Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
lopen moettie.... en snel ook
mosterd voor bij de kopkaas van vriendlief van TO
Dames, hebben jullie Poez haar post niet gelezen? Je wordt niet ziek van slechte hygiéne dus er is geen probleem.

Gewoon zo doorgaan, zelfs een man heeft recht op vrijheid van lichaamsverzorging.
Ik snap dit niet hoor. Als mijn vriend zijn penis niet gewassen heeft, pijp ik hem ook niet. Dan stuur ik hem eerst onder de douche.

Jammer, maar je moet gewoon duidelijk zijn. Werkt m.i. altijd het best bij mannen. En hoezo kwetsend? Denk je dat hij het fijn vindt als jij bijna over je nek gaat?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Dan hou jij toch heel subtiel op met pijpen hurricane?

Kom op zeg, 't mot nie gekker worden!
.
quote:dangeensuus schreef op 18 december 2009 @ 23:34:

mosterd voor bij de kopkaas van vriendlief van TOOk, pijler Eten dan maar....?

mosterd voor bij de kopkaas van vriendlief van TOHè bah... doe mij maar piemelbrie

mosterd voor bij de kopkaas van vriendlief van TOnou.... nou... ghe ghe ow bah...
roflol...TO heeft nog nooit zo zout gegeten?
Hey dames, ik snap wel dat jullie nu allemaal kotsen van het idee dat dit zo is. Maar ik vroeg eigenlijk om hulp hoe ik het dan het beste duidelijk kan maken, maar daar hoor ik maar weinig van jullie over. Iemand nog tips?
hahah piemelbrie ... paturain das pas fain...
Hè bah, ik word er misselijk van... :puke:
ZEGGEN: lopen motje... naar de douche en dan tafelen we verder...
TIP:

Let op, hier komt ie. Niet wassen, niet pijpen.
quote:hurricane schreef op 18 december 2009 @ 23:38:

Hey dames, ik snap wel dat jullie nu allemaal kotsen van het idee dat dit zo is. Maar ik vroeg eigenlijk om hulp hoe ik het dan het beste duidelijk kan maken, maar daar hoor ik maar weinig van jullie over. Iemand nog tips?

Wat is er mis met het gewoon tegen hem zeggen?

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
.
of je pakt het heel grondig aan en wast je zelf gewoon een weekje niet.....misschien is dat wat subtieler?
quote:hurricane schreef op 18 december 2009 @ 23:34:

Hmm, ja ik weet niet.. Vind het moeilijk om hem zomaar naar de douche te sturen. Ik snap wel dat subtiel niet meer werkt. Maar zo abrupt vind ik ook lullig.

Je hoeft hem niet naar de douche te sturen. Maar als je in de buurt komt en het is naar jouw idee niet fris daar, dan gewoon niet pijpen. Na afloop zeggen waarom pijpen dit keer niet bij het feest hoorde.

Hey, misschien heb je gemerkt dat ik niet zo lekker aan je plassert heb gelurkt. En weet je, dat heeft een reden. Ik vind het heerlijk om te doen maar soms vind ik het niet zo fris daar bij jou. Zullen we volgende keer samen douchen voor de seks?

Lijkt me nog steeds niet leuk om te horen, en mijn man zou nauwelijks meer over de schaamte heen komen, maar ik heb het idee dat jouwe wat dat betreft wel wat kan hebben.
Lindy.... dat ga ik niet doen!
Stel voor samen te gaan douchen vlak voordat jullie seks hebben, en was elkaar om te beurten kan heel opwindend zijn, en hij is schoon . Een win-win situatie
quote:lindy schreef op 18 december 2009 @ 23:39:

google maar eens op cheese fetish....Iets zegt me dat ik dat gewoon niet moet doen
Ja stoppen met pijpen ben ik ook al aant doen. Maar vandaag in de 'heat of the moment', kwam het er dus toch weer van dat ik daar zo zat..
.
Je hebt al gezegd dat ie hem in de ranja moet dopen... lijt me duidelijk genoeg

Even serieus: gewoon zeggen dat je het wel zo fris vind om voor sex allebei even je geslachtsdelen te wassen.

Gaat het dan nog niet over, zou ik hem toch zeker naar de huisarts sturen. Sowieso slim om te doen voor een soa check als jullie net een relatie hebben en je geen souvenirtjes van exen mee wil nemen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven