Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 20 december 2009 om 09:14
zondag 20 december 2009 om 10:09
Ik ga op zoek naar zo`n figuur corrigerend hemdje voor onder mn jurkje
Paps en mams zijn alleen vandaag, ze hebben de zus die zou komen maar afgebeld vanwege het weer. `We redden ons wel` zegt ze.
Ben ik godsgruwelijk blij met en retetrots op die 2 ouwetjes. Ze zijn zo stoer
Paps en mams zijn alleen vandaag, ze hebben de zus die zou komen maar afgebeld vanwege het weer. `We redden ons wel` zegt ze.
Ben ik godsgruwelijk blij met en retetrots op die 2 ouwetjes. Ze zijn zo stoer
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 20 december 2009 om 10:10
zondag 20 december 2009 om 10:17
Fuss, leuk is dat he als ze zat thuiskomen? Ik vind m dan zo lief
`ik ben dronken en stink naar de drank en de rook en ben ijskoud, zal ik maar op de bank?` Tuurlijk niet, kom maar lekker tegen me aan liggen dan warm ik je wel
(dat weet ie hoor, de stinkerd
Nik, thnx ga ik daar ook ff kijken Jurkje mee, er moet ook nog een goede bh onder.
(volgens mijn mams heb ik een goeie kont, hoe vindt je die?)
`ik ben dronken en stink naar de drank en de rook en ben ijskoud, zal ik maar op de bank?` Tuurlijk niet, kom maar lekker tegen me aan liggen dan warm ik je wel
(dat weet ie hoor, de stinkerd
Nik, thnx ga ik daar ook ff kijken Jurkje mee, er moet ook nog een goede bh onder.
(volgens mijn mams heb ik een goeie kont, hoe vindt je die?)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 20 december 2009 om 10:20
Gelukkig kwam hij om 5 uur en is dat tegenwoordig mijn wakker word tijd. Niets erger dan een vent die dronken thuis komt, alles omver loopt, lichten aandoet en dan ík dan niet meer kan slapen!
Nu was ik net wakker, dan kan ik er best tegen. Alleen die rooklucht, ieuw ieuw. Maar wel fijner als hij lekker bij me ligt
Hehe, je moeder. Geweldige opmerking
Nu was ik net wakker, dan kan ik er best tegen. Alleen die rooklucht, ieuw ieuw. Maar wel fijner als hij lekker bij me ligt
Hehe, je moeder. Geweldige opmerking
zondag 20 december 2009 om 10:44
zondag 20 december 2009 om 10:55
Mogguh
Het is zo stil hier, ik voel me net een student Maar dan een zonder lamleggende depressies. Heel rustig wakker geworden dus..
Vandaag:
Wandeling door de sneeuw
Paraat staan voor de verhalen van de kerels die vanaf 3 uur binnendruppelen
Mooi nieuw boek om voor te lezen.
Wat leuk, Pips en Fuss, dat dronken mannen ook heel lief kunnen zijn. Die van mij was om de twee minuten aanhankelijk, heet en woest, en man, wat was ik blij als 'ie dan eindelijk zijn ogen dicht deed. Ik ga voor een geheelonthoudert, just to be on the safe side.
De sneeuw is prachtig!
Het is zo stil hier, ik voel me net een student Maar dan een zonder lamleggende depressies. Heel rustig wakker geworden dus..
Vandaag:
Wandeling door de sneeuw
Paraat staan voor de verhalen van de kerels die vanaf 3 uur binnendruppelen
Mooi nieuw boek om voor te lezen.
Wat leuk, Pips en Fuss, dat dronken mannen ook heel lief kunnen zijn. Die van mij was om de twee minuten aanhankelijk, heet en woest, en man, wat was ik blij als 'ie dan eindelijk zijn ogen dicht deed. Ik ga voor een geheelonthoudert, just to be on the safe side.
De sneeuw is prachtig!
zondag 20 december 2009 om 11:01
zondag 20 december 2009 om 12:04
Hello!
Het is hier ook helemaal wit en het blijft maar sneeuwen, heb zin om naar buiten te gaan even lekker het park in ofzo. Lief is weg om iemand te helpen klussen, hoop dat ie snel weer veilig thuis is want ik vind het maar niks dat hij nog moet rijden. Zou zelf ook nog weggaan maar heb dat maar afgezegd, ga liever niet de weg op als het niet hoeft...
Tja, nu zou ik natuurlijk een heleboel nuttige dingen kunnen doen.. laat ik daar nou eigenlijk niet zo'n zin in hebben
Maar goed, een dag op de bank wordt ook geen succes want ik heb weer flink last van mn nek/schouder (de andere kant dit keer) en als ik dan lang stilzit lijkt het alleen maar erger te worden. Achter de PC zitten is ook al geen feest dus... als ik lief straks niet meer zover krijg om naar buiten te gaan ga ik toch maar aan t opruimen
Waarom heb ik daar toch zo'n enorme hekel aan??
Iedereen doet het en niemand maakt er geloof ik zo'n punt van als ik
Geniet van de sneeuw allemaal!!
Het is hier ook helemaal wit en het blijft maar sneeuwen, heb zin om naar buiten te gaan even lekker het park in ofzo. Lief is weg om iemand te helpen klussen, hoop dat ie snel weer veilig thuis is want ik vind het maar niks dat hij nog moet rijden. Zou zelf ook nog weggaan maar heb dat maar afgezegd, ga liever niet de weg op als het niet hoeft...
Tja, nu zou ik natuurlijk een heleboel nuttige dingen kunnen doen.. laat ik daar nou eigenlijk niet zo'n zin in hebben
Maar goed, een dag op de bank wordt ook geen succes want ik heb weer flink last van mn nek/schouder (de andere kant dit keer) en als ik dan lang stilzit lijkt het alleen maar erger te worden. Achter de PC zitten is ook al geen feest dus... als ik lief straks niet meer zover krijg om naar buiten te gaan ga ik toch maar aan t opruimen
Waarom heb ik daar toch zo'n enorme hekel aan??
Iedereen doet het en niemand maakt er geloof ik zo'n punt van als ik
Geniet van de sneeuw allemaal!!