgeloosheid dringt zich steeds verder op naar de eerste plaats!
No.. met mn moeder gaat het nog steeds wonderbaarlijk goed. Morgen de 3e chemo en dat is gelijk het laatste deel van de eerste kuur. Dan na de kerst begint ze met de 2e kuur. Hopelijk gaat ze er weer zo weinig last van hebben. Nou nog hopen dat het gaat blijken te helpen, als ze de tumor tot stilstand kunnen brengen zijn ze al dik tevreden. En wat er daarna gaat gebeuren weet niemand.
Ja realistisch zijn we altijd wel, maar toch.... we hebben al zoveel energie, geld, tijd en aandacht aan de zaak besteed dat het altijd zonde lijkt om dat weg te doen. Maar zorgeloosheid dringt zich steeds verder op naar de eerste plaats!
donderdag 10 december 2009 om 20:21
Ze zou eigenlijk de 2e kuur op 24 december krijgen No, maar dat hebben ze uitgesteld tot na de kerst.
Ik voel me bijna schuldig dat ik mn broer naar Nederland heb laten komen, ik heb echt paniek gezaaid toen omdat het toen helemaal niet goed met haar ging en ze de volgende dag aan haar eerste kuur zou beginnen. Ik dacht werkelijk dat ze dat wellicht niet zou overleven.
Ik voel me bijna schuldig dat ik mn broer naar Nederland heb laten komen, ik heb echt paniek gezaaid toen omdat het toen helemaal niet goed met haar ging en ze de volgende dag aan haar eerste kuur zou beginnen. Ik dacht werkelijk dat ze dat wellicht niet zou overleven.
donderdag 10 december 2009 om 20:23
Wat gaan jullie toch hard. Ik hou het gewoon niet bij. Moest me op Nijntje concentreren want die is zielig.
Bianca, jouw verhaal lees ik net, wat ellendig voor je, van die klant. Sjézus, dat is slecht nieuws. Bah.
Noanne, ik vind je onderschrift ook mooi en ik las weer het een en ander van je vanmorgen, van dat je een leuke tante wordt van je jongens. Ik moet er steeds een beetje om huilen.
Bianca, jouw verhaal lees ik net, wat ellendig voor je, van die klant. Sjézus, dat is slecht nieuws. Bah.
Noanne, ik vind je onderschrift ook mooi en ik las weer het een en ander van je vanmorgen, van dat je een leuke tante wordt van je jongens. Ik moet er steeds een beetje om huilen.
donderdag 10 december 2009 om 20:23
donderdag 10 december 2009 om 20:24
quote:Bianca40 schreef op 10 december 2009 @ 20:21:
Ze zou eigenlijk de 2e kuur op 24 december krijgen No, maar dat hebben ze uitgesteld tot na de kerst.
Gelukkig heb je paniek gezaaid. Weet je, je kunt beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan, dan van dingen die je niet hebt gedaan.
Wat nou als het wèl mis was gegaan en je had je broer niet naar NL laten komen?
Gelukkig heb je paniek gezaaid. Weet je, je kunt beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan, dan van dingen die je niet hebt gedaan.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 20:27
quote:noanne schreef op 10 december 2009 @ 20:24:
[...]
Dat zegt hij ook, en hij woont nu bij mn moeder in huis en zorgt echt mega-goed dat ze goed eet en alle medicijnen op tijd inneemt. Hij rijdt met r naar het ziekenhuis enz enz enz...
had ik al gezegd dat het een schat is?
[...]
Dat zegt hij ook, en hij woont nu bij mn moeder in huis en zorgt echt mega-goed dat ze goed eet en alle medicijnen op tijd inneemt. Hij rijdt met r naar het ziekenhuis enz enz enz...
had ik al gezegd dat het een schat is?
donderdag 10 december 2009 om 20:28
quote:eleonora schreef op 10 december 2009 @ 20:23:
Vrees dat je niet de enige bent.
Klinkt misschien stom, maar doordat het jullie (al) raakt, heb ik vandaag iets meer geduld met mezelf. Alleen nu genoeg tranen hoor, ik ga me weer aan mijn onderschrift houden. Komt uit een prachtig verhaal, dat verhaal gaat op mijn uitvaart gelezen worden, omdat het zo 'mij' is.
Vrees dat je niet de enige bent.
