Mode & Beauty alle pijlers

decolleté

14-12-2009 13:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede middag,

Zaterdag een leuke feestje van me vriend zijn werk. Ik heb vaak diep uitgesneden shirts aan zodat er een gedeelte van je decolleté zicht baar is.

vinden jullie dat dit kan nog steeds?
Ja whore!
Je weet toch!
Ja, dat kan. Als jij er happy mee bent gewoon doen.

Maar het is wel: óf blote benen óf een decolleté, maar niet allebei. Dat vind ik namelijk te veel van het goeie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hoe oud ben je? En wat trek je er verder bij aan? Het moet nl niet én decollete én minirokje én hoge hakken zijn want dan is het ordinair vind ik.
Vraag het je vriend. Hij kent zijn collegas én jouw decollete het beste...
.
quote:muchacha schreef op 14 december 2009 @ 13:45:

Ja whore!Wat een nare reactie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik vind sommige decolletés met iets teveel bloot vlees een tikkie ordinair maar het kan in principe wel. In geval van twijfel, gewoon een mooi hemdje eronder.
Ik hou er zelf niet zo van. Ik vind het vaak ordinair overkomen, maar het ligt ook echt aan hoe.

Aangezien het een werkuitje is zou ik het niet doen. Maar nogmaals, als je verder echt stijlvol gekleed bent en niet ordinair..
Wat Serafina zegt, dus niet zo

Tenzij je man in de erotische industrie werkt, dan kan het weer wel....
Sefarina, heb je nou Arie gejat?
ik ben 27 en geen kortrokje er onder zo grot zijn ze ook weer niet
quote:EvyBlissy schreef op 14 december 2009 @ 13:50:

Wat Serafina zegt, dus niet zo

[afbeelding]

nouja, als de baas van je vriend een man is en je wilt opslag, zou je het op die manier wel kunnen vragen. haha

Een beetje decollete mag best, maar het moet geen presenteerblaadje worden of de belangrijkste feature van de avond.
Poelepoelepoelepoes!
Strakke spijkerbroek met glimriem en hoge hakken en opgespoten blond haar? Dan zou ik me niet zo druk maken om de borstjes
quote:bosvrouw schreef op 14 december 2009 @ 13:54:

ik ben 27 en geen kortrokje er onder zo grot zijn ze ook weer niet

Hahaha, nee ik snap dat ze niet zo groot zijn! Weet je, het hangt ervan af wat voor een feest het is, en wat voor werk je vriend heeft. Mijn ex werkte bij een groot, heel formeel bedrijf, nou no way dat ik daar een 'gewaagde' outfit aan zou doen.

Maar als jij er happy mee bent, en het er gewoon goed uitziet, moet je het gewoon aandoen.
Doe als je twijfelt een leuke sjaal of sjaaltje om. Dan is het meteen wat minder 'bloot'. Kun je altijd weer weglaten wanneer je merkt dat het kan.
quote:domnaiefmutsje schreef op 14 december 2009 @ 13:53:

Sefarina, heb je nou Arie gejat?

Ja, ik heb Arie gejat. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel moeilijk dat ik hem moet delen... Heb 'm met een ander samen gezien

Dus ik denk dat ik Arie weer dump.
quote:EvyBlissy schreef op 14 december 2009 @ 13:47:

[...]

Wat een nare reactie.Dat bedoel ik niet zo, is een uitdrukking van vroegah hiero en betekent gewoon hoor.
Je weet toch!
Ik vind een decolleté mooi, mits de borsten wel goed samengedrukt zijn (zo'n geul is zó lelijk) en alleen het gebied boven de tepels zichtbaar is.
quote:CHOCOlaiLA schreef op 14 december 2009 @ 14:07:

Ik vind een decolleté mooi, mits de borsten wel goed samengedrukt zijn (zo'n geul is zó lelijk) en alleen het gebied boven de tepels zichtbaar is.

huh als je ze samendrukt krijg je toch juist een geul?

Of bedoel je platgedrukt?
.
Dit vind ik dus lelijk

Dat vind ik dus mooi, samengeperste tieten zijn lelijk...
.
Tot zo hoog vind ik hem mooi (hij zit hier alleen een beetje te strak).

quote:domnaiefmutsje schreef op 14 december 2009 @ 14:14:

Dat vind ik dus mooi, samengeperste tieten zijn lelijk...

Ik vind dat ook juist mooi. Ik snap niet waarom borsten allemaal omhoog en bij elkaar gedrukt moeten worden. De natuurlijke vorm vind ik nog altijd het mooist ( Tenzij ze heel slap zijn )

Beetje decollete kan best maar vind het niet mooi als het echt afleid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven