Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 20:54
Ja Appel, en het slaat ook echt nergens op. Er gaan zo ontzettend veel bedrijven failliet. In Amerika ben je dan de held als je weer doorgaat, en getuigt van doorzettingsvermogen en wordt gezien dat je als ondernemer steeds beter wordt.
In Nederland heb je gewoon levenslang wantrouwen van klanten, leveranciers, belastingdienst, hypotheekmaatschappijen enz enz enz...
In Nederland heb je gewoon levenslang wantrouwen van klanten, leveranciers, belastingdienst, hypotheekmaatschappijen enz enz enz...
donderdag 10 december 2009 om 20:55
donderdag 10 december 2009 om 21:00
quote:noanne schreef op 10 december 2009 @ 20:51:
@Leo, als ik het verhaal en de titel enzo neerzet, kan ik beter gewoon neerzetten dat ik Miep Jansen uit Goutum ben.
Als je me mailt, dan stuur ik je t verhaal, noone@europe.com
Ik vermoedde al dat jij Miep Jansen was!
Ik mail je!
@Leo, als ik het verhaal en de titel enzo neerzet, kan ik beter gewoon neerzetten dat ik Miep Jansen uit Goutum ben.
Ik vermoedde al dat jij Miep Jansen was!
Ik mail je!
donderdag 10 december 2009 om 21:10
Leo, haal je dat mailadres ook weer ff weg, anders mailt straks het hele forum naar dat adres ipv naar mijn gewone miep.jansen@gmail.com weet je.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 21:15
donderdag 10 december 2009 om 21:22
donderdag 10 december 2009 om 21:24
Ik hoop dat ze acc gaat met de regeling, want de regeling zoals hij was, zorgde volgens mij inderdaad voor veel onrust.
Verder heb je gelijk en moet het alleen al ff lekker opluchten dat je het eruit gegooid hebt. Als ze bij jullie zijn gelden jullie regels en als ze t daar niet mee eens is, dan moet ze Werper aanspreken en dat niet via de kinderen doen. Dat is laag.
Verder heb je gelijk en moet het alleen al ff lekker opluchten dat je het eruit gegooid hebt. Als ze bij jullie zijn gelden jullie regels en als ze t daar niet mee eens is, dan moet ze Werper aanspreken en dat niet via de kinderen doen. Dat is laag.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!