De datum van je relatie vieren
woensdag 16 december 2009 om 18:30
woensdag 16 december 2009 om 18:30
woensdag 16 december 2009 om 18:32
woensdag 16 december 2009 om 18:32
Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer we een relatie kregen. Het was ergens in januari, maar wanneer precies? Ben echt een hork in dat soort dingen.
Inmiddels zijn we getrouwd. Op onze trouwdag belde m'n man me met de woorden: gefeliciteerd hè! Ik snapte echt niet waar hij het over had.....
Dus nee, we doen er niet echt veel aan. Of beter gezegd: helemaal niks.
Inmiddels zijn we getrouwd. Op onze trouwdag belde m'n man me met de woorden: gefeliciteerd hè! Ik snapte echt niet waar hij het over had.....
Dus nee, we doen er niet echt veel aan. Of beter gezegd: helemaal niks.
woensdag 16 december 2009 om 18:42
Ik weet wel wanneer onze ontmoetingsdag was (die vieren we en niet onze 'en-toen-hadden-we- officieel-verkering-dag'). Aangezien wij elkaar hebben ontmoet op 11.000 meter hoogte, vieren we het in de bestemming van die vlucht. Vooral op zijn initiatief overigens..ik ben niet zo romantisch en vind het erg leuk dat hij dat wel is!
woensdag 16 december 2009 om 18:43
woensdag 16 december 2009 om 18:44
Hmm oke dan, ik heb namelijk vandaag 3 jaar, en mijn vriend weet er van maar heb de hele dag nog niets gehoord..
Aan de ene kant heb ik zoiets van, ok 3 jaar erg leuk natuurlijk maar vieren neh.
En aan de andere kant vind ik het toch stiekem wel een beetje jammer dat hij me niet even smst/beld ofzo (zie hem vandaag niet) .. Het is sowieso geen 'aandachtgever' maar vond dit wel een momentje om daar in ieder geval voor 1 dag wat verandering in te brengen hehe
Was dus benieuwd hoe jullie dit doen!
Aan de ene kant heb ik zoiets van, ok 3 jaar erg leuk natuurlijk maar vieren neh.
En aan de andere kant vind ik het toch stiekem wel een beetje jammer dat hij me niet even smst/beld ofzo (zie hem vandaag niet) .. Het is sowieso geen 'aandachtgever' maar vond dit wel een momentje om daar in ieder geval voor 1 dag wat verandering in te brengen hehe
Was dus benieuwd hoe jullie dit doen!
woensdag 16 december 2009 om 18:52