Mode & Beauty alle pijlers

mannen en make-up

15-12-2009 20:40 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben zelf een vrouw en hou van make-up maar wel natuurlijk! als ik bijv in de DA drogist kom is het net een circus!! tjee wat zitten die vrouwen onder de make-up!! mannen( vrouwen mogen ook reageren) wat vinden jullie mooier vrouwen met of zonder make-up?

en gebruiken jullie zelf ook make-up?
Ik ga voor naturel, dus geen make-up. (Heeft Zwieber overigens ook niet nodig.) Ik gebruik geen make-up, tenzij ik me zou willen uitleven met Halloween.
Zwiep, ben je nu weer met Cole's account aan het forummen?
hahah ok maar een beetje mascara of foundation is toch niet verkeerd!? maak idd mannen met make-up kijk ik zelf nog een beetje raar tegen aan.....
Ik ben van de natuurlijke en vooral goed aangebrachte make up. Dus meisjes van 16 met een dikke laag foundation enzo, nee. Ikzelf gebruik weinig, een poeder, soms blush en wat oogpotlood/mascara elke dag. Met uitgaan etc. wat meer bijv. oogschaduw en lippenstift erbij.

Eigenlijk dacht ik dat het om mannen die make up gebruiken ging, daarvoor een absolute nee.
In mijn opinie maak je je huid alleen maar snel oud door er allerlei troep op te smeren.

Als ik al iets gebruik,dan een oogschaduw en een mascara...nooit lagen plamuur.
Maak er wat leuks van of hou het naturel het is helemaal aan jou. Zelf gebruik ik alleen nagellak. Altijd op de tenen, in het weekend soms op de vingernagels.
idd je ziet vaak bij meiden van 16 lagen poeder maar dat vind eerlijk gezegt ook bij de vrouwen van de DA...

maar ik zou het hilarisch vinden als mijn man langer voor de spiegel staat met 'zijn' make-up dan ik!!!
In het dagelijks leven gebruik ik amper make up, maar als ik uit ga vind ik het leuk om me mooi op te maken! En dan vooral mooie opvallende oogschaduw enzo.

Ik heb een vriendin die nooit zonder makeup de deur uitgaat. Ik vond dat altijd overdreven totdat ik haar een keer zonder zag. Het eerste wat ik vroeg was: ben je ziek? Ze ziet er echt ongezond bleek uit.
quote:Pannetje schreef op 15 december 2009 @ 20:51:

In mijn opinie maak je je huid alleen maar snel oud door er allerlei troep op te smeren.

Als ik al iets gebruik,dan een oogschaduw en een mascara...nooit lagen plamuur.

Er zit een wereld van verschil tussen een laagje foundation en 'lagen plamuur' en 'troep'. Ik vind dat altijd zo zuur klinken en vraag me altijd af wat de bron is van zo'n opmerking.

En je huid wordt er juist niet ouder van, want een goede foundation heeft altijd een hoge zonnebrandfactor en als iets de huid veroudert, is het de zon wel. Dus je kunt tegen de rimpels beter wel die 'lagen plamuur' en 'troep' op je gezicht smeren dan niet.
Mogen mannen van jullie wel aan de make-up?
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 december 2009 @ 20:49:

Zwiep, ben je nu weer met Cole's account aan het forummen? Nee hoor, toevallig hadden Zwieber en ik het laatst over make-up en ik kwam er toen achter dat geen van mijn exen make-up droeg en dat ook Zwieber geen make-up draagt. Ik val duidelijk niet op dames met make-up.
anoniem_91636 wijzigde dit bericht op 15-12-2009 21:12
Reden: woord vergeten te typen
% gewijzigd
Ik vind zelf natuurlijke tinten make-up het mooist, maar gebruik voor een feestje ofzo wel eens foundation als je je huid maar goed reinigt daarna en het is niet dat je meteen zoiets hebt van oke die heeft duidelijk staan plamuren tis heel bescheiden.

Ik vind dat 16 jarigen er soms echt een kunstwerk van maken:D
voor een natuurlijke huid maar toch foundation gebruik ik niveau beauty is dagcreme met een kleurtje
Ik vind een beetje makeup wel veel doen. Velen zouden er wel baat bij hebben vind ik.

Ik doe niet veel, maar zodat het verzorgt staat. Ik draag ook dagen niets. Ik kan er dan wel heel bleek uit zien.
het scheelt als je er een goede dag creme onder doetquote:Wilco2008 schreef op 15 december 2009 @ 20:57:

Mogen mannen van jullie wel aan de make-up?het lijkt mij niet erg sjiek als je smane met je man aan het opmaken bent!!
quote:Wilco2008 schreef op 15 december 2009 @ 20:57:

Mogen mannen van jullie wel aan de make-up?

Mogen? Uiteraard, het is een vrij land.

Vind ik het aantrekkelijk? Volstrekt niet.
Ik zou het een vreselijke afknapper vinden als een man make up zou dragen. Ik hou dan ook van mannelijke mannen.
quote:ColeTurner schreef op 15 december 2009 @ 20:57:

[...]

Nee hoor, toevallig hadden Zwieber en ik het laatst over make-up en ik kwam er toen achter dat geen van mijn exen make-up droeg en dat ook Zwieber make-up draagt. Ik val duidelijk niet op dames met make-up.Draagt ze nou wel of geen make-up
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 december 2009 @ 21:08:

Ik zou het een vreselijke afknapper vinden als een man make up zou dragen. Ik hou dan ook van mannelijke mannen.En buiten dat moet je ook ineens je lippenstift delen ipv alleen de autosleutels
Mannen met make-up kan echt niet. Ik vind het wel goed dat er nu voor mannen verschillende cremetjes op de markt zijn om te verzorgen, daar is niets mis mee.

Zelf gebruik ik alleen mascara oogpotlood en een beetje poeder en lipgloss.
ahah ja hou ook efcht van mannelijke mannen!! maar als ik het me inbeeld is het wel hilarisch als je met je man make0up gaat kopen haha
nouschi: Zwieber draagt geen make-up, ik heb het bericht gecorrigeerd.
Was wel duidelijk hoor Cole.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ligt er ook een beetje aan wat je onder make-up verstaat.

Is dat alles erop en eraan, of vind je iemand ook opgemaakt als ze alleen mascara en lipgloss gebruikt? In het eerste geval ben ik voornamelijk in de winter schuldig Zonder make-up ben ik zo bleek dat de huisarts spontaan bloed prikt.

Maar zonder gekleurde lipgloss ga ik de deur niet uit. Sterker nog, dat heb ik eigenlijk altijd op, ook thuis. Of een naturel lippenstift.

Echt helemaal opmaken, met alles erop en eraan, doe ik alleen als we uit gaan of iets te vieren hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven