Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 21:19
Bam, hebben ze geen bloedondezoek gedaan? Daar zit altijd suiker bij, en schildklier en chlesterol en noem maar op.
Wanner moet je. Dinsdag pas? Godsklere was een eind weg.
Moeilijk he, niet googelen, je doet het stiekem toch, dat weet ik.
We sleuren je wel door heen. Door die scan, letterlijk en figuurlijk. Waar eigenlijk in je lichaam?
Wanner moet je. Dinsdag pas? Godsklere was een eind weg.
Moeilijk he, niet googelen, je doet het stiekem toch, dat weet ik.
We sleuren je wel door heen. Door die scan, letterlijk en figuurlijk. Waar eigenlijk in je lichaam?
vrijdag 11 december 2009 om 21:24
Blijf dan maar gewoon zwetsen, Appel, helpt mij ook.
Ik moet bekennen dat ik het in het begin van de avond ff echt niet meer zag zitten. Ik wilde eigelik niks meer. \schaam me rot om zo te zeggen, als ik an die lieve goeie No denk.
Maar hier heb ik weer afleiding. \hethelpt. En in tijden dat ik me beter voel, zal ik er ook minder zijn.
Zo werkt dat denk ik met forummen.
Ik moet bekennen dat ik het in het begin van de avond ff echt niet meer zag zitten. Ik wilde eigelik niks meer. \schaam me rot om zo te zeggen, als ik an die lieve goeie No denk.
Maar hier heb ik weer afleiding. \hethelpt. En in tijden dat ik me beter voel, zal ik er ook minder zijn.
Zo werkt dat denk ik met forummen.
vrijdag 11 december 2009 om 21:25
Zjena, is ooit wel geprikt en toen was alles goed maar was niet heel uitgebreid volgens mij.
Weet het niet meer zo want toen ze dat deden was ik half out.
En die scan is nog aardig snel, ben er tussen gezet omdat ik niet wilde wachten tot volgend jaar. (soms helpt het als je gaat janken )
En de scan is van mijn hoofd, even checken of er niet meer inzit dan alleen een kronkel.
(ben zo bang dat ze alleen een zwarte, loze ruimte zien he? )
Weet het niet meer zo want toen ze dat deden was ik half out.
En die scan is nog aardig snel, ben er tussen gezet omdat ik niet wilde wachten tot volgend jaar. (soms helpt het als je gaat janken )
En de scan is van mijn hoofd, even checken of er niet meer inzit dan alleen een kronkel.
(ben zo bang dat ze alleen een zwarte, loze ruimte zien he? )
vrijdag 11 december 2009 om 21:36
Ik heb geen lichtflitsen Zjena, ik ben de hele tijd dronken zonder drank.
Of ik de uitslag meteen krijg weet ik niet, ik denk dat als ze echt rare dingen zien dat ze het wel zeggen toch?
Hij zou me bellen met de uitslag maar die fietsenmaker nam me toch al niet zo serieus geloof ik.
Enne...dat googlen had ik natuurlijk allang gedaan en daar werd ik niet vrolijk van
Genoeg over mij nu, over naar de échte probleemgevallen: Boogje wat lees ik nu toch allemaal zeg, gaat het verder wel goed met je?
Of ik de uitslag meteen krijg weet ik niet, ik denk dat als ze echt rare dingen zien dat ze het wel zeggen toch?
Hij zou me bellen met de uitslag maar die fietsenmaker nam me toch al niet zo serieus geloof ik.
Enne...dat googlen had ik natuurlijk allang gedaan en daar werd ik niet vrolijk van
Genoeg over mij nu, over naar de échte probleemgevallen: Boogje wat lees ik nu toch allemaal zeg, gaat het verder wel goed met je?
vrijdag 11 december 2009 om 21:41