Klinkt misschien stom, maar doordat het jullie (al) raakt, heb ik vandaag iets meer geduld met mezelf. Alleen nu genoeg tranen hoor, ik ga me weer aan mijn onderschrift houden. Komt uit een prachtig verhaal, dat verhaal gaat op mijn uitvaart gelezen worden, omdat het zo 'mij' is.
donderdag 10 december 2009 om 20:36
No, wat moet dat raar zijn om je eigen uitvaart zo tot in de puntjes te regelen. Ik durf er bij mn moeder niet eens over te beginnen omdat ik bang ben dat ze dan denkt dat ik het niet positief inzie allemaal. Voordat ze ziek werd hebben we het er gelukkig weleens over gehad en hopelijk heeft ze onze wijze raad van toen opgevolgd: regel het zoals je het zelf zou willen want dan geef je ons (3 kinderen) in elk geval het gevoel dat we het naar jouw wensen hebben geregeld.
donderdag 10 december 2009 om 20:39
Zo had ik ook zo graag nog aan haar willen vragen wanneer het voor haar genoeg is. Mijn vader en zn vrouw hebben dat allemaal keurig via de euthanasie-vereniging geregeld zodat we nooit hoeven te twijfelen aan wat hij en/of zij zelf wilden.
Maar ook dat durf ik nu niet te vragen, ik heb wel tegen mn broer gezegd dat áls het gesprek er een keer op komt, hij goed moet peilen hoe ze daar over denkt.
Maar ook dat durf ik nu niet te vragen, ik heb wel tegen mn broer gezegd dat áls het gesprek er een keer op komt, hij goed moet peilen hoe ze daar over denkt.
donderdag 10 december 2009 om 20:41
donderdag 10 december 2009 om 20:43
Ja, ik heb vandaag de paperassen ingeleverd bij mijn neuro. Het is een lastig onderwerp, ben toch blij dat ik het deze zomer eigenlijk allemaal al rond had. En dat ik toen tegen dat stomme liedje van *hoe heet ze ook al weer* ben aangelopen. Daar zag ik me wel mee 'wegrijden'.
Dat verhaal kwam uit een boekje, ik las het jaren geleden voor. Een vriend van me zei toen we de uitvaart aan het voorbereiden waren dat hij telkens aan dat verhaal moest denken. Toen hebben we het er maar bijgehaald. En ja, ik heb zo geleefd en leef nog steeds zo. Genieten. Zoals nu van een lekkere kop koffie en ja daar zijn ze weer: speculaasjes hahaha.
Dat verhaal kwam uit een boekje, ik las het jaren geleden voor. Een vriend van me zei toen we de uitvaart aan het voorbereiden waren dat hij telkens aan dat verhaal moest denken. Toen hebben we het er maar bijgehaald. En ja, ik heb zo geleefd en leef nog steeds zo. Genieten. Zoals nu van een lekkere kop koffie en ja daar zijn ze weer: speculaasjes hahaha.
donderdag 10 december 2009 om 20:47
Ja ik lees het nu net No, ik was even aan het 'topic-hoppen' en kwam bij die mop terecht. Echt heel goed dat je dat geregeld hebt! Ik hoor ook weleens muziek waarvan ik denk: als ik dood ga moeten ze dat draaien, dat is precies zoals ik ben. Maar een maand later hoor ik dan weer een ander liedje dat nog beter zou passen
Geniet lekker van je speculaasjes... ik heb ook lekkertrek in koekjes en chocola maar gelukkig is er niks in huis
Geniet lekker van je speculaasjes... ik heb ook lekkertrek in koekjes en chocola maar gelukkig is er niks in huis
donderdag 10 december 2009 om 20:50
quote:appeltjesgroen25 schreef op 10 december 2009 @ 20:41:
[...]
Ja!
Heb een fijne dag met haar gehad!
Ik lees iets over een vervelende klant... wat heb ik gemist?
Was een vervelende brief van een klant Appel. Met die klant (die zn offerte al getekend had) konden we een maand vooruit, stond in januari gepland. Nu heeft ie gehoord dat we failliet zijn geweest en haakt ie af. Ik heb m nog gebeld maar hij was totaal niet voor rede vatbaar. Hem aan de offerte houden heeft weinig nut, hij is de bestuurder van een vereniging van eigenaren in een appartementencomplex met allemaal oude mensen en die hebben natuurlijk zeeen van tijd en bakken met geld om een juridische procedure aan te gaan. Tijd daarvoor heb ik wel.. maar geld ff niet.
Dus.. pech... klant weg.
[...]
Ja!
Heb een fijne dag met haar gehad!
Ik lees iets over een vervelende klant... wat heb ik gemist?
Was een vervelende brief van een klant Appel. Met die klant (die zn offerte al getekend had) konden we een maand vooruit, stond in januari gepland. Nu heeft ie gehoord dat we failliet zijn geweest en haakt ie af. Ik heb m nog gebeld maar hij was totaal niet voor rede vatbaar. Hem aan de offerte houden heeft weinig nut, hij is de bestuurder van een vereniging van eigenaren in een appartementencomplex met allemaal oude mensen en die hebben natuurlijk zeeen van tijd en bakken met geld om een juridische procedure aan te gaan. Tijd daarvoor heb ik wel.. maar geld ff niet.
Dus.. pech... klant weg.