goede restaurants in Maastricht
vrijdag 11 december 2009 om 10:33
vrijdag 11 december 2009 om 10:42
vrijdag 11 december 2009 om 11:39
Waar zoek je naar? In Maastricht zit alles van heel erg chic (Beluga, Kruisherenhotel, Rozemarijn)
tot goedkope eettentjes
- Witloof (leuk, gezellig en niet duur)
- Cinema café, favoriet bij mij gezellig, Indonesisch eetcafé
- Pet Thai (heerlijk, maar je moet wel van origineel heel erg heet Thais houden)
- Cachet, is nieuw, zit op de Markt schijnt goed te zijn, ben er nog niet geweest...
Ginger op Tongersestraat is ook echt een aanrader.
tot goedkope eettentjes
- Witloof (leuk, gezellig en niet duur)
- Cinema café, favoriet bij mij gezellig, Indonesisch eetcafé
- Pet Thai (heerlijk, maar je moet wel van origineel heel erg heet Thais houden)
- Cachet, is nieuw, zit op de Markt schijnt goed te zijn, ben er nog niet geweest...
Ginger op Tongersestraat is ook echt een aanrader.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 11 december 2009 om 19:42
quote:schuddebuikje schreef op 11 december 2009 @ 12:35:
Pet Thai (heerlijk, maar je moet wel van origineel heel erg heet Thais houden)
joehoe, dat maakt het nog aantrekkelijker, echt, ik ben heel blij met deze tip!Serieus, je mag kiezen tussen 1, 2, 3, 5 of 7 pepertjes... Nu hou ik ERG van pittig eten, pittiger dan iedereen die ik ken. Toch maar 'voorzichtig' met 3 pepertjes. Twas zoooooo lekker, maar zooooooo pittig. Kon alleen hele kleine hapjes eten, veel rijst zo weinig mogelijk saus Heb (schaam schaam) een doggybag meegenomen, thuis verdund met meer groenten en veel kokosmelk. En toen kon ik het eindelijk eten... VERRUKKELIJK Maar ik heb er van geleerd, 2 pepertjes is het naadje
Pet Thai (heerlijk, maar je moet wel van origineel heel erg heet Thais houden)
joehoe, dat maakt het nog aantrekkelijker, echt, ik ben heel blij met deze tip!Serieus, je mag kiezen tussen 1, 2, 3, 5 of 7 pepertjes... Nu hou ik ERG van pittig eten, pittiger dan iedereen die ik ken. Toch maar 'voorzichtig' met 3 pepertjes. Twas zoooooo lekker, maar zooooooo pittig. Kon alleen hele kleine hapjes eten, veel rijst zo weinig mogelijk saus Heb (schaam schaam) een doggybag meegenomen, thuis verdund met meer groenten en veel kokosmelk. En toen kon ik het eindelijk eten... VERRUKKELIJK Maar ik heb er van geleerd, 2 pepertjes is het naadje
maandag 14 december 2009 om 13:42
quote:Superhuisvrouw schreef op 11 december 2009 @ 20:53:
Bedankt alvast voor de reacties,die thai lijkt me wel wat .zal dan even gaan opzoeken waar die zit in Maastricht.Zit er ook nog een goede Indonees?De Branding in de Koestraat, is wel populair, schijnt lekker te zijn, maar ik heb er zelf nog niet gegeten.
Bedankt alvast voor de reacties,die thai lijkt me wel wat .zal dan even gaan opzoeken waar die zit in Maastricht.Zit er ook nog een goede Indonees?De Branding in de Koestraat, is wel populair, schijnt lekker te zijn, maar ik heb er zelf nog niet gegeten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 17 december 2009 om 09:58
Ik vind de Branding prima, maar ik heb inderdaad ook de recencies gelezen. In de Rechtstraat zit ook een Indonesisch restaurant, Gadja Mas heet 'ie geloof ik, ik heb er zelf nog niet gegeten, maar ik hoor er goede verhalen over. Voor de lunch kan ik je Cubico aanraden, zit vlak naast het station.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin