Mama's en Mama's 2 be!!
donderdag 23 augustus 2007 om 10:24
donderdag 23 augustus 2007 om 10:29
donderdag 23 augustus 2007 om 12:47
Hallo hier ben ik dan! Helaas slecht nieuws de test vanochtend was negatief, lief en ik lagen in bed en ik zei dat ik nog niet ongesteld was dus hebben we getest, helaas negatief. Toen zei mijn vriend aha je bent nog niet ongesteld dus we kunnen nog effe klussen haha. Nou nadat we dit gedaan hadden was het hek van de dam, ik begon opeens te vloeien.....zeker de boel goed doorgeprikt....
Dus helaas ik ben ook van de roze wolk gedonderd en ga door met ronde 4, dan houdt ik een cyclus aan van 29 dagen want dat was het nu ook. Mijn NOD zal dan zijn: 20 september.
Dank jullie voor het duimen.
Liefs Melodie
donderdag 23 augustus 2007 om 14:00
hoi schatties,
heb het nieuwe topic gevonden hoor.
Misschien wel handiger zo ja.....
Melodie een hele dikke knuf voor jou meid, balen, en ook op naar de volgende ronde, onder de roze wolk ipv erop!
Nu nog 1,5 dag en dan op vakantie! ( sorry, ik snap dat het irri is, maar ik ben er zoooo aan toen!)
heb het nieuwe topic gevonden hoor.
Misschien wel handiger zo ja.....
Melodie een hele dikke knuf voor jou meid, balen, en ook op naar de volgende ronde, onder de roze wolk ipv erop!
Nu nog 1,5 dag en dan op vakantie! ( sorry, ik snap dat het irri is, maar ik ben er zoooo aan toen!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 23 augustus 2007 om 15:39
{fgcolor=#000100] nou ben benieuwd of het zo lukt met het kleurtje.
Lennie: ik ben 29 jaar
Melodie: allereerst een dikke knuffel. Balen zeg! Vorige maand had ik vanaf week 3 weet niet meer precies welke dag in de cyclus het idee dat mijn bh's aan vervanging toewaren en elke hobbel op de fiets voelde ik. Mijn (.) (.) waren er gevoelig. Ik had ook wat een week gevoel in mijn maag. Maar goed sinds we bezig zijn voor een kleine voel ik mij elke dag van de maand zwanger. haha. Dus ik had er niet zoveel aandacht aan besteed. 5 dagen voor mijn NOD had ik ineens bruinverlies en daarna gewoon roodverlies In totaal 14 dagen! Ik vond het wel wat vreemd normaal maar 5 dagen ongesteld nu dus veel langer. Dus mijn vriending (zij is verloskundige) verteld en zij zei dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam heb gehad. Ik had nog niet getest want ik was nog niet aan mijn NOD toe en wrs was de test toch negatief omdat er wrs weinig zwangerschapshormoon in mijn lijf was hoewel die (.) (.) toch erg gevoelig waren.... Nu is het dus maar afwachten dat bruinverlies vorige mnd begon op zondag dus als je dat als dag 1 rekent dan zou a.s. zondag mijn NOD zijn. Mijn vriendin zei dat het na een vroege miskraam ook wel 6 weken kan duren voor alles weer normaal is zeg maar. Dus ik wacht gewoon af. Momenteel ook nog blaasontsteking dus ik voel me niet echt super. Zo wat een egobericht zeg. Volgende keer meer belangstelling voor jullie hoor! Ik zal weer eens verder gaan met mijn werk.
{/fgcolor}
Lennie: ik ben 29 jaar
Melodie: allereerst een dikke knuffel. Balen zeg! Vorige maand had ik vanaf week 3 weet niet meer precies welke dag in de cyclus het idee dat mijn bh's aan vervanging toewaren en elke hobbel op de fiets voelde ik. Mijn (.) (.) waren er gevoelig. Ik had ook wat een week gevoel in mijn maag. Maar goed sinds we bezig zijn voor een kleine voel ik mij elke dag van de maand zwanger. haha. Dus ik had er niet zoveel aandacht aan besteed. 5 dagen voor mijn NOD had ik ineens bruinverlies en daarna gewoon roodverlies In totaal 14 dagen! Ik vond het wel wat vreemd normaal maar 5 dagen ongesteld nu dus veel langer. Dus mijn vriending (zij is verloskundige) verteld en zij zei dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam heb gehad. Ik had nog niet getest want ik was nog niet aan mijn NOD toe en wrs was de test toch negatief omdat er wrs weinig zwangerschapshormoon in mijn lijf was hoewel die (.) (.) toch erg gevoelig waren.... Nu is het dus maar afwachten dat bruinverlies vorige mnd begon op zondag dus als je dat als dag 1 rekent dan zou a.s. zondag mijn NOD zijn. Mijn vriendin zei dat het na een vroege miskraam ook wel 6 weken kan duren voor alles weer normaal is zeg maar. Dus ik wacht gewoon af. Momenteel ook nog blaasontsteking dus ik voel me niet echt super. Zo wat een egobericht zeg. Volgende keer meer belangstelling voor jullie hoor! Ik zal weer eens verder gaan met mijn werk.
donderdag 23 augustus 2007 om 16:34
Melody balen zeg !!!! Had goede hoop !!! hele dikke knuffel voor jouw !!!!
Indian, zou je mij gegevens nog even bij willen werken Nod 15 sept 3e ronde op vakantie van 2 t/m 5 sept.Oh ja en de leeftijd van Aja 29
Vervelend zeg van de afspraak van Yuma dat dit niet goed genoteerd was, zit je daar voor nop !!
Isis ben je er al weer ?? mis je hier wel hoor !! genoten van je vakantie ??
Indian, zou je mij gegevens nog even bij willen werken Nod 15 sept 3e ronde op vakantie van 2 t/m 5 sept.Oh ja en de leeftijd van Aja 29
Vervelend zeg van de afspraak van Yuma dat dit niet goed genoteerd was, zit je daar voor nop !!
Isis ben je er al weer ?? mis je hier wel hoor !! genoten van je vakantie ??
donderdag 23 augustus 2007 om 19:07
Mooi het nieuwe schema SA, ga voor mij maar uit van
NOD 19 september (dat is dan 4 weken na het echt bloedverlies, om hetzelfde als deze maand hopelijk te voorkomen)
4de ronde
vakantie van 14-22 september (dus NOD valt in vakantie, zou wel leuk cadeautje zijn als ik dan zwanger was, we zijn 21 september ook 6 jaar bij elkaar)
donderdag 23 augustus 2007 om 19:29
@Biol, wel te begrijpen dat je toe bent aan je vakantie hoor. Daar mag je hier best voor aftellen. Wij zijn eigenlijk pas een maand terug maar ik kijk alweer zo uit naar de volgende vakantie. En zeker nu mijn NOD er ook nog eens invalt. Hoop ook zo op mooi weer want hier wordt ik niet vrolijk van!
@Frutsje, jij staat toch voor de klas, heb je dan tijd om te internetten, of doe je er ook andere taken bij. Het is maar goed dat ik op mijn werk niet achter de pc zit, en leuk want zo heb ik elke avond nog wat bij te lezen.
@Melodie, balen hoor, ook geen aprilbaby. Zo irritant als je niet van je vaste cyclus op aan kunt, had ik ook deze maand. Maar we gaan voor mei!!!!! De roze wolk ziet er toch wel mooi uit van beneden, best kans dat ik er na mijn klusdagen weer opklim, hahaha.
het schijnt dat de roze wolk na geboorte van een baby er ook helemaal niet is, integendeel, dus zo kunnen we alvast oefenen.
@Fyrin, spannend over een maandje al een echo, lijkt me zo bijzonder, gaat je vriend / man mee?
@Laurentien, ook een dikke knuffel voor jou, balen hoor, maar met ons allemaal mee naar de volgende ronde, in april geen nieuwe babies dus 4 in mei om het gemiddelde op peil te houden. Gelukkig wel een lekkere vakantie gehad, ook heel belangrijk.
@Aja, ik heb deze maand ook een paar dagen bruin bloedverlies gehad, en eigenlijk pas sinds gister rood, en vandaag, maar is nu alweer op z'n einde. Is wel lastig wat dan de "eerste dag van de laatste menstruatie" is. Ik heb ergens gelezen dat je de dag aan moetn houden dat het echt op gang komt, dus het kleine beetje bruin telt dan niet mee denk ik. Maar ik heb dan ook al af en toe een klein beetje bloed, weet het dus niet. Gelukkig voel ik meestal wel mijn eisprong dat maakt het rekenen dan wel weer iets makkelijker.
@
donderdag 23 augustus 2007 om 19:31
donderdag 23 augustus 2007 om 19:59
hallo allemaal,
Indian: mijn NOD is 20 september
Billybob: inderdaad heel irritant, dat de kleurtjes verdwijnen achter het menutje...
Biol: mijn menstruatie is ook veel korter dan toen ik nog aan de pil was, toen was ik echt 5 dagen flink ongesteld en nu 1 dag flink veel bloed en dan nog een beetje nadruppelen... 2 dagen of zo....dat is wel relaxt maar verder zou ik wel weer de regelmatigheid terug willen die de pil met zich mee bracht.
Iedereen met de jammer hoor
maar welkom bij de meimoeders...(hopelijk)
Als klippie toch zwanger blijkt hebben we nog 2 zwangeren want Fyrin is ook in april uitgerekend....
Valt alweer mee, maar ja, toch wil ik wel 4 zwangeren zien volgende ronde...hihi
Indian: mijn NOD is 20 september
Billybob: inderdaad heel irritant, dat de kleurtjes verdwijnen achter het menutje...
Biol: mijn menstruatie is ook veel korter dan toen ik nog aan de pil was, toen was ik echt 5 dagen flink ongesteld en nu 1 dag flink veel bloed en dan nog een beetje nadruppelen... 2 dagen of zo....dat is wel relaxt maar verder zou ik wel weer de regelmatigheid terug willen die de pil met zich mee bracht.
Iedereen met de jammer hoor
maar welkom bij de meimoeders...(hopelijk)
Als klippie toch zwanger blijkt hebben we nog 2 zwangeren want Fyrin is ook in april uitgerekend....
Valt alweer mee, maar ja, toch wil ik wel 4 zwangeren zien volgende ronde...hihi
donderdag 23 augustus 2007 om 20:16
Biol; is helemaal niet erg hoor, geniet maar lekker van je vakantie!! Rust goed uit en denk vooral aan jezelf!!
Aja; goh, dat kan natuurlijk ook... een hele vroege miskraam. Je hoort 't wel vaker, maar toch... Je kleurtje is niet gelukt, je moet de code tussen [ ] zetten. Dus helemaal geen { of } gebruiken.
Billybob; op donderdag en vrijdag heb ik IB-taken. Dan zit ik dus in mijn 'kantoortje' te werken. Ideaal!!
Ronkel; hopelijk worden wij allemaal mei-moeders...
Hier alles goed. Druk aan 't metselen (ik niet, ik zorg voor de koffie en de koekjes, hihi). Het schiet nu echt op. Morgen voegen en dan is de muur als 't goed is klaar!!!!!!! (... en kunnen we aan de rest beginnen).
Liefs Frutsje
Aja; goh, dat kan natuurlijk ook... een hele vroege miskraam. Je hoort 't wel vaker, maar toch... Je kleurtje is niet gelukt, je moet de code tussen [ ] zetten. Dus helemaal geen { of } gebruiken.
Billybob; op donderdag en vrijdag heb ik IB-taken. Dan zit ik dus in mijn 'kantoortje' te werken. Ideaal!!
Ronkel; hopelijk worden wij allemaal mei-moeders...
Hier alles goed. Druk aan 't metselen (ik niet, ik zorg voor de koffie en de koekjes, hihi). Het schiet nu echt op. Morgen voegen en dan is de muur als 't goed is klaar!!!!!!! (... en kunnen we aan de rest beginnen).
Liefs Frutsje
donderdag 23 augustus 2007 om 21:02
Hey meiden,
Melody: balen zeg dat het toch is gekomen?
Aja: Rot van je vroege miskraam.
Frutsje: Fijn dat je muur bijna klaar is.
Biol: Ik ben ook echt toe aan vakantie maar moet nog 4 weken wachten.
Laurentien: Fijn dat je weer terug bent van vakantie.
Indian: Fijn zeg weer een schema bovenaan het topic. Kan ik alle nod's weer een beetje bijhouden.
Madela en Deesbo: Hebben jullie een nekplooimeting laten doen?
Fyrin en Isis: Willen jullie een nekplooimeting laten doen?
Sorry dat ik niks meer had gestuurd na mijn bezoek aan de verloskundige. Moest leren voor mijn examen spaans gister. Ben gelukkig geslaagd met een 9,4 dus niet slecht he?
Bij de verloskundige stelde niet veel voor. Heel veel vragen en even mijn bloeddruk meten. Ook heeft ze geprobeerd het hartje te horen maar dit was nog niet te horen. Lag nog te laag. Moet even kwijt dat ik toch later uitgeteld ben als gedacht. Ivm mijn cyclus van 33 dagen moeten er dagen bij geteld worden. Dus ik ben toch de zelfde dag als ISIS uitgeteld. Dus ook 27 Maart.
Ik heb voor 11 September een afspraak voor de 12 weken echo en 2 Oktober moet ik terug naar de verloskundige.
Zo meer heb ik even niet te vertellen. Ga zo maar even leren voor mijn volgende examen.
Groetjes Nikketik
Melody: balen zeg dat het toch is gekomen?
Aja: Rot van je vroege miskraam.
Frutsje: Fijn dat je muur bijna klaar is.
Biol: Ik ben ook echt toe aan vakantie maar moet nog 4 weken wachten.
Laurentien: Fijn dat je weer terug bent van vakantie.
Indian: Fijn zeg weer een schema bovenaan het topic. Kan ik alle nod's weer een beetje bijhouden.
Madela en Deesbo: Hebben jullie een nekplooimeting laten doen?
Fyrin en Isis: Willen jullie een nekplooimeting laten doen?
Sorry dat ik niks meer had gestuurd na mijn bezoek aan de verloskundige. Moest leren voor mijn examen spaans gister. Ben gelukkig geslaagd met een 9,4 dus niet slecht he?
Bij de verloskundige stelde niet veel voor. Heel veel vragen en even mijn bloeddruk meten. Ook heeft ze geprobeerd het hartje te horen maar dit was nog niet te horen. Lag nog te laag. Moet even kwijt dat ik toch later uitgeteld ben als gedacht. Ivm mijn cyclus van 33 dagen moeten er dagen bij geteld worden. Dus ik ben toch de zelfde dag als ISIS uitgeteld. Dus ook 27 Maart.
Ik heb voor 11 September een afspraak voor de 12 weken echo en 2 Oktober moet ik terug naar de verloskundige.
Zo meer heb ik even niet te vertellen. Ga zo maar even leren voor mijn volgende examen.
Groetjes Nikketik
donderdag 23 augustus 2007 om 21:41
Hallo Liefies,
Ook ik heb het nieuwe forum gevonden. Geweldig dat er weer een schema boven staat, was soms wel radeloos zonder..hihi..Bedankt Indian dat je het weer op je genomen hebt, wat zouden we zonder jou moeten.
Melodie, helaas meid. Knuf voor je..
Oooh Biol, wat ben ik jaloers, nog 1 dagje werken. Ik nog 6 (!), maar dan wel lekker vakantie. Ik ben er ook zo aan toe. We hebben het ook verdiend!!!!
Aja, wat naar al zo vroeg een miskraam. Zag dat je bent 'toegetreden' tot het schema, dus ik zal je ook maar even nog welkom heten, (had ik volgens mij nog niet gedaan).
Hoop dat het een vruchtbaar topic moge zijn.
Deze officiele welkomstboodschap is natuurlijk ook voor Madou, dat het voor jou ook een vruchtbare periode wordt.
Frutsje, eindelijk bijna klaar bij jou thuis. Lijkt wel lang te duren zeg. pfff. Maar nu kun je in elk geval lekker van het weer genieten dit weekend, ze zeggen dat het mooi wordt.
Nikketik, Jammer dat het hartje nog niet te horen was. Nou op naar de echo dan... het is zo 11 september hoor.
Goed zeg een 9.4 voor spaans. Ik heb totaal geen talenknobbel...
Wat heb je nog meer voor examens? In elk gaval succes ermee.
Zou zo leuk zijn als klippie ons zou kunnen verrassen met een aprilbaby...Hoop het voor haar.
Hier alles rustig, vooral haha. Heb vandaag weer twee keer een kleine steek aan rechterkant gehad. hmmm Baarmoeder zit volgens mij in het midden. Verder nergens geen last van. (.)(.) nog wel beetje opgeblazen, maar afgezien van tepels doen ze niet meer pijn. Spierpijn is ook weg. Alles bij elkaar gezien lijkt het wel weer erg veel op afgelopen maand. Ga er stiekem ook al vanuit dat 'de rooie vrienden' toch weer langskomen. Maar we blijven wel hopen natuurlijk.
Dikke kus voor jullie allemaal.
Ook ik heb het nieuwe forum gevonden. Geweldig dat er weer een schema boven staat, was soms wel radeloos zonder..hihi..Bedankt Indian dat je het weer op je genomen hebt, wat zouden we zonder jou moeten.
Melodie, helaas meid. Knuf voor je..
Oooh Biol, wat ben ik jaloers, nog 1 dagje werken. Ik nog 6 (!), maar dan wel lekker vakantie. Ik ben er ook zo aan toe. We hebben het ook verdiend!!!!
Aja, wat naar al zo vroeg een miskraam. Zag dat je bent 'toegetreden' tot het schema, dus ik zal je ook maar even nog welkom heten, (had ik volgens mij nog niet gedaan).
Hoop dat het een vruchtbaar topic moge zijn.
Deze officiele welkomstboodschap is natuurlijk ook voor Madou, dat het voor jou ook een vruchtbare periode wordt.
Frutsje, eindelijk bijna klaar bij jou thuis. Lijkt wel lang te duren zeg. pfff. Maar nu kun je in elk geval lekker van het weer genieten dit weekend, ze zeggen dat het mooi wordt.
Nikketik, Jammer dat het hartje nog niet te horen was. Nou op naar de echo dan... het is zo 11 september hoor.
Goed zeg een 9.4 voor spaans. Ik heb totaal geen talenknobbel...
Wat heb je nog meer voor examens? In elk gaval succes ermee.
Zou zo leuk zijn als klippie ons zou kunnen verrassen met een aprilbaby...Hoop het voor haar.
Hier alles rustig, vooral haha. Heb vandaag weer twee keer een kleine steek aan rechterkant gehad. hmmm Baarmoeder zit volgens mij in het midden. Verder nergens geen last van. (.)(.) nog wel beetje opgeblazen, maar afgezien van tepels doen ze niet meer pijn. Spierpijn is ook weg. Alles bij elkaar gezien lijkt het wel weer erg veel op afgelopen maand. Ga er stiekem ook al vanuit dat 'de rooie vrienden' toch weer langskomen. Maar we blijven wel hopen natuurlijk.
Dikke kus voor jullie allemaal.
vrijdag 24 augustus 2007 om 09:58
Hee Billybob, vriendlief gaat mee naar de echo hoor, dat wil ik toch echt samen zien, ook voor het geval het niet goed blijkt te zijn. Heb echter met mezelf afgesproken dat ik me niet gek ga maken en dat we er voor nu gewoon van uit gaan dat we dan een mooi kloppend hartje zien!
Nikketik, ik ga wel een nekplooimeting laten doen, daar merkt kindje verder niets van. Weet dat het maar een kansberekening is, en als het een erg kleine kans is, of een kans die past bij mijn leeftijd, dan doe ik er verder niets mee. Blijks de kans sterk af te wijken van wat bij mijn leeftijd past, dan zal ik me verder laten informeren.
Werk/studeer/vakantie vier ze!
Nikketik, ik ga wel een nekplooimeting laten doen, daar merkt kindje verder niets van. Weet dat het maar een kansberekening is, en als het een erg kleine kans is, of een kans die past bij mijn leeftijd, dan doe ik er verder niets mee. Blijks de kans sterk af te wijken van wat bij mijn leeftijd past, dan zal ik me verder laten informeren.
Werk/studeer/vakantie vier ze!
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:39
Dikke knuffel voor de dames die ongi..zijn geworden.
Had gister een bericht achtergelaten, maar zie nu helemaal niets staan.
Even op de vragen. Ben vorig jaar september met behulp van accupunctuur gestopt met roken. Heerlijk om er vanaf te zijn! Maar soms zou ik nog best graag een op willen steken.
Wij doen alleen de 20 weken echo. Je kan ook extra onderzoek/echo doen met 13 weken. Maar wij komen daar niet voor in aanmerking. En dan zou dat ong. 800 euro gaan kosten, voor eigen rekening, nou, daar kan ik héle leuke dingen voor halen.
Vanmiddag om 13.00 uur moet ik naar de verloskundige. Hoop dat alles goed is. Ik geloof dat ik het beebje regelmatig voel bewegen. Spannend en afwachten maar.
Voor degene die terug zijn van vakantie, fijn dat jullie er weer zijn! hihi
Voor degene die nog gaan, een hele fijne vakantie.
Voor de nieuwe dames, welkom.
Voor iedereen, klus ze, op naar een heleboel beebjes!
Groetjes dees
Had gister een bericht achtergelaten, maar zie nu helemaal niets staan.
Even op de vragen. Ben vorig jaar september met behulp van accupunctuur gestopt met roken. Heerlijk om er vanaf te zijn! Maar soms zou ik nog best graag een op willen steken.
Wij doen alleen de 20 weken echo. Je kan ook extra onderzoek/echo doen met 13 weken. Maar wij komen daar niet voor in aanmerking. En dan zou dat ong. 800 euro gaan kosten, voor eigen rekening, nou, daar kan ik héle leuke dingen voor halen.
Vanmiddag om 13.00 uur moet ik naar de verloskundige. Hoop dat alles goed is. Ik geloof dat ik het beebje regelmatig voel bewegen. Spannend en afwachten maar.
Voor degene die terug zijn van vakantie, fijn dat jullie er weer zijn! hihi
Voor degene die nog gaan, een hele fijne vakantie.
Voor de nieuwe dames, welkom.
Voor iedereen, klus ze, op naar een heleboel beebjes!
Groetjes dees