decolleté
maandag 14 december 2009 om 13:45
maandag 14 december 2009 om 13:55
quote:EvyBlissy schreef op 14 december 2009 @ 13:50:
Wat Serafina zegt, dus niet zo
[afbeelding]
nouja, als de baas van je vriend een man is en je wilt opslag, zou je het op die manier wel kunnen vragen. haha
Een beetje decollete mag best, maar het moet geen presenteerblaadje worden of de belangrijkste feature van de avond.
Wat Serafina zegt, dus niet zo
[afbeelding]
nouja, als de baas van je vriend een man is en je wilt opslag, zou je het op die manier wel kunnen vragen. haha
Een beetje decollete mag best, maar het moet geen presenteerblaadje worden of de belangrijkste feature van de avond.
Poelepoelepoelepoes!
maandag 14 december 2009 om 13:57
quote:bosvrouw schreef op 14 december 2009 @ 13:54:
ik ben 27 en geen kortrokje er onder zo grot zijn ze ook weer niet
Hahaha, nee ik snap dat ze niet zo groot zijn! Weet je, het hangt ervan af wat voor een feest het is, en wat voor werk je vriend heeft. Mijn ex werkte bij een groot, heel formeel bedrijf, nou no way dat ik daar een 'gewaagde' outfit aan zou doen.
Maar als jij er happy mee bent, en het er gewoon goed uitziet, moet je het gewoon aandoen.
ik ben 27 en geen kortrokje er onder zo grot zijn ze ook weer niet
Hahaha, nee ik snap dat ze niet zo groot zijn! Weet je, het hangt ervan af wat voor een feest het is, en wat voor werk je vriend heeft. Mijn ex werkte bij een groot, heel formeel bedrijf, nou no way dat ik daar een 'gewaagde' outfit aan zou doen.
Maar als jij er happy mee bent, en het er gewoon goed uitziet, moet je het gewoon aandoen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 14 december 2009 om 14:04
maandag 14 december 2009 om 14:08
maandag 14 december 2009 om 14:20
quote:domnaiefmutsje schreef op 14 december 2009 @ 14:14:
Dat vind ik dus mooi, samengeperste tieten zijn lelijk...
Ik vind dat ook juist mooi. Ik snap niet waarom borsten allemaal omhoog en bij elkaar gedrukt moeten worden. De natuurlijke vorm vind ik nog altijd het mooist ( Tenzij ze heel slap zijn )
Beetje decollete kan best maar vind het niet mooi als het echt afleid.
Dat vind ik dus mooi, samengeperste tieten zijn lelijk...
Ik vind dat ook juist mooi. Ik snap niet waarom borsten allemaal omhoog en bij elkaar gedrukt moeten worden. De natuurlijke vorm vind ik nog altijd het mooist ( Tenzij ze heel slap zijn )
Beetje decollete kan best maar vind het niet mooi als het echt afleid.