We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
dinsdag 15 december 2009 om 23:31
Jammer Engie. Hoop dat het lukt in Duitsland. Hoewel ik toch wil zeggen, doe het nou maar hier, want daar misschien net weer andere regels en borden. En je kent de wegen daar niet. Nou ja, ik zou het niet daar doen. Verder zit je met geldigheid. Duitsland weet ik niet maar een ex van mij had een rijbewijs gehaald in de USA maar was hier niet geldig en kreeg het niet omgezet. Wel al jaren geleden hoor. Maar goed informeren. Handiger denk om het hier te halen mocht je van plan zijn toch een keer hier te gaan wonen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 16 december 2009 om 00:04
Kan het niet uitstaan dat ik nooit onthou waar mijn winterspullen liggen. Mijn sjaal kan ik niet vinden. Vandaag de 2 autokrabbers kan ik niet vinden, heb met een parkeerkaart moeten krabben.
Grrrr. En niet toevallig dit jaar hoor, elk jaar vergeet ik heb. En elk jaar vergeet ik het opruimplekje in mijn agenda te zetten.
Elk jaar hebben we voor mijn deur 2 mega kerstbomen. Ja mijn voordeur zit in de centrale hal. Maar altijd echte. Heb leuke foto's van de boys erbij van vorig jaar. Zie ik net dat we 2 lelijke neppers hebben. Van de week eens kijken of de katten ze leuk vinden. Die echte bomen vonden ze altijd zo leuk.
Grrrr. En niet toevallig dit jaar hoor, elk jaar vergeet ik heb. En elk jaar vergeet ik het opruimplekje in mijn agenda te zetten.
Elk jaar hebben we voor mijn deur 2 mega kerstbomen. Ja mijn voordeur zit in de centrale hal. Maar altijd echte. Heb leuke foto's van de boys erbij van vorig jaar. Zie ik net dat we 2 lelijke neppers hebben. Van de week eens kijken of de katten ze leuk vinden. Die echte bomen vonden ze altijd zo leuk.
woensdag 16 december 2009 om 12:00
woensdag 16 december 2009 om 13:45
Ik ga ook als ik de spullen gevonden heb een doos halen bij de supermarkt om het voortaan in op te bergen.
Wat irritant is, ik weet nog dat ik van de zomer naar de camping ging naar Yam, toen heb ik mijn auto opgeruimd van binnen om schoon te maken. Alles toen in een vuilniszak gedaan. Dus nam ik aan dat die zak in de box ligt. Hele box gister gezocht maar geen zak met die spullen. Dus hoop alleen niet dat ik die vuilniszak per ongeluk heb weggegooid.
Wat irritant is, ik weet nog dat ik van de zomer naar de camping ging naar Yam, toen heb ik mijn auto opgeruimd van binnen om schoon te maken. Alles toen in een vuilniszak gedaan. Dus nam ik aan dat die zak in de box ligt. Hele box gister gezocht maar geen zak met die spullen. Dus hoop alleen niet dat ik die vuilniszak per ongeluk heb weggegooid.