Vriendinnen gezocht in Den Haag

18-11-2009 20:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben een leuke spontane meid van 24. We zijn net verhuisd naar Den Haag, na 2 jaar in California te hebben gewoont. Een ontzettende ommezwaai, maar ik ben van plan om er zeker het beste van te maken.

Ik heb 2 hele lieve zoontjes (4 en 3) en een ontzettende lieve man die de hele wereld afreist voor z'n werk waardoor ik vaak alleen ben.

Ik zoek leuke meiden (20-30) die savonds een film willen kijken, lekker thee of een wijntje drinken, naar de sportschool, winkelen etc.

Hopelijk tot snel!

Danielle
Lijkt me leuk! Msnen?
Hey Lin!

Lijkt me leuk!

daanbanaantje@gmail.com

voeg me maar toe dan spreken we elkaar vast snel!
Ik ben net verhuisd naar Rijswijk. Van wat minder ver dan jij (woonde in Groningen), maar het moet toch nog best wennen!

Ben gek op films en zou wat vaker naar de sportschool moeten, dus het lijkt me leuk eens af te spreken.
Hoi allemaal!

Ik ben ook pas verhuisd naar Rijswijk. Na mijn studie in Nijmegen woon ik nu net 2 weken samen met mijn vriend.

Ik ken Rijswijk en omgeving nog helemaal niet goed, en ik zou het leuk vinden om hier wat meer contacten op te bouwen. Dus als ik ergens aan mag sluiten? Ik las iets over mailings etc.

Ik ben 23 jaar, heb 2 goudvissen en een vriend , doe graag gezelschapsspelletjes, hou van theeleuten en ik moet ook nog iets van een sport ontdekken hier, zwemmen ofzo.

Groetjes!

Geertrui
Nou jullie krijgen zo een msn-verzoekje hoor!

Ben ook net verhuisd naar Den Haag, en echt contact heb ik hier nog niet... Wil ook erg graag sporten hier in de buurt!

Ben 26, hou van shoppen, uitgaan, filmpje (uit of thuis) en eten:-d (wederom, uit of thuis)

XX
http://haagsedamesunited.hyves.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven