Relatie voor de kerst stuk.

23-12-2009 13:00 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wat voel ik me ontzettend klote. Na jaren een fijne relatie gehad te hebben is er vandaag een einde aan gekomen. Wat voel ik me kwaad,machteloos,verdrietig en eenzaam.

Ik zit met duizenden vragen in mijn hoofd. Hoe nu verder? Hoe kom ik deze kerst door? Wat moet er gebeuren met het huis? en vanaf wanneer zal ik me weer beter gaan voelen? Ik kan zo wel doorgaan.

Het neemt in ieder geval niet dit klote gevoel weg!

Ik hoop het niet maar zijn er misschien meer mensen in deze situatie?
Ik zelf zit niet in zo'n situatie, maar vind het wel heel vervelend voor je dat het zo met die kerstdagen voor de deur tot een einde is gekomen. Kan helaas niets voor je doen, maar wens je veel sterkte!
ik hoop dat je wat familie en/of vrienden om je heen kunt verzamelen voor de kerstdagen. Wil je iets meer vertellen over het hoe en waarom van je relatiebreuk? Misschien kunnen we je dan nog wel heel veel harten onder de riem steken met cliche-opmerkingen
dat is idd ook een k*t manier om je kerst te beginnen.

Had je geen idee dat het eraan zat te komen?

Zit niet in zo'n situatie maarb wil je wel even een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen de komende tijd.
Dank je dat is lief.

Uiteindelijk kan niemand dit gevoel weg nemen maar het is wel prettig om het even van me af te schrijven.
Nee ik had het niet zien aankomen. Ik ga kerst nacht na vrienden maar verder xal ik thuis zijn denk ik.
sterkte
Linnielin... dan zou ik maar gewoon accepteren dat je echt een kutkerst gaat krijgen dit jaar. Als je maar belooft dat je na Oud & Nieuw weer in de lift stapt om hier beter uit te komen
wow heftig. Heel veel sterkte meid, wat een kutsituatie
quote:Linnielin schreef op 23 december 2009 @ 13:05:

Nee ik had het niet zien aankomen. Ik ga kerst nacht na vrienden maar verder xal ik thuis zijn denk ik.

Welcom to my world. Gisteren is ook bij mij de bom gevallen en ben ik officieel single. Ik ga ook alleen kerstavond naar familie, 1ste kerstdag uit eten en 2de kerstdag blijf ik thuis

Ik weet hoe jij je voelt, zie er als een berg tegenop. Ben wel blij 'gek genoeg' dat het over is met mijn ex, beter laat dan over paar jaar. Waren nog niet zolang samen en als iemand nu al twijfeld, dan hoeft het echt niet meer voor mij

Wat een nare situatie. Zowieso al omdat het uit is en dan ook nog es op dagen waarop iedereen geacht wordt gelukkig te zijn.

Ik zat bijna in dezelfde situatie, maar het kan ook nog na de kerst fout gaan/of goed blijven na 20 jaar.

Als het bij mij nu fout was, zou ik het liefst een heleboel slaappilletjes nemen (niet om dood te gaan) en alleen maar willen slapen. Er niks van willen weten.

Maar naar famillie is eigenlijk veel beter hoor. Goed dat je dat doet.

Heel veel sterkte!
Balen zeg! En zo vlak voor de kerst maakt het er niet beter op, sterkte!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja dat het een k*t kerst is/word staat vast. Maar neemt niet weg dat ik er tegen aan hik niet alleen naar kerst maar eigenlijk alles wat nu op mijn pad komt
Ohw, zie nu dat je niet naar familie gaat.

Sorry.

Tijdschriften kopen. Lezen, slapen, huilen, veel bellen.
Wat naar voor je!

Ben ooit (15 jaar geleden) op 2e Kerstdag gedumpt, na eerst een hele 1e Kerstdag genegeerd te zijn geweest. Ook geen feest.

Een ding is zeker en hou dit in gedachten: zeer hoogstwaarschijnlijk voel jij je volgend jaar rond deze tijd een stuk beter...

Sterkte!
En BERGEN CHOCOLADE inslaan!
Ik mag het hopen. Ik baal dat mijn familie er niet is met de kerst.

Het maakt me al zo kwaad dat hij het op dit tijdstip van het jaar er een punt achter zet. ( ben dan een vent en doe dat dan voor die tijd) Ik heb nu ook geen reactie tijd waardoor ik alleen met de kerst zit.
In iedergeval iedereen bedankt voor de lieve woorden en de steun.
quote:Linnielin schreef op 23 december 2009 @ 13:16:

Ik mag het hopen. Ik baal dat mijn familie er niet is met de kerst.

Het maakt me al zo kwaad dat hij het op dit tijdstip van het jaar er een punt achter zet. ( ben dan een vent en doe dat dan voor die tijd) Ik heb nu ook geen reactie tijd waardoor ik alleen met de kerst zit.Meid, tis maar kerst (houd ik mezelf voor) ook mijn ouders zijn het land uit. Je ex en mijn ex zijn lamzakken dat ze net voor de feestdagen ons de zak geven
Wat erg voor je. Misschien is het juist beter dat hij het nu heeft uitgemaakt. Beter nu dan een fake kerst en dan daarna een enorm k*tbegin van 2010. Nu kun je met Oud en Nieuw toasten op een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden en kansen. Woonde je samen?
Ja woon al jaren samen. Dus zit middenin de spullen die we samen in de loop van de jaren hebben gekocht.
Ohhh bah!

Denk maar zo: dat hele kerstgedoe wordt ZWAAR overschat. Zie het maar gewoon als lekkere vrije dagen voor jezelf om ervan bij te komen.

Lekker in pyama op de bank, met lekker eten en veel goede films. Deed ik vorig jaar ook, toen had ik namelijk he-le-maal geen zin in mensen. Beviel mij prima
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Shit happens..... janken, chocolade eten, kerst overleven, opkrabbele en doorgaan !

Succes
Aliquando et insanire lucundum est
Ik leef ook met jou mee barbie! Zulke mannen moeten ze afschieten.
quote:Linnielin schreef op 23 december 2009 @ 13:25:

Ja woon al jaren samen. Dus zit middenin de spullen die we samen in de loop van de jaren hebben gekocht.

He wat naar. Kan je niet een last-minute boeken?

Of zoals gezegd, ga nu naar de supermarkt, koop van alles in wat je lekker vindt, verschans je voor de tv met dvd's en vertoon je niet buiten tot de 27ste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven