Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 18:14
woensdag 16 december 2009 om 18:40
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 december 2009 @ 18:07:
Ha ha lig nu ook wel uitgeput op de bank moet ik zeggen.
Appel wat vervelend dat het niet goed met je gaat vandaag. Heb je gewerkt of moet je gaan werken?
Noa, je kan gewoon lekker schrijven als het je wel lukt. Geeft helemaal niets!
Wat ben je aan het eten strateeg?
Gaat al even niet zo goed... maar heb er hier niet veel over verteld.
En heb al gewerkt, morgen vrij en dan weer werken.
Ha ha lig nu ook wel uitgeput op de bank moet ik zeggen.
Appel wat vervelend dat het niet goed met je gaat vandaag. Heb je gewerkt of moet je gaan werken?
Noa, je kan gewoon lekker schrijven als het je wel lukt. Geeft helemaal niets!
Wat ben je aan het eten strateeg?
Gaat al even niet zo goed... maar heb er hier niet veel over verteld.
En heb al gewerkt, morgen vrij en dan weer werken.
woensdag 16 december 2009 om 18:47
woensdag 16 december 2009 om 19:04
Appel ik hoop dat je nog ff terugkomt vanavond. Leer nou eens dat je hier lekker mag klagen/huilen/zeuren en alles wat daar bij hoort
Sgaapie... voor mijn part maak je me (virtueel) af in een topic, het maakt de discussie alleen maar lekker pittig, hou ik wel van hoor. En hier vind ik je daarna gewoon weer mn lieve eigen ouwe Sgaapie
Bam... welke troela op geld & recht bedoelde je??????
Sgaapie... voor mijn part maak je me (virtueel) af in een topic, het maakt de discussie alleen maar lekker pittig, hou ik wel van hoor. En hier vind ik je daarna gewoon weer mn lieve eigen ouwe Sgaapie
Bam... welke troela op geld & recht bedoelde je??????
woensdag 16 december 2009 om 19:05
Lekker flauw van mijn man zeg. Omdat ik problemen heb met mijn kabel gebruik ik zijn laptop soms. Maar hij heeft het idee dat ik een virus heb binnengehaald via de viva site dus had hij zijn wachtwoord veranderd. Alleen niet goed genoeg want na een paar keer raden had ik hem al. Zit nu dus op zijn computer.